Peugeot TKR/Trekker/Squab

Jezbaa
Liittynyt:
13.4.2011 21:58

ViestiKirjoittanut Jezbaa » 14.4.2011 9:06

jasu`` kirjoitti:Olisin kaasalaiselta tilaamassa koropalaa, mutta en oikeen tiiä että millanen sopii TKR:ään ? Ku näitä on näköjään melkosen monta erilaista vaihtoehtoa. Apuja ? :)


Trekkerin koropalan pitäis ainakin mennä, on nimittäin melkee sama skootteri..

Ja sitte onko kellään myydä underia trekkeriin tai ohjetta miten semmosen pystyis vääntämään? =)
ottoviiva
Liittynyt:
11.4.2010 13:19

ViestiKirjoittanut ottoviiva » 14.4.2011 10:19

ottoviiva kirjoitti:Nonii moro mul ois peugeot tkr, josta viime syksynä loppu akku ja kiksi ei toimi. No, latasin vanhan akun ja starttimoottori pyöri normaalisti mutta mopo ei käynnistynyt, koska akku oli melko lopussa. Latasin sen vielä uudestaan ja nyt startti tuntui pyörivän hitaammin ja tehottomammin. No laitoin uuden akun, jolla ainakin vilkut plus muut sähköt toimii, ja nyt sähköstartista ei tapahdu mitään. No purin variaattorin ja sieltä löytyi tiivisteen palanen joka oli mennyt tuuletuslautasen vieressä olevan osan (starttirattaan pyörittäjä?) väliin jolloin se ei päässyt pyörimään. Poistin sitten sen, mutta mitään ei tapahtunut. Kaasari näyttäisi olevan kunnosssa ja kone ei ole leiponut, joten missä voisi olla vika? Asialla on hieman kiire joten kiitos jo etukäteen vastauksesta.


E: Joo eli mitä veikkaatte et oisko mahollista saada käynnistämään kiksillä jos semmosen hankkisin?
Jezbaa
Liittynyt:
13.4.2011 21:58

ViestiKirjoittanut Jezbaa » 14.4.2011 15:39

ottoviiva kirjoitti:
ottoviiva kirjoitti:Nonii moro mul ois peugeot tkr, josta viime syksynä loppu akku ja kiksi ei toimi. No, latasin vanhan akun ja starttimoottori pyöri normaalisti mutta mopo ei käynnistynyt, koska akku oli melko lopussa. Latasin sen vielä uudestaan ja nyt startti tuntui pyörivän hitaammin ja tehottomammin. No laitoin uuden akun, jolla ainakin vilkut plus muut sähköt toimii, ja nyt sähköstartista ei tapahdu mitään. No purin variaattorin ja sieltä löytyi tiivisteen palanen joka oli mennyt tuuletuslautasen vieressä olevan osan (starttirattaan pyörittäjä?) väliin jolloin se ei päässyt pyörimään. Poistin sitten sen, mutta mitään ei tapahtunut. Kaasari näyttäisi olevan kunnosssa ja kone ei ole leiponut, joten missä voisi olla vika? Asialla on hieman kiire joten kiitos jo etukäteen vastauksesta.


E: Joo eli mitä veikkaatte et oisko mahollista saada käynnistämään kiksillä jos semmosen hankkisin?


Voi toimia, en itse kyllä tiedä paljoakaan tästä asiasta mutta veikkaisin näin.

Ja mitäs sitte tehdään kun variaattorin kopan pulttien kierteet (siis lohkosta) on mennyt vituiksi? Tälläkin asialla olisi kiire että vastailkaa mahdollisimman pian! Kiitos etukäteen!
nik000
Pyörä:
Peugeot trekker
Liittynyt:
4.4.2010 16:07

ViestiKirjoittanut nik000 » 14.4.2011 19:16

Mikäs mun trekkerissä vikana kun se pätkii? tyhjäkäynnillä "sammuu" ja jatkaa käymistä taas.. vauhdissa nykii, hytkyy ja pätkii..
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35

ViestiKirjoittanut Sudee » 14.4.2011 20:17

Vaihda tulppa.
Aerox/Nitro osia
nik000
Pyörä:
Peugeot trekker
Liittynyt:
4.4.2010 16:07

ViestiKirjoittanut nik000 » 14.4.2011 21:18

Sitä vähän epäilinkin, noh pitää mennä huomenna ostamaan
rixuu
Pyörä:
Peugeot tkr
Liittynyt:
28.12.2009 2:42

ViestiKirjoittanut rixuu » 15.4.2011 9:09

ottoviiva kirjoitti:Nonii moro mul ois peugeot tkr, josta viime syksynä loppu akku ja kiksi ei toimi. No, latasin vanhan akun ja starttimoottori pyöri normaalisti mutta mopo ei käynnistynyt, koska akku oli melko lopussa. Latasin sen vielä uudestaan ja nyt startti tuntui pyörivän hitaammin ja tehottomammin. No laitoin uuden akun, jolla ainakin vilkut plus muut sähköt toimii, ja nyt sähköstartista ei tapahdu mitään. No purin variaattorin ja sieltä löytyi tiivisteen palanen joka oli mennyt tuuletuslautasen vieressä olevan osan (starttirattaan pyörittäjä?) väliin jolloin se ei päässyt pyörimään. Poistin sitten sen, mutta mitään ei tapahtunut. Kaasari näyttäisi olevan kunnosssa ja kone ei ole leiponut, joten missä voisi olla vika? Asialla on hieman kiire joten kiitos jo etukäteen vastauksesta.


Mul on ollut kahessa trekkerissä sama vika. Sain korjattuu sen ku otin sähköstartin lohkoista irti sit otin sen startin kopan irti ja ku sen saa irti iskin crc ja putsasin ja on toiminu sen jälkee. Ei toi uutenakaan mikää pahan hintanen olis http://www.mc-scatter.com/starttimootto ... -3673.html
ottoviiva
Liittynyt:
11.4.2010 13:19

ViestiKirjoittanut ottoviiva » 15.4.2011 14:27

rixuu kirjoitti:
ottoviiva kirjoitti:Nonii moro mul ois peugeot tkr, josta viime syksynä loppu akku ja kiksi ei toimi. No, latasin vanhan akun ja starttimoottori pyöri normaalisti mutta mopo ei käynnistynyt, koska akku oli melko lopussa. Latasin sen vielä uudestaan ja nyt startti tuntui pyörivän hitaammin ja tehottomammin. No laitoin uuden akun, jolla ainakin vilkut plus muut sähköt toimii, ja nyt sähköstartista ei tapahdu mitään. No purin variaattorin ja sieltä löytyi tiivisteen palanen joka oli mennyt tuuletuslautasen vieressä olevan osan (starttirattaan pyörittäjä?) väliin jolloin se ei päässyt pyörimään. Poistin sitten sen, mutta mitään ei tapahtunut. Kaasari näyttäisi olevan kunnosssa ja kone ei ole leiponut, joten missä voisi olla vika? Asialla on hieman kiire joten kiitos jo etukäteen vastauksesta.


Mul on ollut kahessa trekkerissä sama vika. Sain korjattuu sen ku otin sähköstartin lohkoista irti sit otin sen startin kopan irti ja ku sen saa irti iskin crc ja putsasin ja on toiminu sen jälkee. Ei toi uutenakaan mikää pahan hintanen olis http://www.mc-scatter.com/starttimootto ... -3673.html


no perkele. Kiitos vastauksesta, noissa vaan on ongelmana se et jos se vika ei ookka tos nii paskempi juttu mut pakko kai luottaa. Ku ei pysty testaamaan ees kipinää :D
Eli lyhyesti, vanha startti irti ja toi tilalle vaan?
jannuska
Pyörä:
yamaha dt -07, honda monkey -81
Paikkakunta:
porvoo
Liittynyt:
21.11.2008 19:49

ViestiKirjoittanut jannuska » 16.4.2011 22:03

paljon trekkerin pitäis kulkee näillä virellä:malossi multivar, gianellin tehari, jäykemmät kytkin jouset ja 7g rullat. ku mul kulkeen vain 45-50km/, et onks mul jotain säädöis päin vitua vai?
Yamaha DT
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35

ViestiKirjoittanut Sudee » 17.4.2011 8:12

Vp:n vaihdat 15% niin luulis liikahtava, ja prikka pois. ;)
Aerox/Nitro osia
jannuska
Pyörä:
yamaha dt -07, honda monkey -81
Paikkakunta:
porvoo
Liittynyt:
21.11.2008 19:49

ViestiKirjoittanut jannuska » 17.4.2011 15:24

prikka on pois, mut kokeilen vaihtaa ton vp jousen niin uskois vauhdin paraneva. :)
Yamaha DT
nik000
Pyörä:
Peugeot trekker
Liittynyt:
4.4.2010 16:07

ViestiKirjoittanut nik000 » 17.4.2011 21:41

Mitä pitäs kulkee leovince zx teharilla ja kurittomana, vakiorullat, ei oo muuta viel vaihdettu :D
ottoviiva
Liittynyt:
11.4.2010 13:19

ViestiKirjoittanut ottoviiva » 17.4.2011 21:48

Mikä on cdi-boksissa johto johon tommosen 16-ast. rajottimen voi kytkeä?
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35

ViestiKirjoittanut Sudee » 18.4.2011 11:18

nik000 kirjoitti:Mitä pitäs kulkee leovince zx teharilla ja kurittomana, vakiorullat, ei oo muuta viel vaihdettu :D


Kannattaa ne rullat, vp ja kytkinjouset vaihtaa. N.1G kevyemmät rullat, 15% vp ja 15% kytkinjouset. Kaipa se sitten päälle 70 km/h kelaa.
Aerox/Nitro osia
nik000
Pyörä:
Peugeot trekker
Liittynyt:
4.4.2010 16:07

ViestiKirjoittanut nik000 » 18.4.2011 12:57

Okei :) Ja sit vielä et mites toi hebo top performer (?) putki toimii 50cc? onk tarkotettu?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista