Piaggio NRG PureJet

Pösötin
Pyörä:
Made in china
Liittynyt:
1.12.2005 18:37

ViestiKirjoittanut Pösötin » 10.3.2008 22:25

No kyllä sulla jos kellä on vaikeuksia ton Puren kanssa :S
http://www.motot.net/galleria/34102
tomì
Pyörä:
ei ole
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
21.5.2006 12:06

ViestiKirjoittanut tomì » 10.3.2008 23:17

Raipe54 kirjoitti:liian kallis tuo uus pumppu kyllä :G


Multa käytetty, mutta täysin toimiva, bensapumppu sopuhintaan. Just tämmönen suorasuihkuvehkeeseen käypä, kato ilmotuksista ;)
Raipe54
Liittynyt:
11.4.2006 21:13

ViestiKirjoittanut Raipe54 » 10.3.2008 23:25

Heheh.. Joo kehtaisin melkee väittää, että oon tapellut tän puren kanssa enemmänko kukaan :D yli 10 kertaa tuotu kärryllä, virtaa otettu vaikka mistä vehkeestä jne jne. Neljäs mäntä menossa ym.. Tallissa vietetty satoja tunteja, kymmenien eri asiantuntijoidenkin kanssa :D
Nojoo.. 15tkm meni ilman ongelmia :P
Akce
Liittynyt:
14.8.2007 20:54

ViestiKirjoittanut Akce » 12.3.2008 1:34

Oisko jollaa tietoo et mikä on ku skode ei jaksa vääntää yhtää? Eli aluks ottaa hyvät kierrokset mut sitte se hyytyy ja kierrokset tippuu kokonaa. Ja pätkimistä on aika paljon kaupunkiajos. Skodella ajettu se reilu 16tkm eikä mitää isonpaa vaihettu. Nii ja onko ton ruisku muutamine kaasriks kui vaikeeta ja kannataako se?
Raipe54
Liittynyt:
11.4.2006 21:13

ViestiKirjoittanut Raipe54 » 12.3.2008 17:00

Tulppa kannastaa tarkistaa ekana, puhdistaa ja tarvitaessa vaihtaa. Jos mäntäkin on alkuperäinen niin olisi ihan suotavaa vaihtaa. Voit myös kokeilla ajon aikana käyttää virtoja poissa, ainakin mulla se auttoi. Ym. Toki tuo bensapumppukin voi olla finito, monilla se lahoaa aika nopeasti..
Lamsa
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
23.10.2005 13:31

ViestiKirjoittanut Lamsa » 12.3.2008 23:42

Huoltoon oon viemässä ja juttelin sitte sen varaushepun kanssa ja kun valittelin, että pätkii aika paljo ni kyseli heti, että onko prikat pois.
Ja sitte ku myönsin ni totes vaan, että no täytyyhän se ruiskuki sitte päivittää. :D Tämmöstä.
Axu-
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
8.6.2005 23:10

ViestiKirjoittanut Axu- » 13.3.2008 13:20

Raipe54 kirjoitti:Sen verran vielä tuplapostaan, et jos ja kun joku oli ainakin modannut kaasarivehkeeksi, niin mitä se vaatikaan? Sovitin imukaulaan ja kaasaria kiinni.. mites ruiskun kanssa? piuhat vaa poikki :P joku 16-20mm kaasari varmaanki sopiva? pytty porattu suurimpaan kokoon, eli 42mm (alkup. 40mm)
Kaikki ruiskun bensajohdot pois,imukaulalle ei tarvi tehdä mitään, menee 21mm heittämällä kiini PAITSI jos haluaa vähän enemmän suorituskykyä niin ostaa kaasarimallin imukaulan. ns.valekaasarista se läppä täysin auki ja kiinittää sen johonkin tukevasti kiini. pytyn kantta ei vält. tarvi vaihtaa mutta jos haluaa luotettavuutta niin kannattaa vaihtaa. tankin pohjaan ostaa alipaine tsydeemiin :D ja ostaa bensa ja imuletkun.

E: bensapumpusta johdot irti ettei tyhjää huuda.
Raipe54
Liittynyt:
11.4.2006 21:13

ViestiKirjoittanut Raipe54 » 14.3.2008 0:31

Jeeh, jotain tommosta aattelinki. Ostin nyt ton pumpun, niin kokeilis jospa se sillä alkas pelaan :)
Pikapesu
Liittynyt:
8.7.2007 0:42

ViestiKirjoittanut Pikapesu » 17.3.2008 20:24

ostetaan tehari ! :D


ja vakioputki myynnissä kyselkää yv jos kiinnostaa....
Raipe54
Liittynyt:
11.4.2006 21:13

ViestiKirjoittanut Raipe54 » 22.3.2008 15:43

Eipäs pelannut "uus" pensapumppu. Vikaa vielä etsitään.. Samalla kuviolla menee vieläkin, että starttauksen alusssa kova piikki ja sitten hyytyy.. Vanha pumppukin kyllä bensaa liikuttaa, joten en usko että se vika kuitenkaan siinä on? :G Ilmakompuran ja kannen vois vielä käyttää irti vikaa etsiessä.
Onko kellään tietoa mikä puolan resistanssin pitäis olla? Vois mittailla sitä, et onko kunnossa. Starttikipinä ainakin on kohdallaan..
Eemeli-
Paikkakunta:
Tornio
Liittynyt:
22.9.2005 12:33

ViestiKirjoittanut Eemeli- » 24.3.2008 20:51

Kaikista viisainta ehkä on laittaa kaasari. Itse olen värkännyt nrg;n kanssa päiviä ja tunteja älyttömiä määriä. Olen ostanu skootteriin 4x uuden bensapumpun eikä se toimi sen pitempään uudellakaan. Laitoin 21mm lorton kiinni ja on toiminut kuin pitääkin. Ja kaasarin asentaminen on lapsellisen helppoa. Pikkujuttu ja mopo taas hörskyttää. Suosittelen harkitsemaan kaasaria jos pumppu lasahtaa! Syytä en tiedä miksi itsellä se ei kestänyt ja maahantuoja tuumasi että vika on suomen bensoissa.. aika hullulta kuulostaa mutta tiedä sitten..
ei ne tehot vaan ne äänet!!11
Mopedi-mies
Liittynyt:
3.10.2006 19:05

ViestiKirjoittanut Mopedi-mies » 27.3.2008 21:34

Onko normaalia, että tää nrg lähtee liikkeelle vasta kun kierroksia on joku 3500-4000? Aattelin et rullat vois olla kuluneita kun kenenkään tutun skode ei noin tee. Tietääkö kukaan, kuinka painavat ne vakio rullat on? Ja oon sen verran nyyppä näitten skoottereiden kanssa niin onko ne rullat aina tietyn kokosii vai pitääkö se kokokin tietää? :D
Raipe54
Liittynyt:
11.4.2006 21:13

ViestiKirjoittanut Raipe54 » 27.3.2008 22:50

Ainakin mulla lähtee liikkeelle vasta n 6000rpm kohdalla :p eli eiköhän nuo sun kiekat ihan ok oo. Mulla on 23tkm ajetut rullat ja hyvin ne pelaa... Tai jos mopo muuten pelais :D
TheHepa
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
22.5.2007 22:36

ViestiKirjoittanut TheHepa » 28.3.2008 16:36

Raipe54 kirjoitti:Ainakin mulla lähtee liikkeelle vasta n 6000rpm kohdalla :p eli eiköhän nuo sun kiekat ihan ok oo. Mulla on 23tkm ajetut rullat ja hyvin ne pelaa... Tai jos mopo muuten pelais :D


Onko sulla täysin vakio vari/muuten vakio mopo? Itellä lähtee kans siinä 3500 rpm liikkeelle.
Raipe54
Liittynyt:
11.4.2006 21:13

ViestiKirjoittanut Raipe54 » 29.3.2008 2:40

Tietääkseni vakiorullat on.. En oo satavarma koska ostin mopon vähän käytettynä. Ite oon ajellut nuilla rullilla kuiteski 15tkm.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista