Peugeot TKR/Trekker/Squab

jkoljo Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02

ViestiKirjoittanut jkoljo » 4.1.2011 18:04

OWas kirjoitti:Milläs tavalla saisi trekkeriin levytakajarrun?

Hommaat faitin takavanteen, sen adapterin, ja muut itse nestejarruun liittyvät kamat. Vakiovanne irti, dremelöit rumpujarrun tapit pois ja lohkon yläosasta jarrusatulan asennuspaikan vierestä vähän pois että satula mahtuu (rumpujarrun takia liikaa alumiinia reunassa, sellainen kieli..), ja asennat setin normaalisti.
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2
__tuomas
Pyörä:
Sx50 Ex, DrdRacing50 Ex, Sx125 Ex, Wr125 Ex, Mito 125 Ex.
Paikkakunta:
Ruokolahti
Liittynyt:
16.5.2009 11:56
Hei apua!

ViestiKirjoittanut __tuomas » 6.1.2011 2:53

Mikäs vois Trekus olla vikana, ku toimi joulukuun puoleevälii saakka täydellisest, mitä nyt kylmäl koneel booas ain ku käynnisti, eihä se vikaoo, mut mikäköhän siihe nyt on tullu, ku vaik lämmittäis 30minuuttii, ni aluks antaa täyelkaasul mennä, sit ku löysää kaasun, ni booaa vaa, ja jatkaa booausta siiä eteenpäin? tulppa katottu, se on ok, apua että mikä voisi olla kyseessä? Tämä vika siis tuli aivan yllättäen. Kiitos jo etukäteen :)
ManiAccel
Pyörä:
Solifer sm -76, Yamaha Slider -02, Piaggio Diesis -03, Honda NSR 125 -01 (Ex: Kymco super fever -03, Aprilia rx -01, GasGas ec rookie -05, Derbi drd pro -06, Yamaha Slider -01, Honda NSR 125 -98)
Paikkakunta:
Mustasaari
Liittynyt:
15.3.2008 20:46

ViestiKirjoittanut ManiAccel » 6.1.2011 3:53

Kone booaa kun siinä on liian pieni suutin. Suutinta kannattaa suurentaa aina talveksi kun tulee kylmät kelit.
Katso ilmoitukseni: http://www.motot.net/talli/kayttaja/70731
Myynnissä kaikelaista osaa Näsäriin ja slideriin!
ShaMaNi
Pyörä:
Peugeot TKR 70cc // Derbi 50cc
Liittynyt:
27.4.2009 17:05

ViestiKirjoittanut ShaMaNi » 8.1.2011 23:50

jkoljo kirjoitti:VP tai rullat jumittaa, tsekkaa rullat ja vaihda vp.


rullat ja vp vaihdettu about 50km sitten samalla kun tein "variaattorirempan"
__tuomas
Pyörä:
Sx50 Ex, DrdRacing50 Ex, Sx125 Ex, Wr125 Ex, Mito 125 Ex.
Paikkakunta:
Ruokolahti
Liittynyt:
16.5.2009 11:56

ViestiKirjoittanut __tuomas » 9.1.2011 22:06

Hei minkäkokone toi trekkerin vakiokaasari on? vuosimalli on -01. :D

EDIT. irtookos se kaasari muute ku ottaa ilmaputsarin kierrätyspaskoinee irti, ja sit imukaulan ne 2 mutterii, ni irtooksse sil?
strmix
Pyörä:
EX Gilera Runner -07 & Gilera Stalker 70cc
Paikkakunta:
Hesa
Liittynyt:
21.3.2009 11:28

ViestiKirjoittanut strmix » 10.1.2011 15:12

__tuomas kirjoitti:Hei minkäkokone toi trekkerin vakiokaasari on? vuosimalli on -01. :D

EDIT. irtookos se kaasari muute ku ottaa ilmaputsarin kierrätyspaskoinee irti, ja sit imukaulan ne 2 mutterii, ni irtooksse sil?



Letkut pitää irrottaa myös.
__tuomas
Pyörä:
Sx50 Ex, DrdRacing50 Ex, Sx125 Ex, Wr125 Ex, Mito 125 Ex.
Paikkakunta:
Ruokolahti
Liittynyt:
16.5.2009 11:56

ViestiKirjoittanut __tuomas » 10.1.2011 17:02

strmix kirjoitti:
__tuomas kirjoitti:Hei minkäkokone toi trekkerin vakiokaasari on? vuosimalli on -01. :D

EDIT. irtookos se kaasari muute ku ottaa ilmaputsarin kierrätyspaskoinee irti, ja sit imukaulan ne 2 mutterii, ni irtooksse sil?



Letkut pitää irrottaa myös.


Joo, mut enniit, ku irrotan vaa, et saa käännettyy, ja et pääsee suuttimee käsiks :)
nik000
Pyörä:
Peugeot trekker
Liittynyt:
4.4.2010 16:07

ViestiKirjoittanut nik000 » 17.1.2011 17:24

voiskos joku neuvoa tyhmää ja kertoa onko trekkeri vaaka- vai pystyminarelli? :nolo:
pazii
Pyörä:
Gilera SMT, peugeot squab ja trekker
Paikkakunta:
ypäjä
Liittynyt:
29.4.2009 22:55

ViestiKirjoittanut pazii » 17.1.2011 19:41

nik000 kirjoitti:voiskos joku neuvoa tyhmää ja kertoa onko trekkeri vaaka- vai pystyminarelli? :nolo:

pösössä on pösön oma kone eli ei oo minarelli... mut pösön pystykone niissä on. korjatkaa jos oon vääräs
jkoljo Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02

ViestiKirjoittanut jkoljo » 17.1.2011 21:16

Oikeassa olet, ihan Pösön oma moottori näissä on.
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2
nik000
Pyörä:
Peugeot trekker
Liittynyt:
4.4.2010 16:07

ViestiKirjoittanut nik000 » 17.1.2011 22:04

ahaa okei :) kiitos :)
nik000
Pyörä:
Peugeot trekker
Liittynyt:
4.4.2010 16:07

ViestiKirjoittanut nik000 » 18.1.2011 8:13

ja sitte vielä et voiko sen rullakupin kuristuslevyn ottaa pois ihan huoletta? ettei tapahdu mitään jos ottaa pois?
jkoljo Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02

ViestiKirjoittanut jkoljo » 18.1.2011 20:00

Voi ottaa pois. Variaattori on suunniteltu toimimaan nimenomaan ilman sitä.
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2
ShaMaNi
Pyörä:
Peugeot TKR 70cc // Derbi 50cc
Liittynyt:
27.4.2009 17:05

ViestiKirjoittanut ShaMaNi » 19.1.2011 21:10

ShaMaNi kirjoitti:
jkoljo kirjoitti:VP tai rullat jumittaa, tsekkaa rullat ja vaihda vp.


rullat ja vp vaihdettu about 50km sitten samalla kun tein "variaattorirempan"
nik000
Pyörä:
Peugeot trekker
Liittynyt:
4.4.2010 16:07

ViestiKirjoittanut nik000 » 3.2.2011 20:06

minkäs kokosia noi katteitten torx ruuvit on? pitäs lainata kaverilta torx ja pitäis tietää tarkka koko? :)

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista