Peugeot Vivacity

zaaro
Pyörä:
KTM, Manki ja Vivacity
Paikkakunta:
Masku
Liittynyt:
29.11.2008 17:29

ViestiKirjoittanut zaaro » 15.6.2009 23:13

minkä värinen tulppa on jos maitokahvin värinen niin isompaa suutinta ;)
MIKES_
Pyörä:
Kawasaki Z750 -04
Paikkakunta:
Heinola
Liittynyt:
17.2.2008 15:10

ViestiKirjoittanut MIKES_ » 16.6.2009 13:49

Siis jos tulppa on maitokahvin värinen ni suutinhan on sillon just sopivan kokonen. Jos tulppa on valkonen ni sillon liian pieni.
zaaro
Pyörä:
KTM, Manki ja Vivacity
Paikkakunta:
Masku
Liittynyt:
29.11.2008 17:29

ViestiKirjoittanut zaaro » 16.6.2009 23:00

jos tulppa on KAHVIN ruskea silloin on oikean kokoinen :roll:
T_eme
Pyörä:
Batsku....
Paikkakunta:
ÄI
Liittynyt:
2.11.2007 19:29

ViestiKirjoittanut T_eme » 1.7.2009 14:40

Minkäs värine se cdi-boksin piuha oli mihi tulee rajoti kiinni? Mulla oli semmone lappu josta näki sen, mutta on päässyt hukkumaan :nolo: .
Complex
Liittynyt:
15.6.2009 13:41

ViestiKirjoittanut Complex » 4.7.2009 12:58

Onko vivacityissäkin rajoitettu cdi boxi? Itse en löytänyt ton vivacityn cdi boxin ohitin ohjetta, kun katoin kuristuskyselyjä. Tsiigaas tää sivu, vaikka en tiä hyödyttääkö mitään kun toi kertoo hondasta. http://www.btinternet.com/~jhcraig/honda_cdi.html
edeee
Liittynyt:
13.6.2007 12:43

ViestiKirjoittanut edeee » 7.7.2009 16:51

Mihin vivassa pitää kytkeä on/off kiekkarajoitin?
T_eme
Pyörä:
Batsku....
Paikkakunta:
ÄI
Liittynyt:
2.11.2007 19:29

ViestiKirjoittanut T_eme » 10.7.2009 0:11

edeee kirjoitti:Mihin vivassa pitää kytkeä on/off kiekkarajoitin?

Samaa miettisin?
TTL92
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
25.1.2008 0:31
viva

ViestiKirjoittanut TTL92 » 11.7.2009 0:49

joo elikäs tällänen lievä propleema olis, eli pyöränä 00- vivacity ja nyt kun aloin piristämään sitä niin ilmeni jonku sortin vika mutta ei itellä mitään hajuu et mikä vois ny olla taas pieles, elikäs laitoin kiinni metrakitin putken, 17,5 dellorto phva, malossi multivar... kaasari on aikalailla oikeissa säädöissä, varissa rullat 7g no siinä hetken konetta lämmitettyä lähin kokeileen huippuja, jotka jäivätkin sitten siihen 52km/h... :s varista on se "prikka" otettu pois eli ei siitä pitäisi johtua... mutta onko tässä pärrässä rajoitettu cdi? ja jos ei ole niin mikähän voisi olla vikana? ja sen verran vielä että sylinterin ei pitäisi olla väljä ynm, edellinen omistaja vaihtanut kuulemma alle 1000km sitten alkuperäisen sylinterin...

kiitos vastauksista...:D:D
T_eme
Pyörä:
Batsku....
Paikkakunta:
ÄI
Liittynyt:
2.11.2007 19:29

ViestiKirjoittanut T_eme » 11.7.2009 1:08

TTL92 kirjoitti:joo elikäs tällänen lievä propleema olis, eli pyöränä 00- vivacity ja nyt kun aloin piristämään sitä niin ilmeni jonku sortin vika mutta ei itellä mitään hajuu et mikä vois ny olla taas pieles, elikäs laitoin kiinni metrakitin putken, 17,5 dellorto phva, malossi multivar... kaasari on aikalailla oikeissa säädöissä, varissa rullat 7g no siinä hetken konetta lämmitettyä lähin kokeileen huippuja, jotka jäivätkin sitten siihen 52km/h... :s varista on se "prikka" otettu pois eli ei siitä pitäisi johtua... mutta onko tässä pärrässä rajoitettu cdi? ja jos ei ole niin mikähän voisi olla vikana? ja sen verran vielä että sylinterin ei pitäisi olla väljä ynm, edellinen omistaja vaihtanut kuulemma alle 1000km sitten alkuperäisen sylinterin...

kiitos vastauksista...:D:D

Ootkos kokeillu erilaisia kytkinjousia tai vastapaine jousta? Ja tosin rullat voi olla liian kevyet, ei välttämättä.
TTL92
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
25.1.2008 0:31

ViestiKirjoittanut TTL92 » 11.7.2009 1:40

T_eme kirjoitti:
TTL92 kirjoitti:joo elikäs tällänen lievä propleema olis, eli pyöränä 00- vivacity ja nyt kun aloin piristämään sitä niin ilmeni jonku sortin vika mutta ei itellä mitään hajuu et mikä vois ny olla taas pieles, elikäs laitoin kiinni metrakitin putken, 17,5 dellorto phva, malossi multivar... kaasari on aikalailla oikeissa säädöissä, varissa rullat 7g no siinä hetken konetta lämmitettyä lähin kokeileen huippuja, jotka jäivätkin sitten siihen 52km/h... :s varista on se "prikka" otettu pois eli ei siitä pitäisi johtua... mutta onko tässä pärrässä rajoitettu cdi? ja jos ei ole niin mikähän voisi olla vikana? ja sen verran vielä että sylinterin ei pitäisi olla väljä ynm, edellinen omistaja vaihtanut kuulemma alle 1000km sitten alkuperäisen sylinterin...

kiitos vastauksista...:D:D

Ootkos kokeillu erilaisia kytkinjousia tai vastapaine jousta? Ja tosin rullat voi olla liian kevyet, ei välttämättä.



joo eli kytkin+ vasta paine jouseen en oo koskenu... mut noita vastapaine jousia kyl on tos sininen keltanen ja valkonen... kiinni on joku ihme punanen
TTL92
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
25.1.2008 0:31

ViestiKirjoittanut TTL92 » 11.7.2009 5:34

no niin eli jos tähän saisin jonku näkösen vastauksen olis ihan jees... onko 00-vm vivas rajoitettu cdi???? koska mitään muuta järkevää vastausta en keksi tohon et se kulkee edellä mainittujen osien laiton jälkeen 52km/h... :s
T_eme
Pyörä:
Batsku....
Paikkakunta:
ÄI
Liittynyt:
2.11.2007 19:29

ViestiKirjoittanut T_eme » 11.7.2009 23:21

TTL92 kirjoitti:no niin eli jos tähän saisin jonku näkösen vastauksen olis ihan jees... onko 00-vm vivas rajoitettu cdi???? koska mitään muuta järkevää vastausta en keksi tohon et se kulkee edellä mainittujen osien laiton jälkeen 52km/h... :s

Ei pitäis olla rajotettu cdi-boxi. Kannattaa kokeilla löysempää vp-jousta, esim keltane.
TTL92
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
25.1.2008 0:31

ViestiKirjoittanut TTL92 » 12.7.2009 0:19

T_eme kirjoitti:
TTL92 kirjoitti:no niin eli jos tähän saisin jonku näkösen vastauksen olis ihan jees... onko 00-vm vivas rajoitettu cdi???? koska mitään muuta järkevää vastausta en keksi tohon et se kulkee edellä mainittujen osien laiton jälkeen 52km/h... :s

Ei pitäis olla rajotettu cdi-boxi. Kannattaa kokeilla löysempää vp-jousta, esim keltane.


mut tota mitä toi vasta paine jousi sit niinku hyödyttää...?? voiskohan olla sit niin et edellinen omistaja on vaihtanu sen cdi:n koska se ei ala-mäeskään ota kierroksia erilailla ku suoralla ja nopeus on sama 52km/h ylä,- ja ala-mäes, sekä suoralla...:S
Super8
Pyörä:
Pösö Vivacity 09 + Kymco Super 8 2t
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
24.5.2009 11:40

ViestiKirjoittanut Super8 » 15.7.2009 17:43

Perheeseen tuli lisäyksenä super 8:n rinnalle uusi Vivacity ja nyt olis sitten hirveästi kysymyksiä.

    1. Mitäs kuristuksia vivacity 2009 vuosimallissa on?
    Prikka varmaankin on hukkiksen lisäksi mutta mitäs muuta löytyy?

    2. Hyödyttääkö vakiokoneelle laittaa uutta variaattoria? Ja mikä olis toimivin variaattori, tälle kun löytyy paljon enemmän vareja kuin kymcolle :)
    Stage6, hebo nextgen, malossi multivar ja polini speedcontrol olis sopivissa hinnoissa, mikä noista sopii parhaiten?

    3. Mikä olis hyvä putki vakiokoneelle? Ja sais sopia vielä myöhemmin tulevalle 70cc koneelle. Ja mielellään ei kuristettu tai sit sellainen josta saa helposti kurit pois.

    4. Minkäväriseen piuhaan tässä tulee kiekkarajoitin kiinni?

Kiitokset jo etukäteen kaikille vastanneille.
tomì
Pyörä:
ei ole
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
21.5.2006 12:06

ViestiKirjoittanut tomì » 16.7.2009 11:33

Variaattoria on turha vaihtaa, vakio on todellä hyvä.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista