Peugeot Vivacity

Tomic
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
17.1.2007 12:06

ViestiKirjoittanut Tomic » 5.3.2007 0:08

Tuo kiinnitys näyttää molemmissa samanlaiselta, joten tarvii tässä vähän tutkia sitä sitten ;)
Reuhka
Paikkakunta:
Ruovesi
Liittynyt:
16.5.2004 1:39

ViestiKirjoittanut Reuhka » 5.3.2007 13:01

Tumba kirjoitti:Tuo kiinnitys näyttää molemmissa samanlaiselta, joten tarvii tässä vähän tutkia sitä sitten ;)
aa joo anteeksi, erilaiset mutta en tiennyt onko sulla silver sportti vai normi vai mikä. No veikkaisin kuvastasi päätellen että se on siitä lokarin "pohjasta" kiinni siinä t-haarukassa tai jotenkin näin. tarkasta se
Tomic
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
17.1.2007 12:06

ViestiKirjoittanut Tomic » 5.3.2007 18:49

Kävin tänään kattelemassa sitä etuloksua ja huomasin, että siä sisäpuolella on 3 sellaista mustaa pulttia tms. pitäs viä löytää työkalu niitten irrotukseen ni on hyvä ;)
Tomic
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
17.1.2007 12:06

ViestiKirjoittanut Tomic » 5.3.2007 18:54

kertokaapas te mitä pidikettä ootte käyttäneet, kun ootte varikoppaan kilven kiini pistänyt?
jimppari
Pyörä:
Slaikka
Paikkakunta:
kerava
Liittynyt:
4.6.2006 0:24

ViestiKirjoittanut jimppari » 5.3.2007 19:43

Tumba kirjoitti:kertokaapas te mitä pidikettä ootte käyttäneet, kun ootte varikoppaan kilven kiini pistänyt?
Alumiini palasta, sitä on helppo väännellä ja muokkailla ;)
^GeeTee^
Liittynyt:
6.3.2005 11:02

ViestiKirjoittanut ^GeeTee^ » 8.3.2007 17:18

_nikko kirjoitti:
^GeeTee^ kirjoitti:Nyt tarvisin apua semmosessa asiassa että mistä mahtaisi saada kampiakselin vivaan? skatterilta ja muista suomalaisista paikoista on kysytty mutta mistään ei löydy uutta eikä käytettyä. olisin erittäin kiitollinen jos joku laittaisi esim linkin jollekkin sivustolle mistä niitä saa

Siinä nyt yksi, mutta tuolla sivustolla on monta muutakin mistä valita.



eikäy mitkään nuo joissa on tuo hammastus koska nuo on öljypumpun boorit ja vivassa on sähköllä toimiva öljypumppu. Tarvis jostain semmosen akselin missä ei oo tuommosia booreja. Oon jo kerran kokeillu tuommosta akselia.
Tutkimuksissa on kiistatta osoitettu toteen, että ylinopeutta ajavat saavat rumempia naisia ja alkoholisoituneempia miehiä kuin kauniisti ajavat
op2
Pyörä:
Rieju rrx Power up -07
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
18.3.2007 13:57
haluan tietää !

ViestiKirjoittanut op2 » 18.3.2007 17:57

Niin sitä tässä vaan että haluaisin kysyä paria kysymystä koskien peugeot vivacity sportlineä kun olen ostamassa kyseistä vehjettä


huipparit vakiona ?
onko kestänyt hyvin ?
onko laite ylipäätänsä hyvä ostos ?
kestääkö pientä laittoa ?
yleensäkin miten kaikki kulutus osat ovat kestäneet ettei mene omaisuus korjaamiseen ?
Kawasaki Kx
Paikkakunta:
Varsinais-Suomi
Liittynyt:
9.3.2007 18:30

ViestiKirjoittanut Kawasaki Kx » 18.3.2007 21:21

joo, eli mikähän mahtaa olla, kun minun vivacity ei lähde käyntiin heti, jos sen antaa seistä 5 minuuttiakin, ihan sama kesälläkin. ja nytten kun kokeilin sitä käyntiin talven jälkeen, niin se yrittää käynnistää sitä, niin kauan että akku loppuu. mahtaakohan jotkut letkut vuotaa, tai bensa hävitä johonkin? Auttakaa, jos saitte tekstistä selvää
Pösötin
Pyörä:
Made in china
Liittynyt:
1.12.2005 18:37
Re: haluan tietää !

ViestiKirjoittanut Pösötin » 18.3.2007 21:28

op2 kirjoitti:Niin sitä tässä vaan että haluaisin kysyä paria kysymystä koskien peugeot vivacity sportlineä kun olen ostamassa kyseistä vehjettä


huipparit vakiona ?
onko kestänyt hyvin ?
onko laite ylipäätänsä hyvä ostos ?
kestääkö pientä laittoa ?
yleensäkin miten kaikki kulutus osat ovat kestäneet ettei mene omaisuus korjaamiseen ?
1. Kaikki mopot 45km/h vakiona oikeaa nopeutta.
2. Kestää hyvin, laatuvehe.
3. On todella hyvä ostos.
4. Kestää laittoa kuhan ei mitään mene särkemään/väärin tekemään.

Kyllähän nuilla ajelee reilusti 10tkm ennen kun joutuu kummempia vaihtelemaan.
http://www.motot.net/galleria/34102
Tomic
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
17.1.2007 12:06

ViestiKirjoittanut Tomic » 19.3.2007 17:19

Olen nyt pistämässä sdigmaa tuohon vivaani ja kävi niin ikävästi et anturi hukku. Tiedättekö te, että toimiiko jonkin toisen mittarin anturi sigmassakin? ja voisitte myös kertoa miten wheel sizen saa.
juippi91
Liittynyt:
3.4.2006 14:44
ihmeellinen vika

ViestiKirjoittanut juippi91 » 20.3.2007 16:35

Mikäköhän tossa mun vivacityssä on ku se käynnistyy ja käy ihan normaalisti, mutta sitten kun kaasua pistää lisää niin se ekalla kerralla lähtee ja voi ajaa n.200metriä mutta sitten enään ei meinaa lähteä liikkeelle ja meinaa sammua jos pitää kaasua painettuna. ilmanputsarin putsasin ja ajoin ilmankin sitä villaa ja koppa auki että ei oo siinä vika pitäis olla ainakaa. jonkin ajan kuluttua sillä pystyy ajaan muutaman ja sit meinaa sammua..
-JeSu-
Liittynyt:
24.8.2006 18:51
Re: ihmeellinen vika

ViestiKirjoittanut -JeSu- » 20.3.2007 17:04

juippi91 kirjoitti:Mikäköhän tossa mun vivacityssä on ku se käynnistyy ja käy ihan normaalisti, mutta sitten kun kaasua pistää lisää niin se ekalla kerralla lähtee ja voi ajaa n.200metriä mutta sitten enään ei meinaa lähteä liikkeelle ja meinaa sammua jos pitää kaasua painettuna. ilmanputsarin putsasin ja ajoin ilmankin sitä villaa ja koppa auki että ei oo siinä vika pitäis olla ainakaa. jonkin ajan kuluttua sillä pystyy ajaan muutaman ja sit meinaa sammua..

kaasuttimen säädöt.
juippi91
Liittynyt:
3.4.2006 14:44
Re: ihmeellinen vika

ViestiKirjoittanut juippi91 » 21.3.2007 19:17

-JeSu- kirjoitti:
juippi91 kirjoitti:Mikäköhän tossa mun vivacityssä on ku se käynnistyy ja käy ihan normaalisti, mutta sitten kun kaasua pistää lisää niin se ekalla kerralla lähtee ja voi ajaa n.200metriä mutta sitten enään ei meinaa lähteä liikkeelle ja meinaa sammua jos pitää kaasua painettuna. ilmanputsarin putsasin ja ajoin ilmankin sitä villaa ja koppa auki että ei oo siinä vika pitäis olla ainakaa. jonkin ajan kuluttua sillä pystyy ajaan muutaman ja sit meinaa sammua..

kaasuttimen säädöt.

ei se ny säädöis oo jos ennenkin on toiminu hyvin samoilla säädöillä
Pösötin
Pyörä:
Made in china
Liittynyt:
1.12.2005 18:37
Re: ihmeellinen vika

ViestiKirjoittanut Pösötin » 21.3.2007 22:17

juippi91 kirjoitti:
-JeSu- kirjoitti:
juippi91 kirjoitti:Mikäköhän tossa mun vivacityssä on ku se käynnistyy ja käy ihan normaalisti, mutta sitten kun kaasua pistää lisää niin se ekalla kerralla lähtee ja voi ajaa n.200metriä mutta sitten enään ei meinaa lähteä liikkeelle ja meinaa sammua jos pitää kaasua painettuna. ilmanputsarin putsasin ja ajoin ilmankin sitä villaa ja koppa auki että ei oo siinä vika pitäis olla ainakaa. jonkin ajan kuluttua sillä pystyy ajaan muutaman ja sit meinaa sammua..

kaasuttimen säädöt.

ei se ny säädöis oo jos ennenkin on toiminu hyvin samoilla säädöillä
Puhista kaasari ja tsekkaa että saa bensaa.
http://www.motot.net/galleria/34102
badunkadunk
Liittynyt:
21.3.2007 22:57

ViestiKirjoittanut badunkadunk » 22.3.2007 0:45

Vivacity VS/X:ssä Gurtner PA 13,3mm kaasutin. Mikä on vakiosuuttimen koko ja kuinka paljon suurempi suutin olisi hyvä esim. paremman käyntiinlähdön puitteissa?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista