Peugeot Vivacity

Micce
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
5.4.2005 19:32

ViestiKirjoittanut Micce » 17.1.2006 17:50

miten kaasuvaijeri liittyy autom. ryyppyyn? :)

btw. miten niin toisessa on ja toisessa ei?
tecro
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
21.7.2004 15:18

ViestiKirjoittanut tecro » 17.1.2006 19:53

Eise liitykkään, mutta ihan sama
[url=http://www.motot.net/galleria/showgallery.php/ppuser/16465/cat/500]
Gallleria[/url]
Turbo Peugeot
Paikkakunta:
Kortesjärvi
Liittynyt:
27.5.2005 18:11

ViestiKirjoittanut Turbo Peugeot » 17.1.2006 21:32

toihan on pieni omaisuus kun uusii kaasuvaijerin...
Pösötin
Pyörä:
Made in china
Liittynyt:
1.12.2005 18:37

ViestiKirjoittanut Pösötin » 20.1.2006 15:44

Onko jollain teistä kuriton pösö? Mitenkä kulkee ja kiihtyy? Mulla on vakio ja kulki isoveljen (90kg) alla ylämäkeen talvella kesärenkailla yli 50km/h nii aika hyvin vääntää ja kulkee.
Micce
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
5.4.2005 19:32

ViestiKirjoittanut Micce » 20.1.2006 15:52

kulkee ~72kph oma yksilöni siis, ja kiihtyvyys on hyvä kurittomaksi laiteeksi ;)
mad_john
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
15.6.2005 21:40

ViestiKirjoittanut mad_john » 20.1.2006 17:16

Pösötin kirjoitti:Onko jollain teistä kuriton pösö? Mitenkä kulkee ja kiihtyy? Mulla on vakio ja kulki isoveljen (90kg) alla ylämäkeen talvella kesärenkailla yli 50km/h nii aika hyvin vääntää ja kulkee.


ai mittariin??
Pösötin
Pyörä:
Made in china
Liittynyt:
1.12.2005 18:37

ViestiKirjoittanut Pösötin » 20.1.2006 19:20

ai mittariin??
Juu. Eihän se oikeaa nopeutta ole mutta kuitenkin saman verran kuin tasasella kulkee.
mad_john
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
15.6.2005 21:40

ViestiKirjoittanut mad_john » 20.1.2006 21:57

Pösötin kirjoitti:
ai mittariin??
Juu. Eihän se oikeaa nopeutta ole mutta kuitenkin saman verran kuin tasasella kulkee.


Kuhan kysyin vaan... siinähän on sitten ihan hyvin vääntöö ku menee tasasella saman verran.
Pösötin
Pyörä:
Made in china
Liittynyt:
1.12.2005 18:37

ViestiKirjoittanut Pösötin » 20.1.2006 23:00

Mikä on muuten Vivacityn pääsuuttimen koko vakiona?
tecro
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
21.7.2004 15:18

ViestiKirjoittanut tecro » 21.1.2006 12:37

se vaihtelee niinkuin muissakin pösöissä väli on 50-60
[url=http://www.motot.net/galleria/showgallery.php/ppuser/16465/cat/500]
Gallleria[/url]
Reuhka
Paikkakunta:
Ruovesi
Liittynyt:
16.5.2004 1:39

ViestiKirjoittanut Reuhka » 25.1.2006 21:59

Pösötin kirjoitti:Mikä on muuten Vivacityn pääsuuttimen koko vakiona?
55. ainakin mun silver sportis. 60-62 käytin teharin kanssa.
w|||e
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
26.1.2006 0:22
vivacity kulkemaan

ViestiKirjoittanut w|||e » 26.1.2006 14:42

kertokaan nyt hyvät ihmiset et miten saan ton laiskan pököttimen vähä ruudikkaammaksi? kannattaako tukkia hukkaputki vai ostaa tehari? ku ei oo kauheesti rahaa pistää virittämiseen. eli mitäs mun kannattas tehä prikan poiston jälkee, suht edullista?
tecro
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
21.7.2004 15:18
Re: vivacity kulkemaan

ViestiKirjoittanut tecro » 26.1.2006 16:26

__Vilzu__ kirjoitti:kertokaan nyt hyvät ihmiset et miten saan ton laiskan pököttimen vähä ruudikkaammaksi? kannattaako tukkia hukkaputki vai ostaa tehari? ku ei oo kauheesti rahaa pistää virittämiseen. eli mitäs mun kannattas tehä prikan poiston jälkee, suht edullista?



hitsata hukkaputki
[url=http://www.motot.net/galleria/showgallery.php/ppuser/16465/cat/500]
Gallleria[/url]
Maksa
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
13.3.2005 16:46
Re: vivacity kulkemaan

ViestiKirjoittanut Maksa » 26.1.2006 16:51

tecro kirjoitti:
__Vilzu__ kirjoitti:kertokaan nyt hyvät ihmiset et miten saan ton laiskan pököttimen vähä ruudikkaammaksi? kannattaako tukkia hukkaputki vai ostaa tehari? ku ei oo kauheesti rahaa pistää virittämiseen. eli mitäs mun kannattas tehä prikan poiston jälkee, suht edullista?



hitsata hukkaputki


No eipä se teharikaan mikää hirmusen hintava ole, reilulla sadalla eurolla saa jo vakiopytylle varsin sopivan putken. Ja sillä saisi sentään kivasti tehoa. Ja myös se plussa, että vakioputki jäisi koskemattomaksi.
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 26.1.2006 19:28

Lisäksi kunnollinen tehoputki antaa paremman suorituskyvyn kuin kuristamaton vakioputki. Tosin kaiken hyödyn saamiseksi vari ja kaasutin on saatava sopiviin säätöihin, eli rullia ja pääsuuttimia kannattaa tilata putken kanssa. Toimituskuluineen putkelle, rullille ja suuttimelle tulee hintaa sellaiset 150e, mutta suhteessa sijoitettuun rahasummaan saa ihan mukavan suorituskyvyn. Lisäksi putken voi tietysti myydä, jos joskus myyt mopon vakioputkella varustettuna.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista