Aprilia DI-Tech

Jusu.
Pyörä:
Honda VFR750F
Paikkakunta:
Kaarina
Liittynyt:
11.5.2006 8:30

ViestiKirjoittanut Jusu. » 15.5.2008 15:38

vesa-- kirjoitti:Mitä maksaa katteet aprilia sr:ään?


Easypartsin sivuilla vakiokatteet maksaa 300¤
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... Black.html
Jerzzuu
Paikkakunta:
Lohja
Liittynyt:
3.1.2007 21:23

ViestiKirjoittanut Jerzzuu » 16.5.2008 22:47

Tänää mopo sekos kokonaan. Eli ei saa ''kipinää'' että lähtis käyntiin. Mutta siis kyllä se kipinää antaa tulpan suhteen, mutta ei näköjään että lähtisi pyörimään. Juuri vaihtu 20 000km mittariin ja mäntää ei kai vaihdettu, kaikki kulutus osat vaihtamatta. Mitenköhän lähtis asiaa purkamaan? Nopea vastaus ois kiva.

Ja miten saan katevilkut toimimaan. Yhdistän johtoihin kiinni niin se palaa se valo, mutta ei vilku. mikä keino saada vilkkumaan?
markus||
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
19.5.2005 21:09

ViestiKirjoittanut markus|| » 17.5.2008 0:16

Jerzzuu kirjoitti:Tänää mopo sekos kokonaan. Eli ei saa ''kipinää'' että lähtis käyntiin. Mutta siis kyllä se kipinää antaa tulpan suhteen, mutta ei näköjään että lähtisi pyörimään. Juuri vaihtu 20 000km mittariin ja mäntää ei kai vaihdettu, kaikki kulutus osat vaihtamatta. Mitenköhän lähtis asiaa purkamaan? Nopea vastaus ois kiva.

Ja miten saan katevilkut toimimaan. Yhdistän johtoihin kiinni niin se palaa se valo, mutta ei vilku. mikä keino saada vilkkumaan?


Hyvältä kuullostaa :D Mutta osta uus tulppa ja koita sillä. Mulla ainakin sillon hajotti yhteenväliin tulppaa aika tiiviiseen tahtiin just tollain, että antaa ulkopuolella kipinän, mutta kun laittaa kanteen kiinni, ei tapahdukaan mitään.

Muuten en osaa neuvoo kun ton, ei itellä mitään muuta vikoja ollu.
Jusu.
Pyörä:
Honda VFR750F
Paikkakunta:
Kaarina
Liittynyt:
11.5.2006 8:30

ViestiKirjoittanut Jusu. » 17.5.2008 11:12

Jerzzuu kirjoitti:Ja miten saan katevilkut toimimaan. Yhdistän johtoihin kiinni niin se palaa se valo, mutta ei vilku. mikä keino saada vilkkumaan?


Mäkin ihmettelin samaa sillon ku ostin noi katevilkut underiin, mut asia korjaantus sillä että laitoin skodun käyntiin ja sit kokeilin laittaa vilkun päälle, sitten ne vilkkus, mutta aika hitaasti, sitten kun painoin enemmän kaasua, vilkut vilkkuivat nopeempaa :D En tiiä mist tommonen johtuu mut pääasia et ne vilkkuu..
puzle
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
27.4.2005 21:16

ViestiKirjoittanut puzle » 17.5.2008 13:33

JuZu15 kirjoitti:
Jerzzuu kirjoitti:Ja miten saan katevilkut toimimaan. Yhdistän johtoihin kiinni niin se palaa se valo, mutta ei vilku. mikä keino saada vilkkumaan?


laitoin skodun käyntiin ja sit kokeilin laittaa vilkun päälle, sitten ne vilkkus


Ite vedin johdot eka vakiovilkkujen kautta katevilkkuihin ja piilotin vakiovilkut underin sisään niin toimi moitteettomasti.
pjyry
Pyörä:
Aprilia sr di-tech 2003
Paikkakunta:
Pirkkala
Liittynyt:
26.12.2007 16:09

ViestiKirjoittanut pjyry » 18.5.2008 20:37

Tietääkö kukaan saako ditukkaa sen vakio-jarruilla rekisteröityy kevariks jos siihen laittas teharin ja multi-variaattorin?
Juho.
Pyörä:
Yamaha Aerox
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
16.11.2005 21:33

ViestiKirjoittanut Juho. » 18.5.2008 20:39

pjyry kirjoitti:Tietääkö kukaan saako ditukkaa sen vakio-jarruilla rekisteröityy kevariks jos siihen laittas teharin ja multi-variaattorin?
Tosta kevariks rekisteröimisestä on täällä puhuttu monet kerrat ja aina tultu siihe lopputuloksee että se ei kannatta tai ole mahollista.
...
pjyry
Pyörä:
Aprilia sr di-tech 2003
Paikkakunta:
Pirkkala
Liittynyt:
26.12.2007 16:09

ViestiKirjoittanut pjyry » 18.5.2008 22:10

Juho. kirjoitti:
pjyry kirjoitti:Tietääkö kukaan saako ditukkaa sen vakio-jarruilla rekisteröityy kevariks jos siihen laittas teharin ja multi-variaattorin?
Tosta kevariks rekisteröimisestä on täällä puhuttu monet kerrat ja aina tultu siihe lopputuloksee että se ei kannatta tai ole mahollista.
Voisko pistää jotain linkkii tollasest niin vois kattoo sen.
Donppa
Pyörä:
Rieju SMX125, Aprilia SR50, Tunturi Sport, Ögland
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
28.6.2006 1:46

ViestiKirjoittanut Donppa » 18.5.2008 22:37

Tuolla aprilia forumilla on aika monet sanonu, että vaikka tulppa näyttäis olevan kunnossa, niin sen vaihdolla on kuitenkin ongelmat poistunu.
L0nker0
Paikkakunta:
Joensuu/Kuopio
Liittynyt:
15.3.2006 11:40

ViestiKirjoittanut L0nker0 » 18.5.2008 23:10

Sain ditechin käyntiin, ja ajelin sillä varmaan 5 minuuttia. Oli hymy herkässä :D Mutta sitten se sammui tyhjäkäynnillä kotipihassa ja ei lähtenyt parilla yrittämällä enää käyntiin.

Voiko mäntä olla liian pieni?
Tuntuu nimittäin siltä että jäähdytysnesteet häviävät - kampikammioon? Voiko tuo olla mahdollista vai kuvittelenko. Ainakin se lohkoissa oleva vesipumpun ( tai minkä onkaan:D) kansi oli aivan tulikuuma.

Tarvitsen vinkkjä sillä kohta vuoden skootteri seisonut turhaan tallissa..
Coke©
Liittynyt:
5.11.2005 23:39

ViestiKirjoittanut Coke© » 19.5.2008 18:57

Ei teist kukaa osaa sanoo et saako tollasta rekisteröityy kahelle (vm. 02), ku yhel muijal on sellane mut siin ei oo takajalkatappei ja mun skodetietämys jää sanaan variaattori ni jos joku tietää paremmin? :)
Säästä luontoa - Aja takapyörällä
bullet_
Liittynyt:
29.10.2005 19:18

ViestiKirjoittanut bullet_ » 19.5.2008 19:36

.
Viimeksi muokannut bullet_ päivämäärä 22.5.2008 22:27, muokattu yhteensä 1 kerran
Jusu.
Pyörä:
Honda VFR750F
Paikkakunta:
Kaarina
Liittynyt:
11.5.2006 8:30

ViestiKirjoittanut Jusu. » 19.5.2008 20:49

Coke© kirjoitti:Ei teist kukaa osaa sanoo et saako tollasta rekisteröityy kahelle (vm. 02), ku yhel muijal on sellane mut siin ei oo takajalkatappei ja mun skodetietämys jää sanaan variaattori ni jos joku tietää paremmin? :)


Kyllähän sen saa, ellei sul oo sama juttu ku mulla. Mul on nimittäin aprilia tuotu suoraan Italiasta ja siin on jotenki liian lyhyt sarjanumero kuulemma, ja sen takia en pysty rekisteröimään kahdelle.. Paska mäihä :D
Coke©
Liittynyt:
5.11.2005 23:39

ViestiKirjoittanut Coke© » 19.5.2008 21:12

JuZu15 kirjoitti:
Coke© kirjoitti:Ei teist kukaa osaa sanoo et saako tollasta rekisteröityy kahelle (vm. 02), ku yhel muijal on sellane mut siin ei oo takajalkatappei ja mun skodetietämys jää sanaan variaattori ni jos joku tietää paremmin? :)


Kyllähän sen saa, ellei sul oo sama juttu ku mulla. Mul on nimittäin aprilia tuotu suoraan Italiasta ja siin on jotenki liian lyhyt sarjanumero kuulemma, ja sen takia en pysty rekisteröimään kahdelle.. Paska mäihä :D
Joo on se mun muistaakseni tollanen, ei mulla siis tollasta oo vaan yhel muijalla mikä kysys multa tietoapua ja ku mulla sitä ei ollu ni pakko kysyä guruilta :)
Säästä luontoa - Aja takapyörällä
pjyry
Pyörä:
Aprilia sr di-tech 2003
Paikkakunta:
Pirkkala
Liittynyt:
26.12.2007 16:09

ViestiKirjoittanut pjyry » 20.5.2008 10:16

Tietäiskö kukaan onko tossa apriliassa joku suutin moottorissa mikä vois mennä rikki kun kastelee kokoajan tulpan sellain et kun sen ottaa ulos niin tulee sieltä tulpansisästä bensaa ja siinä on ihan uusi alkuperäinen tulppa ja kipinä tulee hyvin kun on poissa sylinteristä.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista