Yamaha Bw's / MBK Booster

M-iika``
Paikkakunta:
vantaa
Liittynyt:
21.7.2008 0:01
vika

ViestiKirjoittanut M-iika`` » 18.11.2010 11:11

mikä ois boosterissa vika?

eli kaikki alkoi siitä kun, boosteri alkoi vuotamaan bensaa kaasarista, otin kaasarin irti puhdistin yms, laitoin takaisin kiinni ja ei vuoda bensaa mutta sitten ilmeni tämä, ei kulje kuin maksimissaan 20km/h, kuulostaa että röpöttäisi vähän, ja pienesti ehkä välillä pätkii, olen putsannut kaasarin uudelleen ja kokeillut eri suuttimilla ja säätänyt seosruuvia yms, millään ei mitään vaikutusta. tulpankin vaihdoin.

eli apua tarvis!

kiitos jo etukäteen =)
Suzukis
Pyörä:
Cagiva Raptor 125 -06, Gilera RCR -09
Paikkakunta:
Lohja
Liittynyt:
11.11.2009 22:46

ViestiKirjoittanut Suzukis » 19.11.2010 19:34

Mikäköhän tossa mun Boosterissa on, kun se pätkii ajossa. Käy nätisti tyhjäkäyntiä ja toimii kun ajelee jäisellä tiellä. Kuitenkin kun siirtyy ajamaan kuivalle asvaltille, mopo alkaa pätkimisen.
Tällä hetkellä kiinni on Leovince ZX, 100 suutin, 5,7gr rullat, 40% vp, jäykemmät kytkinjouset, multivari ja BR8HS tulppa. Mikä on Booster NG:n vakiotulppa? Olen kokeillut myös B7HS tulpalla, jolla pätkiminen oli niin suurta ettei mopo edes liikahtanut.
Saa tarjota Cagiva Mitoon käyvää Mikuni TM35 kaasaria ja imukaulaa!
Villé
Pyörä:
bw's ng -97
Paikkakunta:
Espoo, Suna
Liittynyt:
18.11.2007 14:24

ViestiKirjoittanut Villé » 20.11.2010 0:14

Vakiotulppa on BR8HS.Toi pätkiminen vain asvaltilla on aika kumma juttu, koska eihän tien "materiaalin" pitäisi vaikuttaa moottorin toimintaan :| Plus jos sulla on vakiokaasari niin toi 100:nenhan ei tosiaankaan riitä 70cc:lle, mutta jos on isompi ni sitten ei mitään.
Mitä nopeammin, sitä nopeammin.
-ahven-
Liittynyt:
13.6.2010 16:47

ViestiKirjoittanut -ahven- » 21.11.2010 12:23

Jos jollain on joutilaana kyseiseen kikottimeen oikeanpuolen eli magneettopuolen ehjä lohko niin tarjotkaa! Lisäksi kiinnostaa ehjä etukate. YV tai o4o 187(kolme kolmosta)7.
Suzukis
Pyörä:
Cagiva Raptor 125 -06, Gilera RCR -09
Paikkakunta:
Lohja
Liittynyt:
11.11.2009 22:46

ViestiKirjoittanut Suzukis » 21.11.2010 13:47

Ei ole 70cc:tä enää kiinni; unohtunu vaan päivittää toi pyöräni kohta. Ja taidan huomenna käydä ostamassa uuden tulpan ja kokeilla sillä sitten.
Saa tarjota Cagiva Mitoon käyvää Mikuni TM35 kaasaria ja imukaulaa!
haraa
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
29.8.2007 15:43

ViestiKirjoittanut haraa » 22.11.2010 16:04

ostin tossa viikonloppuna tollasen -96 vm bw's:n.. niin missähän voisi olla vika ku lähtee käyntiin mutta ei ota kierroksia vaan rupeaa booaa ja pätkimään.. kaasarin ja ilmanputsarin olen putsannut. viriä siinä on joku 50cc pannu, 19mm kaasari ja top performancen tehari.. ekaks kannattaa varmaankin vaihtaa tulppa? sen jälkeen säätää kaasaria vai? onko muuten sliderissa sama kone kun tässä bw's:sä?
Kääntä
Pyörä:
ZX9R
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
4.1.2008 16:49

ViestiKirjoittanut Kääntä » 22.11.2010 19:11

on sama kone, ja tulppa ekana vaihtoon
haraa
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
29.8.2007 15:43

ViestiKirjoittanut haraa » 22.11.2010 21:57

nyt on tulppa vaihettu.. mut ei auttanu mut sitten yhessä vaihessaa rupes toimii, niin ajoin vähä ja sit sammutin normaalisti, sitten kun yritin uudestaan lähteä ajamaan niin taas rupes booa ja röpöttää ja pätkii :eek: mikä nyt neuvoksi? onko toi 19mm kaasari liian iso 50cc:lle?
jhuupe
Pyörä:
Honda Cr125
Paikkakunta:
Tornio, Läbbi
Liittynyt:
3.1.2007 19:16

ViestiKirjoittanut jhuupe » 24.11.2010 18:46

Mikähän se oikea lämpöarvo tulpalle olis? Nyt tais olla kiini #7. Airsalin 50 sport pytty ja Giannelli extra putkena.. Ee olis kellää tarvista tollasella kireelle -95 ankalle? Just täysin konerempattu jne :)
Mahotonta meininkiä!
Kääntä
Pyörä:
ZX9R
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
4.1.2008 16:49

ViestiKirjoittanut Kääntä » 24.11.2010 21:07

9 melkeempä saa olla
tuju`
Pyörä:
Mbk booster 50 -03, aprilia rs 125 -08
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
26.7.2009 0:03

ViestiKirjoittanut tuju` » 24.11.2010 23:09

oisko kellää myyä keulaa ja t-paloja? katteita ? tai voin ostaa halvalla koko ng boosterin :D? jos on niin laittaa yveeetä :)

onko tietoo käykä slideristä keula suoraan boosteriin ? siis t-palakin ilman mobaamista?
Villé
Pyörä:
bw's ng -97
Paikkakunta:
Espoo, Suna
Liittynyt:
18.11.2007 14:24

ViestiKirjoittanut Villé » 25.11.2010 17:07

haraa kirjoitti:nyt on tulppa vaihettu.. mut ei auttanu mut sitten yhessä vaihessaa rupes toimii, niin ajoin vähä ja sit sammutin normaalisti, sitten kun yritin uudestaan lähteä ajamaan niin taas rupes booa ja röpöttää ja pätkii :eek: mikä nyt neuvoksi? onko toi 19mm kaasari liian iso 50cc:lle?
Jos ei joku olemattoman kokonen suutin toimi ni sit on liian iso.
Mitä nopeammin, sitä nopeammin.
jhuupe
Pyörä:
Honda Cr125
Paikkakunta:
Tornio, Läbbi
Liittynyt:
3.1.2007 19:16

ViestiKirjoittanut jhuupe » 25.11.2010 22:41

Kyl mulla toimi vakiopytyllä ja Stage putsarilla 19 phbg, suutin tais olla kokoa 100. Hyötyähän tuosta ei ollu yhtään vrt vakiokaasari.
Mahotonta meininkiä!
haraa
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
29.8.2007 15:43

ViestiKirjoittanut haraa » 25.11.2010 23:41

Villé kirjoitti:
haraa kirjoitti:nyt on tulppa vaihettu.. mut ei auttanu mut sitten yhessä vaihessaa rupes toimii, niin ajoin vähä ja sit sammutin normaalisti, sitten kun yritin uudestaan lähteä ajamaan niin taas rupes booa ja röpöttää ja pätkii :eek: mikä nyt neuvoksi? onko toi 19mm kaasari liian iso 50cc:lle?
Jos ei joku olemattoman kokonen suutin toimi ni sit on liian iso.



sori katoin väärin kaasari on siis 12mm eli vakio? minkä kokonen suutin pitäs teharilla ja vp putsarilla olla?
-ahven-
Liittynyt:
13.6.2010 16:47

ViestiKirjoittanut -ahven- » 29.11.2010 16:47

Mikä on kampiakselin stefan koko magneeton puolella?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista