Piaggio NRG PureJet

strmix
Pyörä:
EX Gilera Runner -07 & Gilera Stalker 70cc
Paikkakunta:
Hesa
Liittynyt:
21.3.2009 11:28

ViestiKirjoittanut strmix » 10.12.2010 21:08

Millä työkalulla toi sahaaminen onnistuu parhaiten?
Scaleo1
Pyörä:
CBR 600cc F2
Liittynyt:
3.10.2008 22:07

ViestiKirjoittanut Scaleo1 » 10.12.2010 21:25

Sahallahan sitä yleensä sahataan :lol:

Dremeli on aika käteva jos sellaisen omistaa, mutta kyllä ihan perus sahalla saa hyvin sen katki. Reunat voi viimeistellä vielä sitten viilalla tai hiomapaperilla :)
Honda Cbr F2 600cc Klik
Youtube channel Klik
datsukki
Pyörä:
Aprilia RS 125
Liittynyt:
2.8.2010 20:30

ViestiKirjoittanut datsukki » 10.12.2010 21:37

Scaleo1 kirjoitti:Nrg:ssä sytytyksen ajoitusta ei voi muuttaa. Kannattaa ehkä kokeilla toisella tulpalla. Joskus tulppa antaa kipinää, mutta kipinän tulo loppuukin, kun tulppa laitetaan kiinni ja se on paineen alaisena.

----------------------

Muistelen, että kilventelineessä on myös takavalo kiinni, joten sitä ei saa irti. Helpointa sahata pois.


ei vanhalla tulpalla lähteny nii hain kaverilta sen 07 purejetin tulpan , joku 12tkm ajettu tosiaan, mut ei silläkää toimi . voisi tietysti koittaa uudella tulpalla ja hatulla, siihe on päässy vettä siihe hattuu sateella nii ois hyvä seki uusia
Scaleo1
Pyörä:
CBR 600cc F2
Liittynyt:
3.10.2008 22:07

ViestiKirjoittanut Scaleo1 » 10.12.2010 21:43

Sitte kyllä alkaapi vähä ideat loppumaan. Noi suorasuihkutki kun on tollasia sähkösiikoja niin eihän niistä selvää ota :D

Katoppa muuten mun ilmotukset. Suorasuihku kamoja myynissä, jos sulla on tarvetta jollekkin :)
Honda Cbr F2 600cc Klik
Youtube channel Klik
datsukki
Pyörä:
Aprilia RS 125
Liittynyt:
2.8.2010 20:30

ViestiKirjoittanut datsukki » 11.12.2010 15:45

Scaleo1 kirjoitti:Sitte kyllä alkaapi vähä ideat loppumaan. Noi suorasuihkutki kun on tollasia sähkösiikoja niin eihän niistä selvää ota :D

Katoppa muuten mun ilmotukset. Suorasuihku kamoja myynissä, jos sulla on tarvetta jollekkin :)


jep :D mutta tosiaan jännä juttu ku ei lähe, ja näyttäs pakoaukosta sitä bensaaki valuvan ku putken ottaa pois, mut pitää käydä uus tulppa ja hattu ostaa ja testailla. mut tällä hetkellä näyttäs siltä et tulppa aina kastuu ku yrittää käyntii

ja se ku ajoin tallii ja kaasuttelin ja sammutin nii ei sen jälkee lähteny ;o
datsukki
Pyörä:
Aprilia RS 125
Liittynyt:
2.8.2010 20:30

ViestiKirjoittanut datsukki » 19.12.2010 16:58

niin tosiaa se oli tulpanhatussa se vika. ihme ku kipinä anto mut ei vaa lähtety käyntii
`Jartsa´
Pyörä:
Piaggio Nrg PureJet
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
20.7.2010 15:24

ViestiKirjoittanut `Jartsa´ » 26.12.2010 0:45

Millo kannattais vaihtaa mäntä ? 13 200 ajettu mänällä :D . Pitäiskö muita "isompia" huoltoja tehä ?
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35

ViestiKirjoittanut Sudee » 26.12.2010 10:55

Kyllähän niillä vakio männillä ainakin sen 15k ajelee, että ei vielä välttämättä tarvitse vaihtaa. Tuossa kohdin kannattaa noita rullia, kytkinjousia ja vp-jousi vaihtaa, sillä jos ovat alkuperäiset niin ovat jo aika paljon löystyneet sekä hihnakin saattaa olla jo aika kulunut jos on vakio.
Aerox/Nitro osia
huqqis
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
11.10.2008 18:57

ViestiKirjoittanut huqqis » 2.1.2011 17:49

Piaggion variaattori on mielestäni todella laadukas, sillä itsellä 12k ajetut rullat täysin uusien tasoa. Tarkasta ennen ku lähen varia uusimaan.
`Jartsa´
Pyörä:
Piaggio Nrg PureJet
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
20.7.2010 15:24

ViestiKirjoittanut `Jartsa´ » 7.1.2011 16:57

Saako tommoset xenonit http://www.euro1supply.com/digitaalinen ... anguage=fi asennettua piaggioon, että toisessa umpiossa pitkä ja toisessa lyhyt. Onko vaikee ansentaa ilman suurempia toiminpiteitä ?
Viimeksi muokannut `Jartsa´ päivämäärä 8.1.2011 2:02, muokattu yhteensä 1 kerran
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54

ViestiKirjoittanut Shape » 7.1.2011 21:52

Linkki ei toimi.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
`Jartsa´
Pyörä:
Piaggio Nrg PureJet
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
20.7.2010 15:24

ViestiKirjoittanut `Jartsa´ » 9.1.2011 14:16

Shape kirjoitti:Linkki ei toimi.

Nyt pitäis toimia
TheHepa
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
22.5.2007 22:36
Piaggio NRG PureJet

ViestiKirjoittanut TheHepa » 28.1.2011 19:30

Moro, osaatteko sanoa mikä on purejetissä vikana, ku laittaa virrat päälle niin ruiskun painestussurina on paljon hiljasempi ku normaalisti. Sitte ku alkaa käyntiin vääntämään nii startti pyörii tosi hitaasti, niinku akku ois lopussa. Sitte ku päästää starttinappulan niin näyttöön tulee teksti "ie 2.0" ja alin varotusvalo (moottori) alkaa vilkkua.

Akussa on nestettä tarpeeksi, ladata sen vois kuitenki että näkis ettei vika siinä oo.
Ikää on vehkeellä nyt 4v ja kilometrejä vajaat 15k, bensapumppu ja ruisku on molemmat alkuperäisiä. Veikkaan jompaa kumpaa noista osista mutta eipä noista aina tiiä..?
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20

ViestiKirjoittanut LaneKit » 28.1.2011 19:42

Tutulla oli 2 kertaa sr:s ongelmana se painekompura joka paineistaa ruiskun.. Se ei kyl tosin selitä miks startti pyörii hitaasti.
Lataa se akku, siin sen oikeestaa on pakko olla ju startti pyörii hitaast.
NukkuMatti
Pyörä:
Aprilia SR Factory 08
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
26.6.2008 11:16

ViestiKirjoittanut NukkuMatti » 31.1.2011 17:50

LaneKit kirjoitti:Tutulla oli 2 kertaa sr:s ongelmana se painekompura joka paineistaa ruiskun.. Se ei kyl tosin selitä miks startti pyörii hitaasti.
Lataa se akku, siin sen oikeestaa on pakko olla ju startti pyörii hitaast.


Minkälainen vika oli kun se kompura oli sökönä? :o

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista