Solifer XTR50 Skootteri

MrSorbus
Pyörä:
Pv:t -91 ja -88 entisöity, Tunturi Start -70 entisöity.
Liittynyt:
4.9.2005 15:33

ViestiKirjoittanut MrSorbus » 11.8.2009 0:38

Ei siitä piperistä ole mitään muuta iloa kuin että imuäänet kasvaa, vakioputsari on paras.
Napoleon Dynamite
Pyörä:
Lieju Marathon PRO 125cc
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
13.4.2009 21:24

ViestiKirjoittanut Napoleon Dynamite » 11.8.2009 7:38

MrSorbus kirjoitti:Ei siitä piperistä ole mitään muuta iloa kuin että imuäänet kasvaa, vakioputsari on paras.


Ehkä paras, mutta ihan törkeen näkönen.. Se suutin on jotain 10 kokoa isompi, ku vakio. En sitten tiedä, että pitääkö piperissakin vaihtaa suutin, mutta ei siitä mitään haittaakaan tuntuisi olevan.
Kahta en vaihda: neloselta ykköselle ja vauhdista pakille.
Matas
Pyörä:
Keeway Matrix
Paikkakunta:
Kuhmo
Liittynyt:
12.10.2008 18:05

ViestiKirjoittanut Matas » 11.8.2009 9:57

<|TuX|> kirjoitti:
MrSorbus kirjoitti:Ei siitä piperistä ole mitään muuta iloa kuin että imuäänet kasvaa, vakioputsari on paras.


Ehkä paras, mutta ihan törkeen näkönen.. Se suutin on jotain 10 kokoa isompi, ku vakio. En sitten tiedä, että pitääkö piperissakin vaihtaa suutin, mutta ei siitä mitään haittaakaan tuntuisi olevan.

Piperissakin pitää vaihtaa suutin, muuten liian laihat seokset--> Leipooo :)
http://www.motot.net/talli/kayttaja/82786
Timo21
Pyörä:
Solifer XTR-50
Paikkakunta:
Etelä-Suomi
Liittynyt:
31.3.2005 13:40

ViestiKirjoittanut Timo21 » 11.8.2009 13:36

Tuo pitpro putsari on kyllä parempi kuin vakio;

-vakio putsarilla bensan kulutus on; tankilla meikällä ajaa 77km.
-pitprolla/piperilla ajaa sen päälle 100km tankilla.
-jaksaa meikällä paremmin vähemmällä kaasulla.
-paremman näkönen ku se ruma vakio koppa siinä :D


Niin eli arvelette et oisko se sit se 95 suutin semmonen käypä?
Solifer XTR-50 vm:08; 63cc sylkkä,Racing vari, 5,5gr rullat,Malossi vahvistettu valkonen vp ,Naraku Racing kytkin +1000rpm jouset,Stage 2 putsari,31kv Hi Speed Racing puola,Malossi Special hihna.
Napoleon Dynamite
Pyörä:
Lieju Marathon PRO 125cc
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
13.4.2009 21:24

ViestiKirjoittanut Napoleon Dynamite » 11.8.2009 19:40

paska.kasa kirjoitti:Tuo pitpro putsari on kyllä parempi kuin vakio;

-vakio putsarilla bensan kulutus on; tankilla meikällä ajaa 77km.
-pitprolla/piperilla ajaa sen päälle 100km tankilla.
-jaksaa meikällä paremmin vähemmällä kaasulla.
-paremman näkönen ku se ruma vakio koppa siinä :D


Niin eli arvelette et oisko se sit se 95 suutin semmonen käypä?


Isommalla suuttimella toki kuluttaa enemmän, mutta eipä se tankillinen paljoa maksa :D
Kahta en vaihda: neloselta ykköselle ja vauhdista pakille.
ismo
Pyörä:
tunturi tiger aqua -94, yamaha neo`s -04 myynnissä varaosina...
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
15.1.2007 15:59

ViestiKirjoittanut ismo » 11.8.2009 20:11

Mikä mahtaa mättää solikassa ku ei enää meinaa lähtee käyntii? Putsasin toissapäivänä ilmasuodattimen ja siitä lähtien on temppuillut. Mopoa startatessa startti vaan pyörittää eikä käynnisty. Sitten ku kääntää kaasua startatessa nii sit käynnistyy mut kierrokset kasvaa itestää ja tasaantuu sitte. Lämpimänä lähtee helpost käyntii, mut ei kylmänä. Mikä mahtaa olla vikana?
morgoo
Pyörä:
Solifer Xtr50, BSE 125cc, Aprilia Sx -07
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
3.5.2009 19:38

ViestiKirjoittanut morgoo » 11.8.2009 20:45

ismo kirjoitti:Mikä mahtaa mättää solikassa ku ei enää meinaa lähtee käyntii? Putsasin toissapäivänä ilmasuodattimen ja siitä lähtien on temppuillut. Mopoa startatessa startti vaan pyörittää eikä käynnisty. Sitten ku kääntää kaasua startatessa nii sit käynnistyy mut kierrokset kasvaa itestää ja tasaantuu sitte. Lämpimänä lähtee helpost käyntii, mut ei kylmänä. Mikä mahtaa olla vikana?

no ehkä se on ihan normaalii että annat vähä kaasuu ku starttaat? ;)
ismo
Pyörä:
tunturi tiger aqua -94, yamaha neo`s -04 myynnissä varaosina...
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
15.1.2007 15:59

ViestiKirjoittanut ismo » 11.8.2009 22:03

morgoo kirjoitti:
ismo kirjoitti:Mikä mahtaa mättää solikassa ku ei enää meinaa lähtee käyntii? Putsasin toissapäivänä ilmasuodattimen ja siitä lähtien on temppuillut. Mopoa startatessa startti vaan pyörittää eikä käynnisty. Sitten ku kääntää kaasua startatessa nii sit käynnistyy mut kierrokset kasvaa itestää ja tasaantuu sitte. Lämpimänä lähtee helpost käyntii, mut ei kylmänä. Mikä mahtaa olla vikana?

no ehkä se on ihan normaalii että annat vähä kaasuu ku starttaat? ;)

Jaa no ihmetyttää ku se ei enne sillee tehny :s
monarelliraisu
Liittynyt:
14.4.2008 21:10

ViestiKirjoittanut monarelliraisu » 13.8.2009 22:29

Hei! Minulla olisi Solikassa tällailainen ongelma: Tulin keskustasta kotiin päin ja 200metrii ennen kotia niin kuului perkeleenmoista ääntä mutta lakkasi hyvin nopeasti... Seuraavana päivänä kokeilin skoba ei kiihtyny oikeastaan ollenkaan sain 20km/vaihtii 500metrin suoralla, vaihdoin variaattorin hihna kun se näytti olevan löystynyt/kulunu, nyt laitoin kaikki osat takasin kiinni ja variaattorin hihna on kireä, niin sama ongelma mut kiihtyminen on vielä huononpaa.... Vastatkaa mahd. Nopeasto Please!
Timo21
Pyörä:
Solifer XTR-50
Paikkakunta:
Etelä-Suomi
Liittynyt:
31.3.2005 13:40

ViestiKirjoittanut Timo21 » 14.8.2009 17:58

kaasari kunnolla kiinni? imu vuotoa? lämpöleikkaus? männänrenkaat menny? paha sanoa...rullat missä kunnossa? mistä se kova ääni kuulu?
Solifer XTR-50 vm:08; 63cc sylkkä,Racing vari, 5,5gr rullat,Malossi vahvistettu valkonen vp ,Naraku Racing kytkin +1000rpm jouset,Stage 2 putsari,31kv Hi Speed Racing puola,Malossi Special hihna.
monarelliraisu
Liittynyt:
14.4.2008 21:10

ViestiKirjoittanut monarelliraisu » 14.8.2009 19:47

Variaaattorista kuului mölinä ja nyt kuuluu vain tyhjäkäynillä, Kaasari on kiinni ja ei ole imuvuotoja... Mut kyl käyntiin lähtee hyvin ja ampuu putkesta et vois kokeilla uutta tulppaa
Timo21
Pyörä:
Solifer XTR-50
Paikkakunta:
Etelä-Suomi
Liittynyt:
31.3.2005 13:40

ViestiKirjoittanut Timo21 » 15.8.2009 0:17

juu voi olla ihan siitä---tulpasta, varsinki jos sylkee
Solifer XTR-50 vm:08; 63cc sylkkä,Racing vari, 5,5gr rullat,Malossi vahvistettu valkonen vp ,Naraku Racing kytkin +1000rpm jouset,Stage 2 putsari,31kv Hi Speed Racing puola,Malossi Special hihna.
Timo21
Pyörä:
Solifer XTR-50
Paikkakunta:
Etelä-Suomi
Liittynyt:
31.3.2005 13:40

ViestiKirjoittanut Timo21 » 15.8.2009 0:21

Tässä olis vähän ostoslistaa;

-63cc sylinteri VirijaVaralta
-Samasta paikasta Multivar
-Parempi tuuletin
-tiivisteitä
-suuttimia
-malossi Valkonen jousi

Mietin vaan et onks toi virijavaran multivari ihan toi sama malossin? 31,00e siel, ja 71,00 scatterilla...
ja miten noitten sylinterin ja mul on se pitpro suodatin, käviskö 90 tai 95 suutin?
Solifer XTR-50 vm:08; 63cc sylkkä,Racing vari, 5,5gr rullat,Malossi vahvistettu valkonen vp ,Naraku Racing kytkin +1000rpm jouset,Stage 2 putsari,31kv Hi Speed Racing puola,Malossi Special hihna.
Napoleon Dynamite
Pyörä:
Lieju Marathon PRO 125cc
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
13.4.2009 21:24

ViestiKirjoittanut Napoleon Dynamite » 15.8.2009 9:41

paska.kasa kirjoitti:Tässä olis vähän ostoslistaa;

-63cc sylinteri VirijaVaralta
-Samasta paikasta Multivar
-Parempi tuuletin
-tiivisteitä
-suuttimia
-malossi Valkonen jousi

Mietin vaan et onks toi virijavaran multivari ihan toi sama malossin? 31,00e siel, ja 71,00 scatterilla...
ja miten noitten sylinterin ja mul on se pitpro suodatin, käviskö 90 tai 95 suutin?


Eikös multivarin mukana tule tuo valkoinen vp-jousi? Näin olen ainakin itse jossain huomannut 8o
Kahta en vaihda: neloselta ykköselle ja vauhdista pakille.
morgoo
Pyörä:
Solifer Xtr50, BSE 125cc, Aprilia Sx -07
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
3.5.2009 19:38

ViestiKirjoittanut morgoo » 15.8.2009 10:52

Itse kun tilaan jokupäivä tuon uuden ilman suodattimen niin tilaan samalla sen 95 suuttimen

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista