Derbi Gp1

adm1470
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
7.9.2005 17:16

ViestiKirjoittanut adm1470 » 7.12.2005 14:33

Onkos jollain täs mopos kiinni tehari? Mitkä teharit tohon sopis ku putkihan menee mopon alla...
Derbi Gp1 87 km/h @ GPS http://www.motot.net/galleria/30682
^Unendlichkeit^
Liittynyt:
13.9.2005 15:53

ViestiKirjoittanut ^Unendlichkeit^ » 7.12.2005 22:16

Oon kuullu et ton saa kulkee 200km/h, jota kyllä vähän epäilen mut voi sen saadakkin tosin aika tappiin täytyy olla viritetty.
melda
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
28.4.2005 14:52

ViestiKirjoittanut melda » 7.12.2005 22:17

hehee rullat varista ja rattaat. on muuten kallista huollattaa kun joutuu rattaat ja ketjut sekä varin hihnan vaihdattaan.
Flexu
Pyörä:
Pösöjä
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
26.7.2004 16:10

ViestiKirjoittanut Flexu » 8.12.2005 17:32

unendlichkeit90 kirjoitti:Oon kuullu et ton saa kulkee 200km/h, jota kyllä vähän epäilen mut voi sen saadakkin tosin aika tappiin täytyy olla viritetty.


No kaiken saa kulkemaan 200 km/h. Eri asia on mitä siihen tarvitaan. (muutamasatakuutioinen kone vai vapaapudotus yms...?)
[FTT SpeedfORce.120 EVO2 | ACS-skode, jossa JetForcen alusta ja 120cc.]
[galleria] [topic]
sanmat
Paikkakunta:
masku
Liittynyt:
18.7.2005 11:16

ViestiKirjoittanut sanmat » 28.1.2006 10:48

missäpäin tässä skootterissa on virran tasaaja ???
adm1470
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
7.9.2005 17:16

ViestiKirjoittanut adm1470 » 28.1.2006 14:31

Täältä vois löytyy:
http://www.derbi.fi/dokumentit/varaosakirjat/gp1_2005_varaosakirja.pdf
Derbi Gp1 87 km/h @ GPS http://www.motot.net/galleria/30682
Amonti
Liittynyt:
3.2.2006 20:16

ViestiKirjoittanut Amonti » 3.2.2006 20:27

Olen ostamassa joko Peugeot Jet Force TSDI:tä tai kyseistä Derbi GP1:tä. GP1:ssähän kaasutin on del'orto 17,5 eli käsittääkseni se on harvinaisen suuri? Onko se niin, että mitä isompi tuo kaasari vai onko se suutin, mistä puhutaan, niin sitä tehokkaampi? Kumpi kiihtyy paremmin, Jet Force TSDI vai GP1? Olen aikeissa pitää skootterin ihan vakiona. Kiitos jo etukäteen...
Koopra
Liittynyt:
31.12.2004 0:03

ViestiKirjoittanut Koopra » 3.2.2006 21:09

Amonti kirjoitti:Olen ostamassa joko Peugeot Jet Force TSDI:tä tai kyseistä Derbi GP1:tä. GP1:ssähän kaasutin on del'orto 17,5 eli käsittääkseni se on harvinaisen suuri? Onko se niin, että mitä isompi tuo kaasari vai onko se suutin, mistä puhutaan, niin sitä tehokkaampi? Kumpi kiihtyy paremmin, Jet Force TSDI vai GP1? Olen aikeissa pitää skootterin ihan vakiona. Kiitos jo etukäteen...

No ei tuo 17,5mm ole niin hirveän suuri.. Ja mitä isompi kaasari/suutin, ei ole suoraan verrannollinen tehoon :D Tietysti onhan se niinkin, että esim. 12mm vs. 17,5mm on huomattava ero mm. kiihtyvyydessä/väännössä !
Penkki on päin persettä, renkaat laahaa maaata ja ketjut on täynnä reikiä :(
adm1470
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
7.9.2005 17:16

ViestiKirjoittanut adm1470 » 3.2.2006 21:22

Derbi Gp1:ssä on tehokkaammat jarrut kun Peugeot Jetforcessa ja isommat renkaat, mut Pösös on suorasuihkukone
Derbi Gp1 87 km/h @ GPS http://www.motot.net/galleria/30682
Amonti
Liittynyt:
3.2.2006 20:16

ViestiKirjoittanut Amonti » 3.2.2006 21:23

Joo en ole mikään kaksipyöräisten tekniikkaexpertti. Kaverini Piaggio NRG mc3 kiihtyy ainakin omasta mielestäni mukavasti niin osaako joku sanoa, millainen GP1:n kiihtyvyys on siihen ja Speedfight 2:een verrattuna, joka itselläni tällä hetkellä on?
Flexu
Pyörä:
Pösöjä
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
26.7.2004 16:10

ViestiKirjoittanut Flexu » 3.2.2006 21:51

MC3 Puresta ja kaasari-koneisesta vakioskodesta ei kannata puhua vertailumielessä. 0-45 km/h-kiihdytyksessä ero voi olla 1,5-x-kertainen sekunneissa mitattuna.
[FTT SpeedfORce.120 EVO2 | ACS-skode, jossa JetForcen alusta ja 120cc.]
[galleria] [topic]
Amonti
Liittynyt:
3.2.2006 20:16

ViestiKirjoittanut Amonti » 3.2.2006 22:07

Mitä tuo 'pure' sitten tarkoittaa? Liikkeessä kun kysyin NRG mc3:sta ja GP1:stä, niin sanoivat, että ovat suorituskyvyltään aika samanlaisia pelejä. Taisivat jopa jotain sanoa, että olisi samanlaiset koneet.
Axu-
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
8.6.2005 23:10

ViestiKirjoittanut Axu- » 3.2.2006 22:21

Amonti kirjoitti:Mitä tuo 'pure' sitten tarkoittaa? Liikkeessä kun kysyin NRG mc3:sta ja GP1:stä, niin sanoivat, että ovat suorituskyvyltään aika samanlaisia pelejä. Taisivat jopa jotain sanoa, että olisi samanlaiset koneet.
"Pure" on lyhenne sanasta Purejet joka taas on piaggio konsernin mallimerkintä suorasuihkutus moottorista ;)
Amonti
Liittynyt:
3.2.2006 20:16

ViestiKirjoittanut Amonti » 3.2.2006 22:26

nrg-tunaaja kirjoitti:
Amonti kirjoitti:Mitä tuo 'pure' sitten tarkoittaa? Liikkeessä kun kysyin NRG mc3:sta ja GP1:stä, niin sanoivat, että ovat suorituskyvyltään aika samanlaisia pelejä. Taisivat jopa jotain sanoa, että olisi samanlaiset koneet.
"Pure" on lyhenne sanasta Purejet joka taas on piaggio konsernin mallimerkintä suorasuihkutus moottorista ;)

Ok, mutta jos katsot nrg-tunaaja pari viestiä ylöspäin, niin FleXu puhuu NRG mc3 puresta ja mc3:nhan on kaasaripeli, eikö?
cdi-
Liittynyt:
20.3.2005 15:35

ViestiKirjoittanut cdi- » 3.2.2006 22:35

Amonti kirjoitti:
nrg-tunaaja kirjoitti:
Amonti kirjoitti:Mitä tuo 'pure' sitten tarkoittaa? Liikkeessä kun kysyin NRG mc3:sta ja GP1:stä, niin sanoivat, että ovat suorituskyvyltään aika samanlaisia pelejä. Taisivat jopa jotain sanoa, että olisi samanlaiset koneet.
"Pure" on lyhenne sanasta Purejet joka taas on piaggio konsernin mallimerkintä suorasuihkutus moottorista ;)

Ok, mutta jos katsot nrg-tunaaja pari viestiä ylöspäin, niin FleXu puhuu NRG mc3 puresta ja mc3:nhan on kaasaripeli, eikö?

älä kiinnitä huomiota sanaan mc3 :D, koska sitä ei tarvitse tässä nyt edes mainita. Skootterin osto topickiin jatkamaan ---->

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista