Kymco Super 8

LoLWuttED
Pyörä:
MBK X-limit -05, Tunturi Pappa
Paikkakunta:
Kangasala
Liittynyt:
28.6.2010 19:07

ViestiKirjoittanut LoLWuttED » 3.1.2011 1:41

Tuolla tallis ny on talven seisoskellu tollanen -08 super 8 4t ja vakio on, nyt rupes loppukesästä pikkasen vituttaa se 45km/h joten mitä kannattais laittaa et menis jotain abaut 60km/h?
KymsoTuning
Liittynyt:
20.6.2010 17:23

ViestiKirjoittanut KymsoTuning » 25.3.2011 23:08

Sopiikos nuo super 8 4tahtiin tarkotetut multivarit super 8 2 tahtiin? Vai pitäskö ostaa super 9:siin tarkotettu? Laittakaa joku linkki mihi tahansa multivarii mikä sopii toho 2tahtii. :D :lol:
Myynnissä todella kirkkaita LED tuning ja parkki polttimoita
rulliZZ
Pyörä:
Kymco Super 8
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
5.4.2011 21:33
Kymcoon crossistonga

ViestiKirjoittanut rulliZZ » 5.4.2011 21:41

Tuli tossa kavereitten kanssa tänään mietittyä että miten saisi ihan vakiosta kymco super 8:sta hienomman. No ensimmäiseksi tuli se että Crossistonga. Haluisko siis joku vielä selventää ihan kunnolla mulle et miten sen saa kiinni ja plussaa ois jos sais viell jotai kuvii et mitä tekis. (en ole urakkaa vielä edes alottanut. Ei ruuvinruuvia otettu irti kuhan alku inffoa haluaisin että tietää kannattaako edes alottaa tollasta urakkaa) Siis vielä kuvia ja kunnollista inffoa plzz.
LoLWuttED
Pyörä:
MBK X-limit -05, Tunturi Pappa
Paikkakunta:
Kangasala
Liittynyt:
28.6.2010 19:07

ViestiKirjoittanut LoLWuttED » 5.4.2011 22:05

rulliZZ kirjoitti:Tuli tossa kavereitten kanssa tänään mietittyä että miten saisi ihan vakiosta kymco super 8:sta hienomman. No ensimmäiseksi tuli se että Crossistonga. Haluisko siis joku vielä selventää ihan kunnolla mulle et miten sen saa kiinni ja plussaa ois jos sais viell jotai kuvii et mitä tekis. (en ole urakkaa vielä edes alottanut. Ei ruuvinruuvia otettu irti kuhan alku inffoa haluaisin että tietää kannattaako edes alottaa tollasta urakkaa) Siis vielä kuvia ja kunnollista inffoa plzz.


Ainakin takalipasta kannattaa hankkiutua eroon ASAP. Siellä takana on sellanen raudan palanen mikä sopii mainiosti kilventelineeksi, itse heitin sen kiinni ja hienompi on;)
Omasta mielestä crossitanko ei sovi..
Kekoodo
Pyörä:
Aprilia RS
Liittynyt:
23.6.2009 12:19

ViestiKirjoittanut Kekoodo » 6.4.2011 10:11

Oks teilläki näitten sähköstartit suorastaan hanurista? Ei lähe kesälläkään ikinä ekasta, ja nyt kun vielä syksyllä poljinsysteemi meni ihan rikki niin on hauska yrittää saada talven jälkeen käyntiin. Saako tuota starttia paranneltua?
KymsoTuning
Liittynyt:
20.6.2010 17:23

ViestiKirjoittanut KymsoTuning » 6.4.2011 10:28

Kekoodo kirjoitti:Oks teilläki näitten sähköstartit suorastaan hanurista? Ei lähe kesälläkään ikinä ekasta, ja nyt kun vielä syksyllä poljinsysteemi meni ihan rikki niin on hauska yrittää saada talven jälkeen käyntiin. Saako tuota starttia paranneltua?


No toi akkuha on iha paska, itellä talve jälkee sökö, pitää ostaa uus. Mut sit ostat korkeajännite puolan 14.9€ virijavarasta, ja iridium tulppa. Tällä pitäs lähtee käyntii paremmi. Ainaki noissa luvataa parempaa kylmäkäynnistystä ja yms.

Mut vastatkaapa joku miu kysymykseee, käykä super 8 4t multivarit 2t:hen?
Myynnissä todella kirkkaita LED tuning ja parkki polttimoita
rulliZZ
Pyörä:
Kymco Super 8
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
5.4.2011 21:33
Sähköstartti

ViestiKirjoittanut rulliZZ » 6.4.2011 10:58

Se voi olla akusta kiinni mulla itellä oli ollu koko talven ulkona nii akku pimahti osta vaa uus akku lataa kunnolla nii pitäs toimii.
Kekoodo
Pyörä:
Aprilia RS
Liittynyt:
23.6.2009 12:19

ViestiKirjoittanut Kekoodo » 6.4.2011 15:09

Akku on vaiheltu, unohtu sannoo, ku se vakioakku oli vielä köykäsempi. Mutta pitää kokeilla noita muita juttuja.

Mitenkä pääsee tulppaan käsiksi helpoiten? pitääkö katteita repiä paljoaki irti?
rulliZZ
Pyörä:
Kymco Super 8
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
5.4.2011 21:33
Krossistonga

ViestiKirjoittanut rulliZZ » 6.4.2011 16:35

Tota äkkia joku vois sanoo mulle et minkä lainen adapteri ja krossistonga menee kymcoon ja saako sen laitettua helpolla kiinni. Jokuhan tais sanoo tuolla jossain että kymcon se stonga on hitsattu. (mopohan josta on puhe on Kymco Super 8 )
KymsoTuning
Liittynyt:
20.6.2010 17:23

ViestiKirjoittanut KymsoTuning » 7.4.2011 9:41

Kekoodo kirjoitti:Akku on vaiheltu, unohtu sannoo, ku se vakioakku oli vielä köykäsempi. Mutta pitää kokeilla noita muita juttuja.

Mitenkä pääsee tulppaan käsiksi helpoiten? pitääkö katteita repiä paljoaki irti?



Omassa 2t mallissa ei tarvitse ottaa ku penkki pois, lähtee muistaakseni 6 pultilla yhdellä ruuvilla.
Tosin tyttöystävän vastaavassa 4tahissa siinä kypärä boksissa on pohjassa sellane luukku, ilmeisesti sen saa avattua ja siitä vaihettua. :roll:
Myynnissä todella kirkkaita LED tuning ja parkki polttimoita
Sonni!
Paikkakunta:
Kajaani
Liittynyt:
15.6.2008 23:36

ViestiKirjoittanut Sonni! » 7.4.2011 20:55

Miten hiivassa te paskotte ne akut, ku itellä 3 vuotta vanha vakio akku vieläkin kiinni, eikä mitään ongelmia oo 10tkm aikana ollu : )
Kekoodo
Pyörä:
Aprilia RS
Liittynyt:
23.6.2009 12:19

ViestiKirjoittanut Kekoodo » 7.4.2011 23:00

KymsoTuning kirjoitti:
Kekoodo kirjoitti:Akku on vaiheltu, unohtu sannoo, ku se vakioakku oli vielä köykäsempi. Mutta pitää kokeilla noita muita juttuja.

Mitenkä pääsee tulppaan käsiksi helpoiten? pitääkö katteita repiä paljoaki irti?



Omassa 2t mallissa ei tarvitse ottaa ku penkki pois, lähtee muistaakseni 6 pultilla yhdellä ruuvilla.
Tosin tyttöystävän vastaavassa 4tahissa siinä kypärä boksissa on pohjassa sellane luukku, ilmeisesti sen saa avattua ja siitä vaihettua. :roll:


Joo, siitä pääsee kaasariin ainaki käsiksi, mutta eipä näy oikehen tulppaa missään? Ei oo mulla mitään hajua näistä vaakakoneista, niin osaa sanoa itse yhtään.

Sähköstartilla pitäs talviseisokin jälkee saada käyntiin, että tulpan jos putsais ja vähän bensaa törkkäis tulpanreiästä jos se sitten starttaisi.
aksuh^
Pyörä:
Kymco Super 8 50cc
Paikkakunta:
Kajaani
Liittynyt:
8.4.2011 19:11

ViestiKirjoittanut aksuh^ » 8.4.2011 19:14

Nelarissa näyttäisi olevan CDI:llä 4 samannäköistä lilaa johtoa, onko ne samaa johtoa vai mikä lie niistä oikea katkaisimeksi? Kannattaako lisäksi suurempi suutin laittaa ennen katkaisemista?
VepaS
Pyörä:
Derbi X-Race SM '06, Gilera SMT '05, Kymco Super8 '09, Peugeot TKR '03
Paikkakunta:
Muurame
Liittynyt:
30.5.2009 18:24
Re: Kymco Super 8

ViestiKirjoittanut VepaS » 26.4.2011 22:22

Joo, yritän pistää tämän lyhyesti. Viime kesänä kun kymcolla oli ajettu 12tkm meni kampiakselista boorit jonka jälkeen työnsin laitoksen metsään ja ostin toisen mopon ja sen jälkeen toisen mutta itse asiaan: Voiko kampiakselin booreja korjata esimerkiksi hitsaamalla variaattorin (skootterien osien nimet päässeet jo unohtuneet, yrittäkää ymmärtää) sen uloimman osan kiinni kampiakseliin sillä sehän ei liiku. vai kannattaako laittaa variaattoriin kampiakseliin ja taakse shimmilevyjä joilla saan ne kampiakselissa olevat osat eteenpäin, eli multivarin lähemmäs variaattorin koppaa jolloin vari ei pyöri tyhjää rikki menneillä booreilla vaan toimii niinkuin pitäisi. Kiitoksia, jos edes ymmärsitte mitä tarkoitin :D
kymcopoju
Liittynyt:
28.4.2011 18:12
Re: Kymco Super 8

ViestiKirjoittanut kymcopoju » 28.4.2011 18:16

Osaisiko joku kertoa tyhmälle voiko cdi boxissa olevan johon katkaista siten että sen saisi myös joskus tarvittaessa takaisin kiinni?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista