Aprilia SR50R Factory (suorasuihkutus)

VinskiMo
Pyörä:
Husaberg TE300 -12, Sax1 74cc, Orkkis honda monkey
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
9.5.2010 21:30
juup

ViestiKirjoittanut VinskiMo » 4.10.2010 14:37

ei ne laita ainakaan helsingissä =] voi raato =( mistähän sellasen sais...
Autoja ollut +20kpl, pärriä +60kpl, jotain kokemusta löytyy...
Husaberg TE300 Supermoto topic
VinskiMo@YouTube
VinskiMo@Instagram
remix
Pyörä:
ex. Aprilia sr50r factory ex. Aeon revo2 ex. Derbi x-treme
Liittynyt:
13.7.2009 22:53

ViestiKirjoittanut remix » 5.10.2010 18:15

VinskiMo kirjoitti:Kuules nyt kaveri, jos kerta pulttipyssy avaa sen nopeudella, nii sanoppa että kiristääkö se sen nopeudella kans? ja ei tarvii enää linkkiä, löysin jo ite, mutta siitä kisa ohjelmasta vielä...

tietääkö kukaan saako pk seudulta???


Kyllä se myös kiristää. Kannattaa sitten kiristää se mutteri kunnolla tai muuten tuuletuslautaselle saattaa käydä huonosti :D kokemusta on.
Distro
Pyörä:
Honda CBR 125R
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
25.5.2010 21:00

ViestiKirjoittanut Distro » 10.10.2010 2:14

Moi. Tarttis pikasta vastausta tähän: Kävin ostamassa seinäjoelta Jokiniemi Motorsilta variaattorin rajotinprikan vm 2006 Factoryyn, jotta voin viilata tuota nykyistä prikkaa. Uuden vakioprikan kävin ostamassa sen takia että saan takaisin täysin vakioksi tarvittaessa. Nyt kävi kuitenkin varikoppaa avattaessa ja ihmetellessä että tämä uusi varaprikka on ohuempi (siis keskeltä reunoihin), mutta saman levyinen kuin alkuperäinen eli 7mm~, mutta tämä uusi prikka on kuparinen (alkuperäinen on terästä?) ja uuden prikan reikä on isompi kuin vakion... Vakioprikka pysyy naftisti kampiakselilla, mutta tämä uusi hölskyy kun kampiakselin reikä on prikassa niin iso.. Onko tälle jotain selitystä? vai onko normaalia?
Toivottavasti joku sai jotain selvää tästä myöhäisillan kirjotelmasta... :D
Distro
Pyörä:
Honda CBR 125R
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
25.5.2010 21:00

ViestiKirjoittanut Distro » 10.10.2010 21:54

Distro kirjoitti:Moi. Tarttis pikasta vastausta tähän: Kävin ostamassa seinäjoelta Jokiniemi Motorsilta variaattorin rajotinprikan vm 2006 Factoryyn,..

Nii ei kukaa tiä?
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54

ViestiKirjoittanut Shape » 10.10.2010 22:04

Väärän prikan antaneet.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
Distro
Pyörä:
Honda CBR 125R
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
25.5.2010 21:00

ViestiKirjoittanut Distro » 10.10.2010 22:42

Shape kirjoitti:Väärän prikan antaneet.

No sitähän minäkin. Vielä odotuttivat mua viikolla kun tilasivat sen, no eikun huomenna takaisin prikan ja kuitin kanssa että mitä spedeilyä tää on. Taidan tilata easypartsilta oikean prikan 1,10e hinnalla kun väärän prikan myivät 5e... Mutta onko täs piaggion kone? kun vm. on 2006 :paha:
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54

ViestiKirjoittanut Shape » 10.10.2010 22:46

On se Piaggion. Eli käy siltä merkiltä myös ruiskumallin prikat. Kuin leveä prikan tarvisit? Multa saattaisi löytyä 4,5mm leveäksi hiottu prikka.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
Distro
Pyörä:
Honda CBR 125R
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
25.5.2010 21:00

ViestiKirjoittanut Distro » 10.10.2010 23:56

Shape kirjoitti:On se Piaggion. Eli käy siltä merkiltä myös ruiskumallin prikat. Kuin leveä prikan tarvisit? Multa saattaisi löytyä 4,5mm leveäksi hiottu prikka.

Hioin jo prikkaa. Sen takia kävinki hakemassa vakioprikkaa et saa tarvittaes nopeasti täysin vakioks :D
Jami95
Liittynyt:
11.8.2010 23:28
Kymysys

ViestiKirjoittanut Jami95 » 11.10.2010 2:22

Oon ajanu nyt samalaa männällä 15500km joten oisko männä vaihto paikallaan vai tiädänkö jostain ku se on menossa rikki?
remix
Pyörä:
ex. Aprilia sr50r factory ex. Aeon revo2 ex. Derbi x-treme
Liittynyt:
13.7.2009 22:53

ViestiKirjoittanut remix » 12.10.2010 22:03

Jami95 kirjoitti:Oon ajanu nyt samalaa männällä 15500km joten oisko männä vaihto paikallaan vai tiädänkö jostain ku se on menossa rikki?


Sit ku leikkaa kii nii kannattaa harkita vaihtoa.
Jami95
Liittynyt:
11.8.2010 23:28

ViestiKirjoittanut Jami95 » 12.10.2010 23:56

remix kirjoitti:
Jami95 kirjoitti:Oon ajanu nyt samalaa männällä 15500km joten oisko männä vaihto paikallaan vai tiädänkö jostain ku se on menossa rikki?


Sit ku leikkaa kii nii kannattaa harkita vaihtoa.

kysyin vaa et koska mäntä mene ja voiko sitä tiätää kuulla enne ku se poksahtaa ja mun säkäl koko alakerta uusiks
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54

ViestiKirjoittanut Shape » 13.10.2010 0:57

Eipä sitä etukäteen kuule, jos vaikka helma tipahtaa. Kannattaa vaihtaa se mäntä viimeistään 18 000km tienoilla.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
Distro
Pyörä:
Honda CBR 125R
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
25.5.2010 21:00

ViestiKirjoittanut Distro » 13.10.2010 14:40

Okei. Eli asia on tällanen: Skootteri kävi 4000km huollossa täs eilen. Toimi illalla normaalisti, käynnisty kyllä vähän huonosti, mutta tänäaamuna ei lähtenyt ollenkaan käyntiin. Sähköstartti pyöritti tyhjää, välillä osuen etuvariaattorin hammastuksiin, nyt ei toimi ollenkaan. Pyörittää sähköstarttia aivan tyhjänä, ei osu edes lautasen hammastuksiin. Olivat huollossa ottaneet ainakin variaattorista jotkut ns. "peräöljyt" pois ja laittaneet uudet. Tarviiko tässä toimituksessa avata variaattoria? Mikä saattaisi olla ongelmana? Kaipaisin pikaista vastausta että voi käydä sanomassa huoltoon.. Kuitenkin huolto maksoi KOKONAISUUDESSAAN 210E!
wille94
Pyörä:
Aprilia SR 50 R Factory -07
Liittynyt:
13.5.2010 13:19

ViestiKirjoittanut wille94 » 13.10.2010 16:25

Distro kirjoitti:Okei. Eli asia on tällanen: Skootteri kävi 4000km huollossa täs eilen. Toimi illalla normaalisti, käynnisty kyllä vähän huonosti, mutta tänäaamuna ei lähtenyt ollenkaan käyntiin. Sähköstartti pyöritti tyhjää, välillä osuen etuvariaattorin hammastuksiin, nyt ei toimi ollenkaan. Pyörittää sähköstarttia aivan tyhjänä, ei osu edes lautasen hammastuksiin. Olivat huollossa ottaneet ainakin variaattorista jotkut ns. "peräöljyt" pois ja laittaneet uudet. Tarviiko tässä toimituksessa avata variaattoria? Mikä saattaisi olla ongelmana? Kaipaisin pikaista vastausta että voi käydä sanomassa huoltoon.. Kuitenkin huolto maksoi KOKONAISUUDESSAAN 210E!


aika kallis huolto sulla :( mulla makso 4tkm huolto 101€
Jami95
Liittynyt:
11.8.2010 23:28

ViestiKirjoittanut Jami95 » 14.10.2010 0:40

Distro kirjoitti:Okei. Eli asia on tällanen: Skootteri kävi 4000km huollossa täs eilen. Toimi illalla normaalisti, käynnisty kyllä vähän huonosti, mutta tänäaamuna ei lähtenyt ollenkaan käyntiin. Sähköstartti pyöritti tyhjää, välillä osuen etuvariaattorin hammastuksiin, nyt ei toimi ollenkaan. Pyörittää sähköstarttia aivan tyhjänä, ei osu edes lautasen hammastuksiin. Olivat huollossa ottaneet ainakin variaattorista jotkut ns. "peräöljyt" pois ja laittaneet uudet. Tarviiko tässä toimituksessa avata variaattoria? Mikä saattaisi olla ongelmana? Kaipaisin pikaista vastausta että voi käydä sanomassa huoltoon.. Kuitenkin huolto maksoi KOKONAISUUDESSAAN 210E!


ei tarvi avata varia jos alennus vaihteiston öljyt vaihetaa mutta epäilen että siä on joko joku huonosti kii tai aamu kankeutta kylmyyden takia

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista