Peugeot Vivacity

Wunderbaum
Liittynyt:
21.4.2006 21:23

ViestiKirjoittanut Wunderbaum » 1.5.2007 14:32

Pösötin kirjoitti:
EndrEz kirjoitti:
EndrEz kirjoitti:
Faq91 kirjoitti:Ite kysyisin että paljon tulee nopeutta lisää jos vakiona liikkuu nyt sen 50km/h ja tukkisin hukkaputken? Lähteeks skootteri muuten paremmin jos sen tukkii?


Huiput eivät oikeastaan nouse, mutta kiihtyvyys paranee.


E: Huoltomies sanoi minulle, että kun tukkii hukkiksen niin pitäisi ottaa myös prikka pois tai käy huonosti :D
En tiedä sitten mitä haittaa siitä on ja mitä voi käydä.

E2: Tulipa klikattua väärää kohtaa vaikka muokkaus nappikin on :D
Kyllä se vähän niin tahtoo olla että jos tukit pelkän hukkiksen -> kone kiertää enemmän ja kun prikka on siellä vielä rajottamassa niin ei kovin hyvää tee koneelle. Eli kannattaa se prikka ottaa pois jos haluat koneen kestävän pitempään.

toisin sanoen pytty voi väljähtää ;)
Pösötin
Pyörä:
Made in china
Liittynyt:
1.12.2005 18:37

ViestiKirjoittanut Pösötin » 1.5.2007 14:38

Varsinkin jos vakiosuuttimella ajelet hukkis tukittuna ja prikka paikallaan niin se ottaa kierroksia ihan kiitettävästi -> leipomisriski, ja jos ei leivo niin ainakin kone kuluu tosi nopeesti.
http://www.motot.net/galleria/34102
Faq91
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
9.8.2006 16:19

ViestiKirjoittanut Faq91 » 1.5.2007 20:25

No mä varmaan sit otan prikankin pois, niin liikkuu tarpeeksi. Tarviiko kuitenkaan ostaa uutta suutinta?
Pösötin
Pyörä:
Made in china
Liittynyt:
1.12.2005 18:37

ViestiKirjoittanut Pösötin » 1.5.2007 21:02

Suutinta ei oo pakko vaihtaa mutta voi siihen muutaman numeron isomman heittää niin toimii viileimmilläkin keleillä paremmin.
http://www.motot.net/galleria/34102
Kawasaki Kx
Paikkakunta:
Varsinais-Suomi
Liittynyt:
9.3.2007 18:30

ViestiKirjoittanut Kawasaki Kx » 5.5.2007 20:17

Tietääkö kukaan, kun minulla tuossa vivacityssä ei toimi mittari-, etu- ja takavalo. Takavalossa toimii vain jarruvalo. Kaikki muut toimii, paitsi ajovalot. Kaikki olen tutkinut ja kokeillut, uudet polttimotkin ostin. Mutta nytten kun kokeilin sellaisella sähkö hommelilla, niin sinne katkasiaan ei tule edes virtaa. Luulen että vika on siinä keltaisessa pienessä boxissa, mikä on akun vieressä, mutta jos sen ottaa pois, niin sitten ei toimi startti. Mutta olisiko mitään muuta missä vika voisi olla?, menen kuitenkin heti maanantaina ostamaan sen uuden boxin ja katson sitte. Mutta nyt kun olisi aikaa, niin voisin katsoa muuta juttua, mistä se voisi johtua. Mutta onko toista juttua mistä voisi johtua ettei valot toimi? Kiitos ja kumarrus!
hoofbite
Paikkakunta:
kouvola
Liittynyt:
14.11.2006 23:15

ViestiKirjoittanut hoofbite » 5.5.2007 21:10

Kawasaki Kx kirjoitti:Tietääkö kukaan, kun minulla tuossa vivacityssä ei toimi mittari-, etu- ja takavalo. Takavalossa toimii vain jarruvalo. Kaikki muut toimii, paitsi ajovalot. Kaikki olen tutkinut ja kokeillut, uudet polttimotkin ostin. Mutta nytten kun kokeilin sellaisella sähkö hommelilla, niin sinne katkasiaan ei tule edes virtaa. Luulen että vika on siinä keltaisessa pienessä boxissa, mikä on akun vieressä, mutta jos sen ottaa pois, niin sitten ei toimi startti. Mutta olisiko mitään muuta missä vika voisi olla?, menen kuitenkin heti maanantaina ostamaan sen uuden boxin ja katson sitte. Mutta nyt kun olisi aikaa, niin voisin katsoa muuta juttua, mistä se voisi johtua. Mutta onko toista juttua mistä voisi johtua ettei valot toimi? Kiitos ja kumarrus!

no ihan ekaks sen sanon et älä joo ota cdiboksia pois:D luultavasti sulla on jotkut piuhat kuluneet siellä poikki tai jotain kosketushäiriöö. tai sit jotain kosmista.
Pösötin
Pyörä:
Made in china
Liittynyt:
1.12.2005 18:37

ViestiKirjoittanut Pösötin » 6.5.2007 11:06

hoofbite kirjoitti:
Kawasaki Kx kirjoitti:Tietääkö kukaan, kun minulla tuossa vivacityssä ei toimi mittari-, etu- ja takavalo. Takavalossa toimii vain jarruvalo. Kaikki muut toimii, paitsi ajovalot. Kaikki olen tutkinut ja kokeillut, uudet polttimotkin ostin. Mutta nytten kun kokeilin sellaisella sähkö hommelilla, niin sinne katkasiaan ei tule edes virtaa. Luulen että vika on siinä keltaisessa pienessä boxissa, mikä on akun vieressä, mutta jos sen ottaa pois, niin sitten ei toimi startti. Mutta olisiko mitään muuta missä vika voisi olla?, menen kuitenkin heti maanantaina ostamaan sen uuden boxin ja katson sitte. Mutta nyt kun olisi aikaa, niin voisin katsoa muuta juttua, mistä se voisi johtua. Mutta onko toista juttua mistä voisi johtua ettei valot toimi? Kiitos ja kumarrus!

no ihan ekaks sen sanon et älä joo ota cdiboksia pois:D luultavasti sulla on jotkut piuhat kuluneet siellä poikki tai jotain kosketushäiriöö. tai sit jotain kosmista.
Sulaketta kattonu?
http://www.motot.net/galleria/34102
Kawasaki Kx
Paikkakunta:
Varsinais-Suomi
Liittynyt:
9.3.2007 18:30

ViestiKirjoittanut Kawasaki Kx » 6.5.2007 11:16

Miksei sitä pientä boxia saa ottaa pois? :D, ja oon kattonu sulakkeen, siinähän on vain yksi sulake?, ja jos sen ottaa pois, niin sitten ei tule mitään virtaa mihinkään. Mutta niistä kosketushäiriöistä en tiedä, voisin niitä katsella vielä tänään.
Kawasaki Kx
Paikkakunta:
Varsinais-Suomi
Liittynyt:
9.3.2007 18:30

ViestiKirjoittanut Kawasaki Kx » 7.5.2007 19:02

nii, ja jos se keltainen boxi sitten on se cdi boxi, niin miksei sitä saa ottaa pois? ;D
__joni__
Liittynyt:
16.5.2006 20:20

ViestiKirjoittanut __joni__ » 21.5.2007 15:27

tietääkö kukaan paljonko painaa 99 vuosimallin vivacityssä variaattorin vakio rullat?Todella kiire saaha tietää
Niksu!
Paikkakunta:
oulu
Liittynyt:
20.9.2005 21:58

ViestiKirjoittanut Niksu! » 21.5.2007 15:46

__joni__ kirjoitti:tietääkö kukaan paljonko painaa 99 vuosimallin vivacityssä variaattorin vakio rullat?Todella kiire saaha tietää


16x13 9g, jos olen väärässä, korjatkaa.
Pösötin
Pyörä:
Made in china
Liittynyt:
1.12.2005 18:37

ViestiKirjoittanut Pösötin » 21.5.2007 16:07

Niksu! kirjoitti:
__joni__ kirjoitti:tietääkö kukaan paljonko painaa 99 vuosimallin vivacityssä variaattorin vakio rullat?Todella kiire saaha tietää


16x13 9g, jos olen väärässä, korjatkaa.
8,5gr ainakin 2000-luvun Vivoissa.
http://www.motot.net/galleria/34102
Vivacity02
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
13.5.2006 0:43

ViestiKirjoittanut Vivacity02 » 21.5.2007 18:53

Kawasaki Kx kirjoitti:Tietääkö kukaan, kun minulla tuossa vivacityssä ei toimi mittari-, etu- ja takavalo. Takavalossa toimii vain jarruvalo. Kaikki muut toimii, paitsi ajovalot. Kaikki olen tutkinut ja kokeillut, uudet polttimotkin ostin. Mutta nytten kun kokeilin sellaisella sähkö hommelilla, niin sinne katkasiaan ei tule edes virtaa. Luulen että vika on siinä keltaisessa pienessä boxissa, mikä on akun vieressä, mutta jos sen ottaa pois, niin sitten ei toimi startti. Mutta olisiko mitään muuta missä vika voisi olla?, menen kuitenkin heti maanantaina ostamaan sen uuden boxin ja katson sitte. Mutta nyt kun olisi aikaa, niin voisin katsoa muuta juttua, mistä se voisi johtua. Mutta onko toista juttua mistä voisi johtua ettei valot toimi? Kiitos ja kumarrus!
Ainakin mulla se pikkunen boksi siinä akun vieressä on tietääkseni valojen rele.Ja btw cdi-boksi se ei ainakaan oo koska se ei oo siellä.
MRpowell
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
21.4.2004 15:35

ViestiKirjoittanut MRpowell » 3.6.2007 21:10

Mikähän vialla kun ekaksi toimi perfekto ja kun sammutti ja yritti käynnistää niin ei lähde käyntiin? Kipinä on kateissa ja kaikki maapiuhat on katsottu läpi. (Vai onko niitä muuallakin kuin etuosassa alhaalla?) Olisiko puola paskana?
"Nackerson".
Pösötin
Pyörä:
Made in china
Liittynyt:
1.12.2005 18:37

ViestiKirjoittanut Pösötin » 3.6.2007 22:27

MRpowell kirjoitti:Mikähän vialla kun ekaksi toimi perfekto ja kun sammutti ja yritti käynnistää niin ei lähde käyntiin? Kipinä on kateissa ja kaikki maapiuhat on katsottu läpi. (Vai onko niitä muuallakin kuin etuosassa alhaalla?) Olisiko puola paskana?
Tulpan vaihtanu?
http://www.motot.net/galleria/34102

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista