Peugeot Vivacity

Harzka
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
12.12.2005 23:44

ViestiKirjoittanut Harzka » 13.2.2006 22:21

se on tietenki jokaisen oma mieli pide ostako ruiskun vai kaasarin..
Pösötin
Pyörä:
Made in china
Liittynyt:
1.12.2005 18:37

ViestiKirjoittanut Pösötin » 14.2.2006 9:25

Harzka kirjoitti:no en kyllä ruisku mopoo ostas...moniko millinen kaasari tossa sportlinessa on muuten vakiona??
13.3mm... Tuo Silversport on ehkä hieman hienompi ulkonäöltään kuin Sportline kun siinä Silversportissa on nuo alumiiniset astinlaudatki :D mut toi Sportline on kyllä ehkä hienomman värinen... mut lukekaas toi --->http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://www.elisanet.fi/antti.rakkolainen/Kuvat/Vivacity%2520002.jpg&imgrefurl=http://www.elisanet.fi/antti.rakkolainen/Mopot/mopot.html&h=767&w=1023&sz=94&tbnid=o3-z2LuBCFygeM:&tbnh=111&tbnw=149&hl=fi&start=8&prev=/images%3Fq%3DPeugeot%2BVivacity%26svnum%3D10%26hl%3Dfi%26lr%3D%26sa%3DN Ja lukekaa siitä Kymco jutun alapuolelta se Vivacity osa.
Harzka
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
12.12.2005 23:44

ViestiKirjoittanut Harzka » 14.2.2006 11:33

kyllä se pitää se sportline ostaa...:D...saahan siihen ne alumiiniset astinlaudat jos haluu.... :D
Keppis-
Paikkakunta:
Järvenpää/Helsinki
Liittynyt:
18.8.2005 17:35

ViestiKirjoittanut Keppis- » 14.2.2006 11:46

Harzka kirjoitti:kyllä se pitää se sportline ostaa...:D...saahan siihen ne alumiiniset astinlaudat jos haluu.... :D
nusnus...saa noihin ruiskuihinki :D
Harzka
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
12.12.2005 23:44

ViestiKirjoittanut Harzka » 14.2.2006 13:11

nii nii.. :D
Pösötin
Pyörä:
Made in china
Liittynyt:
1.12.2005 18:37

ViestiKirjoittanut Pösötin » 14.2.2006 16:30

Silverissäpä on hienompi ja parempi vakioputki ;)
jsulosuo
Liittynyt:
10.2.2006 5:43
Mikä kaasari

ViestiKirjoittanut jsulosuo » 14.2.2006 17:44

68CC sylinteri tarvis Ilmeisesti kunnon kaasarin.
Kylmänä Toimii imu päällä tosi hienosti. Kiihtyy ja kulkee mittarin pohjaan. (putkesta on kuristukset poistettu, ja variaattoristakin rajoitin)
Mutt lämmetessään parin minuutin päästä meno hyytyy.
Ilmeisesti automaatti-imun kujeita. Onkos kukaan saanut kunolla toimimaan vakio kaasarilla viripyttyä, ja millä reseptillä. Vakio kaasarissakin ois varmaan potentiaalia, kun vaan tietäis miten kikkailla.
Mitäs raati suosittelee ensiavuksi.
Harzka
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
12.12.2005 23:44

ViestiKirjoittanut Harzka » 14.2.2006 18:23

mitä hyötyy sillä vakio putkella on ku siihen tulee kummiski tehari... :D
Micce
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
5.4.2005 19:32
Re: Mikä kaasari

ViestiKirjoittanut Micce » 14.2.2006 18:32

jsulosuo kirjoitti:68CC sylinteri tarvis Ilmeisesti kunnon kaasarin.
Kylmänä Toimii imu päällä tosi hienosti. Kiihtyy ja kulkee mittarin pohjaan. (putkesta on kuristukset poistettu, ja variaattoristakin rajoitin)
Mutt lämmetessään parin minuutin päästä meno hyytyy.
Ilmeisesti automaatti-imun kujeita. Onkos kukaan saanut kunolla toimimaan vakio kaasarilla viripyttyä, ja millä reseptillä. Vakio kaasarissakin ois varmaan potentiaalia, kun vaan tietäis miten kikkailla.
Mitäs raati suosittelee ensiavuksi.

mikä on automaatti-imu? :) tarkoitat varmaan automaattiryyppyä?
jos kerta kone käy ryyppy päällä paremmin (=2min) niin silloin täytyy vaihtaa muutaman numeron isompi pääsuutin.
jsulosuo
Liittynyt:
10.2.2006 5:43
Kaasarin kikkailusta

ViestiKirjoittanut jsulosuo » 14.2.2006 19:07

Suuttimia on kokeiltu 58,60,62 ja 72.
Automaatti ryyppyä tietysti tarkoitin.
Ja putkesta vielä sen verran, että se ei rajoita kierroksia pakovastuksellaan. Ei tarvi todellakaan ns. tehoputkee, sillä tämän hetkinen kiihtyvyys on todella hyvä. ( tietysti parempi teharilla ).

Ps. sigman mukaa mittari nopeus 80 on oikesti 72km/h.
Kokeneilta kaivattas kaasari malli/koko/ suutin kokemuksia 68CC pytylle.
Maksa
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
13.3.2005 16:46

ViestiKirjoittanut Maksa » 14.2.2006 19:15

17,5mm Dellorto korjaa ongelmasi. Riittää varmasti 68cc sportille, olikos sulla malossi vai mikä ?
Pösötin
Pyörä:
Made in china
Liittynyt:
1.12.2005 18:37

ViestiKirjoittanut Pösötin » 14.2.2006 19:35

Harzka kirjoitti:mitä hyötyy sillä vakio putkella on ku siihen tulee kummiski tehari... :D
oikeessa oot... :D kuhan heitin vaa ;)
Micce
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
5.4.2005 19:32
Re: Kaasarin kikkailusta

ViestiKirjoittanut Micce » 14.2.2006 19:46

jsulosuo kirjoitti:Suuttimia on kokeiltu 58,60,62 ja 72.
Automaatti ryyppyä tietysti tarkoitin.
Ja putkesta vielä sen verran, että se ei rajoita kierroksia pakovastuksellaan. Ei tarvi todellakaan ns. tehoputkee, sillä tämän hetkinen kiihtyvyys on todella hyvä. ( tietysti parempi teharilla ).

Ps. sigman mukaa mittari nopeus 80 on oikesti 72km/h.
Kokeneilta kaivattas kaasari malli/koko/ suutin kokemuksia 68CC pytylle.

minulla oli aikoinaan 70cc feat. tehoputki vakiokaasarissa, eli gurtner pa 78-suutin.
Harzka
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
12.12.2005 23:44

ViestiKirjoittanut Harzka » 14.2.2006 21:19

Harzka kirjoitti:
mitä hyötyy sillä vakio putkella on ku siihen tulee kummiski tehari...
oikeessa oot... kuhan heitin vaa

se oli vaan tommone heitto... :D..heitto..heh
se tuli vaan päästä
viltsu-
Liittynyt:
10.9.2005 11:25

ViestiKirjoittanut viltsu- » 14.2.2006 21:30

heheheheheh :D

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista