Kymco Agility

JonTeere
Liittynyt:
19.11.2009 21:01

ViestiKirjoittanut JonTeere » 1.12.2009 21:36

Taidan tyytyä siihen, että ostan isomman suuttimen, että kone toimisi kunnolla ja kevyemmät rullat. 6g rullat ja 90 suutin vai?
Vai onko suutin liian iso kun tuolla edellisissä ketjuissa höpistiin, että vakioilmanputsarilla saadaan liian vähän ilmaa koska se on kuristettu? Onko siinä kuristuksia ja kannatteeko ne poistaa?

Ja jos joku vielä viittis linkittää johonkin halpaan kauppaan esim. EasyPartsiin semmoset mitkä kannattee ostaa.
Willarin
Pyörä:
Kymco Agility -07
Paikkakunta:
Iisalmi
Liittynyt:
22.6.2007 10:44

ViestiKirjoittanut Willarin » 1.12.2009 22:24

JonTeere kirjoitti:Taidan tyytyä siihen, että ostan isomman suuttimen, että kone toimisi kunnolla ja kevyemmät rullat. 6g rullat ja 90 suutin vai?
Vai onko suutin liian iso kun tuolla edellisissä ketjuissa höpistiin, että vakioilmanputsarilla saadaan liian vähän ilmaa koska se on kuristettu? Onko siinä kuristuksia ja kannatteeko ne poistaa?

Mulla on tuo 90 suutin ja ihan hyvin toimii vakioputsarilla, eikä siinä putsarissa ole mitään sen suurempia kuristuksia.
Kymco - Better than the worst
Topler
Pyörä:
Kawasaki Z750r
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
11.8.2007 14:42

ViestiKirjoittanut Topler » 3.12.2009 23:36

JonTeere kirjoitti:Taidan tyytyä siihen, että ostan isomman suuttimen, että kone toimisi kunnolla ja kevyemmät rullat. 6g rullat ja 90 suutin vai?
Vai onko suutin liian iso kun tuolla edellisissä ketjuissa höpistiin, että vakioilmanputsarilla saadaan liian vähän ilmaa koska se on kuristettu? Onko siinä kuristuksia ja kannatteeko ne poistaa?

Ja jos joku vielä viittis linkittää johonkin halpaan kauppaan esim. EasyPartsiin semmoset mitkä kannattee ostaa.


Joo harmia vain tulee kun alkaa sen putsarin aukkoja poraamaan yms. 90# on ihan sopiva vakiputsarin kanssa ja 6g rullat soppelit. Katsot vain, että ilmanottoletku ei ole katetta vasten.
kkonari
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
27.9.2006 19:42

ViestiKirjoittanut kkonari » 5.12.2009 23:28

Tuli tossa haettua 2 x -06 agia hintaan 600e yhteensä. ;) Tossa nyt ruuvailin kuraläppää ja muuta irti ja kävin vähän lenkkiä heittämässä ja kyllähän se laiska on :D Eli kulki ihan hyvin jonkun 55 mutta kiihtyy kyllä ihan vitun hitaaasti jos vertaa speedfigth2seen.. onhan se 2tahti mutta silti.. Mitäköhän tolle kannatas tehä että kiihtys paremmin? ja mitäköhän kureja näissä mahtaa olla?
Kipnoob
Pyörä:
Kymco Agility -07
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
26.12.2008 1:12

ViestiKirjoittanut Kipnoob » 6.12.2009 0:35

kkonari kirjoitti:Tuli tossa haettua 2 x -06 agia hintaan 600e yhteensä. ;) Tossa nyt ruuvailin kuraläppää ja muuta irti ja kävin vähän lenkkiä heittämässä ja kyllähän se laiska on :D Eli kulki ihan hyvin jonkun 55 mutta kiihtyy kyllä ihan vitun hitaaasti jos vertaa speedfigth2seen.. onhan se 2tahti mutta silti.. Mitäköhän tolle kannatas tehä että kiihtys paremmin? ja mitäköhän kureja näissä mahtaa olla?

Kannattais multivari ostaa suoraan vaan. Kureja on prikaton holkki, cdi-boksissa kierrosrajotin, liian pieni suutin ja muuta en tähän hätään muista..

Edit: 2x -07 agia 300e ;)
KymcoAgility
Pyörä:
Ex: Kymco Agility, Nyk: Yamaha BW's
Liittynyt:
29.11.2009 16:17

ViestiKirjoittanut KymcoAgility » 6.12.2009 17:55

Kysäsisin et tuol easypartsil on noit tehoputkii myynnis kymco agilityyn ja on 12 ja 10 kokoi nii kumpi mahtaa sopii :o
kkonari
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
27.9.2006 19:42

ViestiKirjoittanut kkonari » 6.12.2009 19:18

Lähinnä kiinostas saada toi kiihtyy :D tolla on nyt ajettu se vajaa 8k ja rullien ja näiden kunnosta ei oo mitään hajua että varmaan kannatas tarkistella niiden kunto. Jos ne nyt on vaihtokunnossa niin kannattaako sinne iskee painavempaa vai kevyempää että jaksaa lähtee paremin liiikkeelle?
Topler
Pyörä:
Kawasaki Z750r
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
11.8.2007 14:42

ViestiKirjoittanut Topler » 6.12.2009 22:05

kkonari kirjoitti:Lähinnä kiinostas saada toi kiihtyy :D tolla on nyt ajettu se vajaa 8k ja rullien ja näiden kunnosta ei oo mitään hajua että varmaan kannatas tarkistella niiden kunto. Jos ne nyt on vaihtokunnossa niin kannattaako sinne iskee painavempaa vai kevyempää että jaksaa lähtee paremin liiikkeelle?


No vähän vaikee sanoa, että "raskaampaa vai kevyempää" kun ei tiedä, mitkä rullat siellä on?
6g-6.5g rullat on todettu hyviksi.(Itse käytin 6g).

EDIT: NIIN, tietty jos se skootteris on täysin vakio niin vakiorullatkin ovat parhaat. Eli suoran holkin kanssa noi 6g rullat, mutta VAKIOON skootteriin vakiokokoiset rullat eli n.8g!
Viimeksi muokannut Topler päivämäärä 7.12.2009 14:15, muokattu yhteensä 1 kerran
kkonari
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
27.9.2006 19:42

ViestiKirjoittanut kkonari » 7.12.2009 0:23

Topler kirjoitti:
kkonari kirjoitti:Lähinnä kiinostas saada toi kiihtyy :D tolla on nyt ajettu se vajaa 8k ja rullien ja näiden kunnosta ei oo mitään hajua että varmaan kannatas tarkistella niiden kunto. Jos ne nyt on vaihtokunnossa niin kannattaako sinne iskee painavempaa vai kevyempää että jaksaa lähtee paremin liiikkeelle?


No vähän vaikee sanoa, että "raskaampaa vai kevyempää" kun ei tiedä, mitkä rullat siellä on?
6g-6.5g rullat on todettu hyviksi.(Itse käytin 6g).

Vakiot sielä pitäs olla mutta pitää loppuviikosta purkaa ja kattoo mitä sieltä löytyy.
Jonde.
Pyörä:
SF2 -00
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
11.3.2007 18:00

ViestiKirjoittanut Jonde. » 9.12.2009 14:33

Kannattaa tilata suoraan malossin multivari, parantaa huomattavasti kiihtyvyyttä. En just nyt muista tuleeeko siinä hihna mukana, mutta mulla ainakin autto melko paljon vääntöön ja kiihtyvyyteen ku vaihdoin vanhan vakiohihnan tilalle malossin kevlarvahvistetun. Ei muuten luista.
kkonari
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
27.9.2006 19:42

ViestiKirjoittanut kkonari » 16.12.2009 23:01

Onko tässä cdikurin poisto-ohje?

Fogazzo ja FaiberGlass^ kirjoitti:otat ensin kypärätilan pois, kurkkaat sinne sivukatteen syleilyssä olevaan takaapäin katsottuna oikeanpuoleisen runkoputken alle jossa näet noin 10cm*5cm mustan boksin, joka on siis mopon cdi-boksi. tästä lähtee jonkin verran johtoja, jollen väärin muista niin 6kpl. johdot matkaavat taaksepäin vähän matkaa valkoiseen liittimeen, ja huomaat että vaaleanvihreä johto ei jatku tuosta valkoisesta liittimestä enään eteenpäin. Liittimen toisesta päästä otat kumitulpan pois siitä kohtaa mihin se vaaleanvihreä johto päättyy ja sinne tunget sähköjohdon tiukasti kiinni, jatkat sitä ja yhdistät sen maihin esim. vaikkapa akun miinusnapa on hyvä paikka. ja avot, kierrostenrajoitin on ohitettu. hauskaa kierrättelyä...
Halutessasi voit laittaa kytkimen siihen maadoittavaan johtoon, että rajoittimen saa vaikka poliisien yllättäessä nopeasti päälle takaisin.


Ja kuritonta holkki saa ainoastaan maahantuojalta? kun pika tarkistellu ei ainaskaan suomalaisista kaupoista tuntunut löytyvän. :s Tietysti jos jollakin on tarjota käytettyä niin yvtä vain ;)
simpsukka
Paikkakunta:
uusimaa
Liittynyt:
3.7.2008 20:07

ViestiKirjoittanut simpsukka » 17.12.2009 22:19

kkonari kirjoitti:Onko tässä cdikurin poisto-ohje?

Fogazzo ja FaiberGlass^ kirjoitti:otat ensin kypärätilan pois, kurkkaat sinne sivukatteen syleilyssä olevaan takaapäin katsottuna oikeanpuoleisen runkoputken alle jossa näet noin 10cm*5cm mustan boksin, joka on siis mopon cdi-boksi. tästä lähtee jonkin verran johtoja, jollen väärin muista niin 6kpl. johdot matkaavat taaksepäin vähän matkaa valkoiseen liittimeen, ja huomaat että vaaleanvihreä johto ei jatku tuosta valkoisesta liittimestä enään eteenpäin. Liittimen toisesta päästä otat kumitulpan pois siitä kohtaa mihin se vaaleanvihreä johto päättyy ja sinne tunget sähköjohdon tiukasti kiinni, jatkat sitä ja yhdistät sen maihin esim. vaikkapa akun miinusnapa on hyvä paikka. ja avot, kierrostenrajoitin on ohitettu. hauskaa kierrättelyä...
Halutessasi voit laittaa kytkimen siihen maadoittavaan johtoon, että rajoittimen saa vaikka poliisien yllättäessä nopeasti päälle takaisin.


Ja kuritonta holkki saa ainoastaan maahantuojalta? kun pika tarkistellu ei ainaskaan suomalaisista kaupoista tuntunut löytyvän. :s Tietysti jos jollakin on tarjota käytettyä niin yvtä vain ;)



toi on ihan joku muu, jo ensinnäki agilityn cdi on siellä akun vieressä ja siellä on ne kaks liitintä ja se rajotin johto on koko systeemin sisällä. :)

tosta holkista en tiiä ku ennoo ostanu. :)
Kipnoob
Pyörä:
Kymco Agility -07
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
26.12.2008 1:12

ViestiKirjoittanut Kipnoob » 17.12.2009 22:58

kkonari kirjoitti:Onko tässä cdikurin poisto-ohje?

Fogazzo ja FaiberGlass^ kirjoitti:otat ensin kypärätilan pois, kurkkaat sinne sivukatteen syleilyssä olevaan takaapäin katsottuna oikeanpuoleisen runkoputken alle jossa näet noin 10cm*5cm mustan boksin, joka on siis mopon cdi-boksi. tästä lähtee jonkin verran johtoja, jollen väärin muista niin 6kpl. johdot matkaavat taaksepäin vähän matkaa valkoiseen liittimeen, ja huomaat että vaaleanvihreä johto ei jatku tuosta valkoisesta liittimestä enään eteenpäin. Liittimen toisesta päästä otat kumitulpan pois siitä kohtaa mihin se vaaleanvihreä johto päättyy ja sinne tunget sähköjohdon tiukasti kiinni, jatkat sitä ja yhdistät sen maihin esim. vaikkapa akun miinusnapa on hyvä paikka. ja avot, kierrostenrajoitin on ohitettu. hauskaa kierrättelyä...
Halutessasi voit laittaa kytkimen siihen maadoittavaan johtoon, että rajoittimen saa vaikka poliisien yllättäessä nopeasti päälle takaisin.


Ja kuritonta holkki saa ainoastaan maahantuojalta? kun pika tarkistellu ei ainaskaan suomalaisista kaupoista tuntunut löytyvän. :s Tietysti jos jollakin on tarjota käytettyä niin yvtä vain ;)

Taitanee olla uusenduroiden kiekkarajottimen poisto-ohje. Ageissa siis se CDI-boksi tosiaan akun vieressä jalkatilassa. Ja prikatonta holkkia saa maahantuojilta suht halvalla. Toki itse suosittelen multivarin ostoa, kun mukana tulee holkki ja muut säädöt.
Topler
Pyörä:
Kawasaki Z750r
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
11.8.2007 14:42

ViestiKirjoittanut Topler » 18.12.2009 16:43

Kipnoob kirjoitti:Taitanee olla uusenduroiden kiekkarajottimen poisto-ohje. Ageissa siis se CDI-boksi tosiaan akun vieressä jalkatilassa. Ja prikatonta holkkia saa maahantuojilta suht halvalla. Toki itse suosittelen multivarin ostoa, kun mukana tulee holkki ja muut säädöt.


Pikemminkin suht kalliilla sen holkin saa Mascolta kun itsellä maksoi muinoin n.40€ se holkki(ellei sen hinta oo sitten pudonnut kuin lehmän häntä).
Mulla taitaakin olla oma suora holkki tuolla hyllyllä pölyyntymässä. 15€ lähtee, että ei muuta kuin yv:tä tulemaan(vastaanottaja maksaa postikulut).

Lyhennetty lainauksia, järkeä quoten käyttöön
Vauhtiviivatarra
Kipnoob
Pyörä:
Kymco Agility -07
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
26.12.2008 1:12

ViestiKirjoittanut Kipnoob » 22.12.2009 20:04

Topler kirjoitti:Pikemminkin suht kalliilla sen holkin saa Mascolta kun itsellä maksoi muinoin n.40€ se holkki(ellei sen hinta oo sitten pudonnut kuin lehmän häntä).
Mulla taitaakin olla oma suora holkki tuolla hyllyllä pölyyntymässä. 15€ lähtee, että ei muuta kuin yv:tä tulemaan(vastaanottaja maksaa postikulut).

Itse maksoin muistaakseni 22e, joka nyt ei paljoa ole, ottaen huomioon paljonko siitä saa irti.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista