Peugeot Jetforce

paperbox
Pyörä:
Suzuki SV 650S
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.7.2005 23:07

ViestiKirjoittanut paperbox » 8.4.2006 15:38

nääh, paskaa ovat (99% varmasti) puhuneet. Sillä prikkahan on vaan kuriste jolla estetään huippunopeuden saavutus. Tehtaalta tullessä tätä värkkiä ei ole.
eikä se prikka sellanen tavara ole joka pienentää hihnan kulumista.
tecro
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
21.7.2004 15:18

ViestiKirjoittanut tecro » 8.4.2006 15:43

Se ei kuluta kuin konetta ;)
[url=http://www.motot.net/galleria/showgallery.php/ppuser/16465/cat/500]
Gallleria[/url]
melda
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
28.4.2005 14:52

ViestiKirjoittanut melda » 8.4.2006 17:12

Meni sitten TSDI version poistamaan suomenvalikoimasta. Voisko joku kaasari mallin omaava tulle kertomaan suorituskyvystä vähän :D
paperbox
Pyörä:
Suzuki SV 650S
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.7.2005 23:07

ViestiKirjoittanut paperbox » 8.4.2006 17:46

sen sanon että kallis on näin pyöreästi varusteisiin nähden ku samaan hintaan saa särän ruiskulla :P
melda
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
28.4.2005 14:52

ViestiKirjoittanut melda » 8.4.2006 18:08

paperbox kirjoitti:sen sanon että kallis on näin pyöreästi varusteisiin nähden ku samaan hintaan saa särän ruiskulla :P


Ohan se mutta on harvassa nuo isommat skootterit. Tosin ite en kyl jettiä ostais
cdi-
Liittynyt:
20.3.2005 15:35

ViestiKirjoittanut cdi- » 8.4.2006 18:31

melda kirjoitti:Meni sitten TSDI version poistamaan suomenvalikoimasta. Voisko joku kaasari mallin omaava tulle kertomaan suorituskyvystä vähän :D

Ihme ratkaisu kyllä pösöltä, ennemmin nyt kaasari-mallin tuonnin oisi voinut lopettaa :o
Flexu
Pyörä:
Pösöjä
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
26.7.2004 16:10

ViestiKirjoittanut Flexu » 8.4.2006 18:45

Villi veikkaus: Fortecon jätkien papereissa lukee että c-tech myy paremmin. Ehkäpä se paskemmin myyvä malliversio heivataan.
[FTT SpeedfORce.120 EVO2 | ACS-skode, jossa JetForcen alusta ja 120cc.]
[galleria] [topic]
petri L
Paikkakunta:
Lohja
Liittynyt:
29.7.2004 19:14
kootteri

ViestiKirjoittanut petri L » 8.4.2006 20:41

Ruiskun myynnin ne lopettivat koska sen toimivuus ei ollut haluttua laatua, ruisku olisi vaatinut jatkuvaa päivitystä ja talvella se ei suostunut käynnistymään.

asiasta toiseen mulla olis myynnissä jetforce C-tekkiin
sopiva tehari. putki ois leovinsen rr rööri.
Jos jollakin on C-tekkiin ylimääräinen vakioputki tai muuta vakoi kamaa niin voi ottaa yhteyttä.
©Jointti kerho- mopoilu on kuin huumetta, se syö kaikki rahat!
gwb
Liittynyt:
10.4.2005 21:36

ViestiKirjoittanut gwb » 17.4.2006 21:03

melda kirjoitti:Meni sitten TSDI version poistamaan suomenvalikoimasta. Voisko joku kaasari mallin omaava tulle kertomaan suorituskyvystä vähän :D



Kävin just ekaa kertaa ajelemassa tälle keväälle ja eihän tuo mikään hurja tykki ollu. Pitää prikka ottaa pois ja kattoo josko sit kulkis tarpeeksi
lidl on halpa
hc_monkey
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
15.9.2004 0:51

ViestiKirjoittanut hc_monkey » 26.4.2006 20:51

Ite oon ajanu kaikilla jetforce malleilla 50cc:stä 125cc kompuraan ja kyl se 50cc ruisku on paljo hätäsempi kiihtymää ku c-tech mut ei sekää mikää laiska oo ja noi ilmapumput jotka on uusis vehkeis on ihan helppo ottaa pois käytöst ja parantaa kiihtyvyyttä ja vastaa paremmin kaasuu. Mut 125cc kompura on kyllä ihan huippu ja on muuten prkleen hätänen kerää 85km/h ihan silmänräpäyksessä, siihen ihastuin kyl heti ja kaikist hauskinta sil on lähetellä ja jättää autoja sun muita ku ei pysy millää peräs ja se ÄÄNI <3 :D
paperbox
Pyörä:
Suzuki SV 650S
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.7.2005 23:07

ViestiKirjoittanut paperbox » 26.4.2006 21:19

missäs sil niil ajoit?
mite äkänen se sit oli, paljo meni aikaa siihe85 kelaamisee?
Miika L
Paikkakunta:
Lohja
Liittynyt:
11.4.2006 17:53

ViestiKirjoittanut Miika L » 28.4.2006 12:21

Joo kylhän tää kaasarimalli hyvä on ku vähän jaksais vaan laitella vähän suurempaa kaasarii ja toisenlaista varii ja sillee niin kyl laulaa mennä sellaset 80KM/H valehtelematta ja kiihtyy niin maan perkeleesti, oli tos viimekesällä vähän laitettu ja tehariki löytyi niin tiiän mistä puhun, myisin sen teharin muuute pois oiskos joku teistä kiinnostunu
ghettoboy
Liittynyt:
7.4.2006 23:08

ViestiKirjoittanut ghettoboy » 29.4.2006 15:40

Viitsisikö joku(mieluiten kyseisen ruiskumallin omistaja) kertoa mahd. tarkat ohjeet, kuinka saisin prikan pois/vaihdettua kyseisestä vehkeestä, jotta se kulkisi kovempaa kuin tuon 45 km/h.Ei vaan ite uskalla ruveta säätämään mitään, kun on tuo osaaminen vähän niin ja näin. Mutta ohjeilla saisin varmasti jotain aikasiksi.

(Olen infotopicit selannut läpi, mm. kuvallinen ohje prikanpoistoon, mutta vahvistuksia kaipaisin.)

BTW, minkähänlaisia työkaluja kyseinen operaatio vaatii? Varin kopan aukaiseminen nyt ei ole temppu eikä mikään, mutta entäs muiden osien irroittaminen. Onnistuuko ilman pulttipyssyä? Kiitoksia sille, joka jaksaa vastata.
cdi-
Liittynyt:
20.3.2005 15:35

ViestiKirjoittanut cdi- » 29.4.2006 17:13

ghettoboy kirjoitti:BTW, minkähänlaisia työkaluja kyseinen operaatio vaatii? Varin kopan aukaiseminen nyt ei ole temppu eikä mikään, mutta entäs muiden osien irroittaminen. Onnistuuko ilman pulttipyssyä? Kiitoksia sille, joka jaksaa vastata.

Tolla tyylillä voi myös koittaa avata sitä http://koti.mbnet.fi/soukkio/prikat/sormus/muut10.jpg
Ja ei kai siihen poistoon parempia ohjeita ole kuin tuo em. info.
Flexu
Pyörä:
Pösöjä
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
26.7.2004 16:10

ViestiKirjoittanut Flexu » 29.4.2006 20:13

Mitä vahvistuksia tämä Jetti-mies enää kaipaa kun prikanpoisto topicissa on ohjeet kuvien kanssa? Ja vari on Jetissä ihan sama.
[FTT SpeedfORce.120 EVO2 | ACS-skode, jossa JetForcen alusta ja 120cc.]
[galleria] [topic]

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista