Aprilia SR50R (kaasutin)

sape
Pyörä:
Suzuki GSX600F
Paikkakunta:
Mäntsälä
Liittynyt:
23.4.2005 20:39

ViestiKirjoittanut sape » 9.11.2008 23:42

aohoa kirjoitti:Minkäs on skootterissa vikana kun tulee pakoputkesta epämäääräisiä kipinöitä?
Joskus saattaa kuumia karstakimpaleita taikka änärivillanpalasia päästä ilmoille..
hebo-
Paikkakunta:
Kiiminki
Liittynyt:
27.3.2008 21:36

ViestiKirjoittanut hebo- » 10.11.2008 10:11

MIkä olis vika ku mulla tuossa Aprilia SR -97 WWW ajoin sillä tänää nii alko vaa sammumaan ja lopuks sammu, käynnistin uudestaan ja ku paina kaasua nii sammu taas, piti alottaa ihan pienellä kaasulla mutta sitte taas 100 metrin päästä se alko taas kulkee. mutta kun pysähdyin ja sammutin skoden nii se ei enää sen jälkee pysyny käynnissä ku painaa taas kaasua nii alko rätisee jostaki, vähän niinku jotku sähköt rätisis, et olisko mahollisesti joissaki sähköissä vikaa? eli ku laittaa pikkasenki kaasua nii alko rätisee ja sammu ja tekee tollee joka kerta.
ardie91
Pyörä:
Mummokonkeli =(
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
6.7.2007 1:51

ViestiKirjoittanut ardie91 » 10.11.2008 19:14

hebo- kirjoitti:MIkä olis vika ku mulla tuossa Aprilia SR -97 WWW ajoin sillä tänää nii alko vaa sammumaan ja lopuks sammu, käynnistin uudestaan ja ku paina kaasua nii sammu taas, piti alottaa ihan pienellä kaasulla mutta sitte taas 100 metrin päästä se alko taas kulkee. mutta kun pysähdyin ja sammutin skoden nii se ei enää sen jälkee pysyny käynnissä ku painaa taas kaasua nii alko rätisee jostaki, vähän niinku jotku sähköt rätisis, et olisko mahollisesti joissaki sähköissä vikaa? eli ku laittaa pikkasenki kaasua nii alko rätisee ja sammu ja tekee tollee joka kerta.
Ootko millon männänvaihtanu?
Asia kunnossa !
hebo-
Paikkakunta:
Kiiminki
Liittynyt:
27.3.2008 21:36

ViestiKirjoittanut hebo- » 10.11.2008 19:35

Kesän aikana laitettu mäntäsarja ja pytty porattu. laitoin tänää siihe bensaa ja kokeilin, ei lähteny. sitte otin tulpan pois ja se oli aivan benussa, putsasin sen ja se käynnisty muutaman polkasun jälkee ja sammu n. 2 sekunnin päästä ja sitte ei enää käyntii ollenkaa. otin tulpan taas pois ja se oli taas märkä, tulppa on kyllä vaihdettu toissa päivänä. Ihan yhtäkkiä alkoi vain tuota tekemään.
A-SRDI
Liittynyt:
22.5.2005 0:51

ViestiKirjoittanut A-SRDI » 13.11.2008 19:45

Oisko kellään myynnissä pakoputkea tähän kyseiseen malliin? Ei väliä onko teho-/alkuperäinenputki, kuhan se on kunnossa ja toimii ;)
Jos ei löydy, niin voisiko joku kertoa millane putki tähän sopii?
Motorman sucks ass.
tupe15
Pyörä:
Aprilia SR 50 Racing -99
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
2.8.2008 18:26

ViestiKirjoittanut tupe15 » 15.11.2008 12:27

A-SRDI kirjoitti:Oisko kellään myynnissä pakoputkea tähän kyseiseen malliin? Ei väliä onko teho-/alkuperäinenputki, kuhan se on kunnossa ja toimii ;)
Jos ei löydy, niin voisiko joku kertoa millane putki tähän sopii?

Minarellin vaakasylinteriseen moottoriin sopivat putket. multa löytyy katkennut vakioputki, joka pitää hitsata kasaan, ja vakio alkukäyrä ja kuristamaton alkukäyrä.
http://www.pointshop.fi/?ref=2418259 toimii ;)
Makkele
Pyörä:
neljä tassua
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
5.9.2007 17:29

ViestiKirjoittanut Makkele » 4.12.2008 21:56

tähä mallii käy factoryn tai ärrän putki. koneha on kans piaggion et ei senkää puolesta mee mikää vanhan särän putki heittämällä kiinni
ei riemulla rajaa, kun apinalla ajaa!
NukkuMatti
Pyörä:
Aprilia SR Factory 08
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
26.6.2008 11:16

ViestiKirjoittanut NukkuMatti » 4.12.2008 22:42

Sanokaa setti jolla menis 100 km/h rikki? Rahaa käytettävissä noin 800€
laukkanen-
Pyörä:
Aprilia sr -97
Liittynyt:
9.8.2008 15:22

ViestiKirjoittanut laukkanen- » 28.12.2008 18:47

hebo- kirjoitti:MIkä olis vika ku mulla tuossa Aprilia SR -97 WWW ajoin sillä tänää nii alko vaa sammumaan ja lopuks sammu, käynnistin uudestaan ja ku paina kaasua nii sammu taas, piti alottaa ihan pienellä kaasulla mutta sitte taas 100 metrin päästä se alko taas kulkee. mutta kun pysähdyin ja sammutin skoden nii se ei enää sen jälkee pysyny käynnissä ku painaa taas kaasua nii alko rätisee jostaki, vähän niinku jotku sähköt rätisis, et olisko mahollisesti joissaki sähköissä vikaa? eli ku laittaa pikkasenki kaasua nii alko rätisee ja sammu ja tekee tollee joka kerta.


itel teki melkee samanlaista ku oli läppä paskana..

tai sit ilmanputsaris jotain.
hebo-
Paikkakunta:
Kiiminki
Liittynyt:
27.3.2008 21:36

ViestiKirjoittanut hebo- » 11.3.2009 18:18

Tuli vaihdettua Aprilia SR www -97 skodeen toi Yamaha Neo's : sin kone ja ku olin koneen laittanut paikoilleen runkoon ja kaikki ihan käyntivalmiiksi mutta polkiessa huomasinki et ei saa bensaa, alipainehana ei antanu yhtää bensaa letkuihin ja vika ei oo alipainehanassa mut toimiiko se sitte yamahan koneella toi alipainehana ollenkaa että pitäskö vaa ostaa oikeenlainen hana?
Std
Pyörä:
Cagiva Mito, MBK Booster NG -02, MBK Nitro -04, Orion 140cc
Paikkakunta:
Pöytyä
Liittynyt:
22.4.2008 18:38

ViestiKirjoittanut Std » 11.3.2009 18:41

hebo- kirjoitti:....Sama viesti, minkä oon kirjottanu jo ihan tarpeeks monta kertaa....


Ei tota joka topicciin tarvii laittaa.
JJ-R
Liittynyt:
21.9.2008 13:01

ViestiKirjoittanut JJ-R » 12.3.2009 16:58

Moikka oon ottamassa tota prikkaa pois.
Oon nyt saanu jo variaattorinkopan pois.
Nyt on ongelmana se ihmemutteri
http://koti.mbnet.fi/soukkio/prikat/sormus/muut4.jpg
Miten ton saa irti ku ei löydy pulttipyssyä, kun se pyörii tossa mukana. Pitäiskö lukita jotenkin toi hihna tai jotain? sori ku oon tietämätön näistä skoottereista.
http://www.youtube.com/user/theihmeperhe
Harza_
Paikkakunta:
Pälkäne
Liittynyt:
30.9.2008 15:38

ViestiKirjoittanut Harza_ » 12.3.2009 22:35

JJ-R kirjoitti:Moikka oon ottamassa tota prikkaa pois.
Oon nyt saanu jo variaattorinkopan pois.
Nyt on ongelmana se ihmemutteri
http://koti.mbnet.fi/soukkio/prikat/sormus/muut4.jpg
Miten ton saa irti ku ei löydy pulttipyssyä, kun se pyörii tossa mukana. Pitäiskö lukita jotenkin toi hihna tai jotain? sori ku oon tietämätön näistä skoottereista.


No et saa muutaku sen sillai auki jos joku pitäis toiselta puolelta paikoillaan ja käyttäisit pulttipyssyy. Kyllähän sulla nyt joku kaveri on joka lainaisi?
jocke-
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
22.5.2006 15:49

ViestiKirjoittanut jocke- » 12.3.2009 23:56

Tuo särän tuuletuslevy on suht mukava, noitten "piikkien" takia. Eli lykkäät puupalikan/lankunpätkän sen tuuletuslautasen ja lohkon väliin, ja pyörität kunnes menee lukkoon, sitte vaan käsin auki :)
Huom! EN myy enää Talonin rattaita tai RK'n ketjuja.
JJ-R
Liittynyt:
21.9.2008 13:01

ViestiKirjoittanut JJ-R » 13.3.2009 0:07

jocke- kirjoitti:Tuo särän tuuletuslevy on suht mukava, noitten "piikkien" takia. Eli lykkäät puupalikan/lankunpätkän sen tuuletuslautasen ja lohkon väliin, ja pyörität kunnes menee lukkoon, sitte vaan käsin auki :)


Jep tällä kerta naapurin setä pelasti ja lainasi pulttipyssyä, jouduin kyllä kärrämään skootterin niiden autotalliin. Vähänkö vitutti kiinnittää kaikki variaattorin kopan ja ilmansuodattimen ruuvit 40 metrin talutusta varten.. :D

Kokeilen tota puupalikka juttuu, mut en ollu varma mihin sen laittaisin. Pitää ens kerralla kokeilla ;)
http://www.youtube.com/user/theihmeperhe

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista