Derbi Atlantis

Bylle
Pyörä:
Derbi Atlantis -03
Paikkakunta:
Pietarsaari
Liittynyt:
15.3.2010 1:01

ViestiKirjoittanut Bylle » 28.3.2010 22:49

ale\\ kirjoitti:
Bylle kirjoitti:
ale\\ kirjoitti:
Bylle kirjoitti:nyt laitoin stage6 pro replica teharin, niin ei kiihdy eikä kulje ja vaihdoin suuttimen kokoon 75 (vakio 60)

mikähän tätä vaivaa? alussa saa piikin ja lähtee aika reippaasti mutta 10metrin jälkee ei tahdo kiihtyä eikä kulkea.

Liian iso suutin.

Tuskin.. ku vakio suuttimella teki samalla tavalla mutta lähti piikin jälkeen vähän huonommin.

kokeile 60 suuttimella. :idea:

vakio suuttimella teki samalla tavalla mutta lähti piikin jälkeen vähän huonommin.(Vakio 60)
harkki
Liittynyt:
5.4.2009 9:50
Derbi Boulevard

ViestiKirjoittanut harkki » 30.3.2010 18:46

Morjens. Tiettäkö kukaan onko Derbi Boulevardissa samat kuristukset kuin Atlantiksessakin? Kooltaan on ainakin suurempi, akseliväli on selvästi pitempi ja painoakin 13kg enemmän elikkä 99kg. Kone lienee kummassakin kuitenkin sama?

Ei viitsisi tehdä uutta ketjua kun Boulevard lienee perustekniikaltaan jokseenkin sama kuin Atlantis.

http://www.derbi.com/int/index.php?opti ... Itemid=327
kalleppi3
Pyörä:
Aprilia RS
Paikkakunta:
Laitila
Liittynyt:
28.9.2007 17:55

ViestiKirjoittanut kalleppi3 » 30.3.2010 21:34

kattelin netistä atlantista. mistä tietää kumpi kone siinä on piaggion vai derbin? saako tehareita käytettynä paljon tai käykö muut teharit tähän kuin ainoastaan omat? vakio rullien paino?
ale\\
Pyörä:
KTM 690 SMCR
Paikkakunta:
Haukipudas/Oulu
Liittynyt:
18.6.2007 21:22

ViestiKirjoittanut ale\\ » 30.3.2010 21:55

kalleppi3 kirjoitti:kattelin netistä atlantista. mistä tietää kumpi kone siinä on piaggion vai derbin? saako tehareita käytettynä paljon tai käykö muut teharit tähän kuin ainoastaan omat? vakio rullien paino?

2003-> piaggion koneella, eli paljon osia saatavilla.
http://www.motot.net/talli/kayttaja/60009
Reke
Liittynyt:
12.3.2010 12:44

ViestiKirjoittanut Reke » 31.3.2010 13:39

Elikkä onko tietoo että jos laitan Tecnigasin teharin -05 vuoden atluun niin minka kokoset/painoset rullat olis sopivat? suutinta ei varmaan kesä ajoon tarvi silti vaihtaa, ja sitte samalla ottasin kaasarista kurin pois niin pitäs kulkee.
ale\\
Pyörä:
KTM 690 SMCR
Paikkakunta:
Haukipudas/Oulu
Liittynyt:
18.6.2007 21:22

ViestiKirjoittanut ale\\ » 31.3.2010 15:05

Reke kirjoitti:Elikkä onko tietoo että jos laitan Tecnigasin teharin -05 vuoden atluun niin minka kokoset/painoset rullat olis sopivat? suutinta ei varmaan kesä ajoon tarvi silti vaihtaa, ja sitte samalla ottasin kaasarista kurin pois niin pitäs kulkee.

Rullat 1g keveemmät, suutin ~10 numeroa isompi. Ja vaikka +15% vp-jousi ja kytkinjouset.
http://www.motot.net/talli/kayttaja/60009
Hiltune
Pyörä:
Suzuki TS -00
Paikkakunta:
Lieksa
Liittynyt:
22.6.2007 13:58

ViestiKirjoittanut Hiltune » 10.4.2010 23:43

Vakiosuutin kokoa 60?
http://www.moottorit.net
! Katso ilmoitukseni !
kalleppi3
Pyörä:
Aprilia RS
Paikkakunta:
Laitila
Liittynyt:
28.9.2007 17:55

ViestiKirjoittanut kalleppi3 » 19.4.2010 17:46

jos vakiosuutin kokoa 60 ja mulla on tällä hetkellä ilmanputsarin kuri poissa ja sitten prikka poissa, käy ehkä aavistuksen laihalla, niin mikä dellorton suutin käy tähän? Mulla siis kaasarina weber 18mm (toinen niistä vakioista, toinen vaihtoehto dellorto 17,5mm) kumpi kierre siinä 5 vai 6mm.kai tajusitte :lol:
atlantic
Paikkakunta:
Tyrnävä
Liittynyt:
22.1.2007 18:29

ViestiKirjoittanut atlantic » 19.4.2010 19:22

Olisko mitään tietoa mikä crossitangon adapteri sopii atlantikseen? Jos joku avulias viittis penkoa jostain ja laittaa linkkiä :)
-.-
Aleksi1993
Liittynyt:
20.4.2010 7:58
Atlantis rajoitin

ViestiKirjoittanut Aleksi1993 » 20.4.2010 10:49

Noniin elikkä mulla on -08 atlantis ja siihen on pientä viriä laitettu. mutta sitten kun rajoittimen haluaisin laitaa niin en tiedä mihin C.D.I boxin 3 johdosta, pitäisi rajoittimen johto yhdistää(punavalkoneeen, keltavihreään ja vihreään.).


Noniin se selvisi. Punavalkoiseen.
vehkavil
Liittynyt:
23.3.2010 17:46

ViestiKirjoittanut vehkavil » 29.4.2010 16:22

Miten voi vaihtaa tehoputken kun tuossa derbissä on SAS järjestelmä, joka liittyy vakioputkeen?
Haittaako se jotenkin jos vaan vaihtaa putken ja ei liitä SAS systeemin putkea mihinkään?
Matas
Pyörä:
Keeway Matrix
Paikkakunta:
Kuhmo
Liittynyt:
12.10.2008 18:05

ViestiKirjoittanut Matas » 29.4.2010 17:10

vehkavil kirjoitti:Miten voi vaihtaa tehoputken kun tuossa derbissä on SAS järjestelmä, joka liittyy vakioputkeen?
Haittaako se jotenkin jos vaan vaihtaa putken ja ei liitä SAS systeemin putkea mihinkään?

Sassi letkut vaan pois sieltä ei haittaa. ;)
http://www.motot.net/talli/kayttaja/82786
vehkavil
Liittynyt:
23.3.2010 17:46

ViestiKirjoittanut vehkavil » 30.4.2010 12:23

Mikä ton SAS järjestelmän idea muuten on? Kierrättää pakokaasua kaasarin kautta..ööö... mitä tästä hyödytään?
Reke
Liittynyt:
12.3.2010 12:44

ViestiKirjoittanut Reke » 2.5.2010 17:43

Eli onko atlantiksissa noi 19x15.5mm rullat vakiona? mutta pitäs tietää että minkäpainoset ne on että osaa pistää tilaukseen sitte oikeen painoset rullat, onko kellään tietoo että paljo noi vakio rullat painaa? onko kukaan vaihtanu rullia atluun josta on pelkästään rikka pois ja suutin vaihettu 63:ksi.? lähinnä koitan hakea sitä kiihtyvyyttä tähän vähän lisää, tehari on kans tulossa jossai vaiheessa.
kalleppi3
Pyörä:
Aprilia RS
Paikkakunta:
Laitila
Liittynyt:
28.9.2007 17:55

ViestiKirjoittanut kalleppi3 » 2.5.2010 19:24

Reke kirjoitti:Eli onko atlantiksissa noi 19x15.5mm rullat vakiona? mutta pitäs tietää että minkäpainoset ne on että osaa pistää tilaukseen sitte oikeen painoset rullat, onko kellään tietoo että paljo noi vakio rullat painaa? onko kukaan vaihtanu rullia atluun josta on pelkästään rikka pois ja suutin vaihettu 63:ksi.? lähinnä koitan hakea sitä kiihtyvyyttä tähän vähän lisää, tehari on kans tulossa jossai vaiheessa.

17x12 ja 7g. kiihtyvyyttä ei saa prikattomaan rullia vaihtamalla. teharia kehiin vaan. teharin kanssa sitte 1g kevyemmät rullat ja +15% vp jousi ja kytkin jouset.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista