Testierkki kirjoitti:Se mitä itse mopossa haen, on se että se on 4t, syystä että ei tarvi läträtä huoltoasemilla 2t öljyn kanssa.
Öljytankin täyttäminen noin kerran joka 1000-1500km, skootterista riippuen, on läträämistä? Huomattavasti helpompaa se on kuin nelitahdin öljynvaihto.
Testierkki kirjoitti:Kulutuksen on oltava myös kohtuullinen.
Ero on pieni, ruiskuihin verrattuna mahdollisesti jopa 2-tahdin eduksi. Yleensä kiinalaisissa on pieni tankki, jolloin 2-tahdilla ajaa pidempään tankillisella.
Testierkki kirjoitti:Uusi siksi, että takuu on voimassa. sillä en aio itse ropata moottorista yhtään mitään, riittävästi tekemistä jo auton kanssa.
Onko kokemusta kiinalaisten takuista? Osan varmaan saa joo, mutta kukaan ei tiedä kuinka kauan pyörä on poissa ajosta.. Mielummin luotettava käytetty laatuskootteri, kuin uusi kiinalainen mikä seisoo jatkuvasti huollossa.
Lopputekstiin en ota kantaa, menisi vain monimutkaiseksi ja ehkä väittelyksi
Testierkki kirjoitti:Itselle tuli harkintaan Kymco agility city 50
hyvä vai ei en tiedä. vaikuttaa ainaki paremmalta kuin helkama.
Tosta kyseisestä kymcosta en tiedä mitään, mutta muut mallit ovat huomattavasti parempia kun nämä kiinalaiset, ei itseasiassa edes voi verrata. Joku kenellä on kokemusta tosta pystyy varmasti vastaamaan paremmin..