Peugeot TKR/Trekker/Squab

eetu-`
Liittynyt:
28.4.2011 15:56
Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

ViestiKirjoittanut eetu-` » 15.9.2011 16:36

Buxyy kirjoitti:
eetu-` kirjoitti:

Miten menee noin vähän mulla ei oo -99 trekussa ku prikka pois ja tehari ni gps 74 ?


No jos tarkkoi ollaan niin se menee 72kmh gepsiin. Mut en kyl tiä mikä siinä syö sitä vauhtia, ehkä siin tosiaan on joku rajotettu CDI, tai sit toi multivari vaan haittaa jotenkin, voishan se tosin olla toi uus variaattorin hihnakin ku ei oo muotoutunu viel kunnolla variin, mut enpä usko. Jos sitä ny viel koittais vakivarilla täs josai vaiheesa. Nojaa, jossei auta toi vakivarikaan ni si hankkiin CDI :tä ja laskeen sylinterinkantta.



vertaapp onko uus hihna kapeempi ku vanha hihna mulla meni yhes vaihee trekkeri vaa 47 ku ri vaihtanu isomppaa ns. vaihetta ku lautaset ei menny pohjaa liian ohuen hihnan kanssa.
Jezbaa
Liittynyt:
13.4.2011 21:58
Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

ViestiKirjoittanut Jezbaa » 18.9.2011 19:45

Pystyykös skootteriin laittaa manuaalikytkimen? Jos pystyy niin miten? :)
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35
Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

ViestiKirjoittanut Sudee » 19.9.2011 14:51

Mitä mahdat tarkoittaa, samanlaista kuin mopoissa? Toki jos vaihdat koneen.
Aerox/Nitro osia
Jezbaa
Liittynyt:
13.4.2011 21:58
Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

ViestiKirjoittanut Jezbaa » 24.9.2011 19:56

Onko kenelläkään ylimääräistä oikean puolen lohkoa jossa on pakoputken kannattimet? Ja löytyykö ajokuntoista sylinteriä? Pistäkäähän yv:tä jos löytyy! Kiitos!
Naked
Pyörä:
VAG
Paikkakunta:
Pohjois-Pohjanmaa
Liittynyt:
12.1.2008 14:12
Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

ViestiKirjoittanut Naked » 25.9.2011 21:01

Tuli liityttyä Trekkerien ihmemaailmaan, hieno kampe. :lol: Piikin jälkeen tuo 50km/h ei mikään huippunopeus ole, autokorttia ei passaa siirtää. Talvea odotellessa. :lol:

320e 14tkm ajettu, -05. Vaihdoin sylinterin tuohon viime kesänä, n. 2tkm sitten. :)

E: Ei tätä väännöllä ole pilattu edes hukkiksen tukkimisen jälkeen. :lol: 55-60 kulkee ja jarrulla ahistamalla saa vasta keulan ylös. BW's:llä pysty nosteleen ihan mite halusi.
Onko mitään kikkavitosia ilman putken vaihtoa väännön lisäämiseen?
Top-Secret
Liittynyt:
29.9.2011 19:55
Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

ViestiKirjoittanut Top-Secret » 29.9.2011 20:11

Haluisin 70cc mun TKR:ää, mut olis muutamii kysymyksii enne. Mikä pytty olis sopivin ku haen jottai suht tehokast, mut sil tarttis pystyy ajaa päivittäin? Minkä kokone kaasari sen kans sit sopis? Mitä kaikkee varil täytyy tehä? Nyt on 1,5g kevyemmät rullat vakioist kaikki muu vakioo ja mikä tehari näitte kans sopis? Kuinka hyvi vakio alakerta kestää 70cc? ja kui pal rahaa tähä kaikkee sit mahtais mennä jos kaikki osat ostaa uutena?
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44
Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 29.9.2011 21:18

Tietopankista löytyy artikkeli Minarellin eri viritysasteista. Siitä saat perustietoa eri virtystasoista ja muuta hyödyllistä infoa. Vaikka Peugeotilla onkin omat moottorit, ovat nämä tiedot melko yleispäteviä ja sovellettavissa myös sinun menopeliisi. Virivariaattoria ei tosin välttämättä tarvitse ostoslistalle laittaa.
http://www.motot.net/wiki/Minarellin_Viritysasteet
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
VepaS
Pyörä:
Derbi X-Race SM '06, Gilera SMT '05, Kymco Super8 '09, Peugeot TKR '03
Paikkakunta:
Muurame
Liittynyt:
30.5.2009 18:24
Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

ViestiKirjoittanut VepaS » 3.10.2011 16:51

Noniin, nyt itsekin olen Peugeot TKR:än omistaja, kaverilta ostin 100eurolla kyseisen skootterin jolla mittariin ajettu 24tkm monta vuotta sitten ja joidenkin lähteiden mukaan jopa 60tkm oikeaa :D
Ulkonäöllisesti skootterin muoviosat ovat kuin jyrän alle jääneet eli jos joltain halpoja katteita löytyy niin yv:tä tulemaan vain! Pösö on vuosimallia 2003 ja osia vaihdettu vaihdettu kuulemma vain mäntä, variaattorinhihna ja variaattori :eek: joten nähtäväksi jää monta kilometria tällä pääsen liikkumaan.
Keulan pumput klappaavat joka suuntaan mutta ihmeellistä kyllä se ei ole vieläkään irronnut.
Kaikki sähköt toimivat lukuunottamatta vilkkuja joita ei tarvitse.
Näillä tiedoilla ajattelin laakeroida koneen mutta ei ole kokemusta muista kuin vaihteellisisten mopojen koneiden laakeroinneista joita on pari tullut tehtyä, joten onko kenelläkään muulla kokemusta näiden laakeroinnista ja paljon tullut maksamaan itsetehtynä ja oliko vaikeaa?
Jatkossa tänne sitten mietiskelemään asioita :seko:
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

ViestiKirjoittanut LaneKit » 3.10.2011 17:05

Siis jos tarkotat että vaihat runkolaakerit, kampurat yms. ni 100 kertaa helpompi ku vaihevehkeessä, muute samanlaine, mut puuttuu vaa pari kiloa ylimääräsiä rattaita ja vaiheloota ei voi tippua syliin :D Ite oon avannu am6 minarellin ja vaakaminarellin, ni noita laittas varmaa 3 samassa ajassa ku vaihemopon.

Ku e tosiaa oo muuta ku sähköt, vari toisella puolella ja sitte onki vaa stefat ja laakerit.
VepaS
Pyörä:
Derbi X-Race SM '06, Gilera SMT '05, Kymco Super8 '09, Peugeot TKR '03
Paikkakunta:
Muurame
Liittynyt:
30.5.2009 18:24
Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

ViestiKirjoittanut VepaS » 3.10.2011 17:15

8o no jopas! Voisin samantien jopa tilata stefat ja laakerit niin pääsee vaihtamaan :D joo erittäin masentavaa kun kerran tippui pari ratasta ja kymmenen shimmilevyy rabasan laatikosta, kyllä oli miettimistä :itku:
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

ViestiKirjoittanut LaneKit » 3.10.2011 17:18

Joo nää tosiaa osaa idioottiki kasata ilman ohjeita :D Vaikeinta on saada vauhtipyörä irti, tosin kunno ulosvetäjällä seki on helppoa.

Minarellin vaihelootaa tunnin, pari pähkäilin ku tippu syliin irroittaessa lohkoja :lol:
VepaS
Pyörä:
Derbi X-Race SM '06, Gilera SMT '05, Kymco Super8 '09, Peugeot TKR '03
Paikkakunta:
Muurame
Liittynyt:
30.5.2009 18:24
Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

ViestiKirjoittanut VepaS » 3.10.2011 17:26

Ulosvetäjät ja tykötarpeet löytyy tottakai. Asiasta kolmanteen, onko renkaat kalliita vai biltema tavaraa (kesä/talvi)?
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

ViestiKirjoittanut LaneKit » 3.10.2011 17:37

Iha normi kesäkumit vai? Halvat paskat vaa alle, menee normiajos :D

Mut ite ajan pilot sportil takana ja siin o ainaki pirust pitoja, mut sitä enne oli kylläkin loppuunajettu/poltettu chen shing ja oli iha yht hyvä paitsi tappava sateella :D

Kannattaa kattoa esim. easypartsilta, että onko siellä alennuksia, yhes vaihees sieltä sai 30e hyviä kumeja.

Savaan älä puutu, kavereilla on ollu erilaisia savoja, ni kuluu silmissä ja pito aika kauhea.
VepaS
Pyörä:
Derbi X-Race SM '06, Gilera SMT '05, Kymco Super8 '09, Peugeot TKR '03
Paikkakunta:
Muurame
Liittynyt:
30.5.2009 18:24
Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

ViestiKirjoittanut VepaS » 3.10.2011 18:29

Joo itelki kymcossa sawat mut sillä laivalla niitä ei kuluteta :D mutjoo pitää katella
Jezbaa
Liittynyt:
13.4.2011 21:58
Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

ViestiKirjoittanut Jezbaa » 7.10.2011 17:14

mikäs muute mun trekussa kun vaihdoin oikean puolen lohkon ja sylinterin uusiin niin nyt ei lähde enää käyntiin? Lupaa välistä mutta ei käynnisty, kokeiltu kahdella tulpalla, laitettu bensaa tulpanreiästä ja kaadettu kohokammio täyteen, mutta ei mitään, pari kertaa lupaa.... :s

E: Pienen tutkimisen jälkeen huomasin että kyse voisi olla hukassa olevasta alipaineesta... Mutta voihan se olla myös siinä että kaikki kaasarin tiivesteet oli paskana ja näin pois päin..

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista