Piaggio NRG PureJet

toni_1
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
18.5.2005 9:50

ViestiKirjoittanut toni_1 » 27.5.2008 15:29

Akce kirjoitti:Mikä tos mun skodes on ku ei lähe käyntii? Antaa kipinää ja startti pyörii mut ei inahakkaa sillee et lähtis. Se on seissyt noin 2 vk ja sitä enne se toimi iha hyvi, paitsi et joskus ei lähtenyt käyntii, mutta aina sai kyllä lopulta startattua. Ajettu on 17tkm eikä vaihettu mitää moottorii:D

Kato mis kunnos akku on
IXS
Paikkakunta:
Loimaa, Humppila
Liittynyt:
3.12.2005 23:26

ViestiKirjoittanut IXS » 28.5.2008 13:31

Pösötin kirjoitti:
IXS kirjoitti:Kannen vaihdan tohon, koska haluan halpoja tulppia ja muutenkin varma toimisemman
Vaihat kalliin kannen että saat halpoja tulppia? ;) No, miten vaan. Kyllä tulppa kestää kaasaripelissä kauan jos on vaan seokset kohillaan. Parhaimmillaan jätkät vetäny lähemmäs 20tkm samalla tulpalla.


Joo kansi oli pirun kallis... Maksoin vakio sylkkä sarjasta 27e posteineen. 10 000km rullattu. Tiivisteet tuli kans mukana. Noh uhrauksia täytyy tehdä;)

Ei tossa kannelle kauheesti hintaa jääny, kun noi saatanan ruiskun tulpat maksaa jo melkein samanverran kun koko sylkkä sarja.
purejetisti
Pyörä:
tyscon 250cc bad boy
Liittynyt:
25.5.2007 17:31
Variattoorista kuuluu epämääräsiä ääniä!!!

ViestiKirjoittanut purejetisti » 28.5.2008 17:48

Variaattorista kuuluu semmosta rutinan tapaista ääntä kun lähtee liikkeelle kaasu pohjassa? Mistäköhän se johtuu?
purejetisti
Pyörä:
tyscon 250cc bad boy
Liittynyt:
25.5.2007 17:31

ViestiKirjoittanut purejetisti » 29.5.2008 17:14

Mikä tää ruiskun päivitys juttu on? Voisko joku vähän valaista asiaa?
TheHepa
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
22.5.2007 22:36

ViestiKirjoittanut TheHepa » 30.5.2008 11:23

Pure alkanu nyt vähäC temppuilee. Joskus lähtee käyntiin ku palmun alta, toisinaan taas vasta toisella yrityksellä hikisesti ja jää röpöttämään 5000 rpm kohalle, joten liikkeelle pääsee todella huonosti. Joskus paikallaan se nostaa kierrokset neljään tonniin ja sammuu, mut ton saa hallintaan paikallaan kaasua antamalla.
Tulpan vaihoin eilen mutta sillä ei juurikaan näytä eroa olevan vanhaan. Soitin liikkeeseen ja kysäsin, nii huoltomiehen mukaan vika saattaa olla letkussa, joka menee ilmanputsarilta ruiskuyksikölle, se letku saattaa vuotaa, joten kone saa liikaa bensaa ja meinaa tukehtua. Tosiaan toi vanha tulppakin mustu todella nopeasti, joten bensaa se taitaa saada liikaa. Onko kellää mitää muuta diagnoosia tohon? :P
toni_1
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
18.5.2005 9:50

ViestiKirjoittanut toni_1 » 30.5.2008 21:39

Krominen koropala myynnis yv:tä jos kiinnostaa!! ja myös koko skode
Lamsa
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
23.10.2005 13:31

ViestiKirjoittanut Lamsa » 30.5.2008 23:12

TheHepa kirjoitti:Pure alkanu nyt vähäC temppuilee. Joskus lähtee käyntiin ku palmun alta, toisinaan taas vasta toisella yrityksellä hikisesti ja jää röpöttämään 5000 rpm kohalle, joten liikkeelle pääsee todella huonosti. Joskus paikallaan se nostaa kierrokset neljään tonniin ja sammuu, mut ton saa hallintaan paikallaan kaasua antamalla.
Tulpan vaihoin eilen mutta sillä ei juurikaan näytä eroa olevan vanhaan. Soitin liikkeeseen ja kysäsin, nii huoltomiehen mukaan vika saattaa olla letkussa, joka menee ilmanputsarilta ruiskuyksikölle, se letku saattaa vuotaa, joten kone saa liikaa bensaa ja meinaa tukehtua. Tosiaan toi vanha tulppakin mustu todella nopeasti, joten bensaa se taitaa saada liikaa. Onko kellää mitää muuta diagnoosia tohon? :P


Mulla tekee ihan tota samaa, mutta eipä haittaa mua ainakaan.
TheHepa
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
22.5.2007 22:36

ViestiKirjoittanut TheHepa » 31.5.2008 10:47

vituttaa vaan ku 3100 ajettu ja vuosi sitte ostettu mopo nii kauanpa kesti :S
Axu-
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
8.6.2005 23:10

ViestiKirjoittanut Axu- » 31.5.2008 12:36

TheHepa kirjoitti:vituttaa vaan ku 3100 ajettu ja vuosi sitte ostettu mopo nii kauanpa kesti :S
Kauanhan se kesti ;) ...ite ostin uutena kans ja kerkesin huimat 1200km ajaa, niin jätti tielle ekan kerran ja alkoi temppuileen sen jälkeen. Noin 1500km kohdalla ei enää käynnistyny ollenkaa mutta onneks korjaantui softan vaihdolla.
Lamsa
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
23.10.2005 13:31

ViestiKirjoittanut Lamsa » 31.5.2008 12:44

Mulla vähän parempi tuuri käyny ku 17 500 km ajettu eikä mitään vikaa oo viellä tullu :O.
Käynnistyy aina ekal tai tokal.
TheHepa
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
22.5.2007 22:36

ViestiKirjoittanut TheHepa » 31.5.2008 15:48

Axu- kirjoitti:
TheHepa kirjoitti:vituttaa vaan ku 3100 ajettu ja vuosi sitte ostettu mopo nii kauanpa kesti :S
Kauanhan se kesti ;) ...ite ostin uutena kans ja kerkesin huimat 1200km ajaa, niin jätti tielle ekan kerran ja alkoi temppuileen sen jälkeen. Noin 1500km kohdalla ei enää käynnistyny ollenkaa mutta onneks korjaantui softan vaihdolla.

Meinaatko softan vaiholla kisaohjelmaa? Ja tekikö ne sen kiltisti Oulussa Hirvosella :D?
purejetisti
Pyörä:
tyscon 250cc bad boy
Liittynyt:
25.5.2007 17:31

ViestiKirjoittanut purejetisti » 1.6.2008 10:16

Minkälaisia viritysosia olette laittaneet variaattoriin?
Oisko tämmönen hyvä http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... 5-2727/710
Viimeksi muokannut purejetisti päivämäärä 1.6.2008 17:33, muokattu yhteensä 1 kerran
Lamsa
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
23.10.2005 13:31

ViestiKirjoittanut Lamsa » 1.6.2008 15:46

Jo jaksat selata noita aijempia viestejä ni oon sinne jo varmaan kahteen kertaan sanonu tosta ruiskun päivityksestä.
MacSorsa
Pyörä:
Yamaha DT 125R-01 ,Piaggio Nrg MC3 Purejet-05
Paikkakunta:
Raahe
Liittynyt:
1.8.2007 11:04
Rullat

ViestiKirjoittanut MacSorsa » 3.6.2008 11:58

Nii hei tarttis semmosta tietua että minkä painoset variaattorin rullat Piaggio Nrg Mc3 Purejetissä on vakiona ? kevyempiä tässä aatellu ostaa ..
purejetisti
Pyörä:
tyscon 250cc bad boy
Liittynyt:
25.5.2007 17:31

ViestiKirjoittanut purejetisti » 3.6.2008 22:22

Kuinka paljon nopeutta tullee lissää kun päivittää ruiskun? Nyt mennee tasasella 75km/h.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista