Aprilia DI-Tech

lol iz zanee
Liittynyt:
6.5.2011 15:01
Re: Aprilia DI-Tech

ViestiKirjoittanut lol iz zanee » 24.8.2012 0:58

nonniii ! nyt on apikka rikki elikkä ei lähde käyntiin. :( mopon ilman putsari meni rikki ja karstoitti pari tulppaa ennenkun tajusin sen korjata. Nyt mopo ei lähde käyntii ollenkaan ja männänpää on karstoittunut samoten kansi, antaa kipinän, mutta silti kun koittaa käynnistää nii kastelee tulpan ja bensa alkaa tuoksumaan... itku meinaa tuon kans tulla auttakaa kiltit :((
jnd
Liittynyt:
10.1.2010 17:35
Re: Aprilia DI-Tech

ViestiKirjoittanut jnd » 24.8.2012 8:46

Vauhtiviivatarra kirjoitti:Kysy Frankilta tekevätkö softapäivityksiä. On kyllä hävytön hinta tuo 70e, puolen tunnin työveloituksen ymmärrän vielä jotenkin jos tuo on ainoa asiakkaan pyytämä toimenpide.

Pyörä ja mopolla oli muistaakseni 70€ jokaselta alkavalta tunnilta, tai sit se oli niin että yks tunti on minimivelotus jos niillä ei ole työstä edullisempaa pakettihintaa, mutta mm. yhestä kampuran laakerista maksoin 60€, ja ilmasuuttimen teflonrenkaasta 18€, easypartsissa 4,68€
Ei ollu Frankilla enää apriliahuoltoa, soitin toiseen paikkaan mutta kuullostaa vähän siltä mitä olen soittanut eri liikkeisiin että suomessa on valitettavan vähässä ditech-tietämys, ainakin sähköpuolella :(
846
Pyörä:
Aprilia SR 50 Ditech
Paikkakunta:
Raasepori
Liittynyt:
31.7.2012 23:39
Re: Aprilia DI-Tech

ViestiKirjoittanut 846 » 25.8.2012 22:15

Joo tota eli nyt tuli ditech kolaroitua ja katteita olis uusittava.. Onko kellään tietoa sopiiko seuraava katesarja -02 Ditechiin jossa morinin kone?
http://www.easyparts.nl/showarticles_info/010129AP90/0-1317-4-476-477-689-734/65/Kappenset_Sr_Ongespoten.html
jnd
Liittynyt:
10.1.2010 17:35
Re: Aprilia DI-Tech

ViestiKirjoittanut jnd » 26.8.2012 22:16

kyllä pitäs käydä, mutta en 100% varma ole, itekkin pitäs tommonen sarja hommata

Voisko joku mitata ehjästä ditechin puolasta lukemat pinnien välillä, sekä tulpan johdon ja pinnien väliltä, ja mahdollisten toleranssien takia mittarin lukema mittajohdot yhdessä?
mad_moped_man
Pyörä:
Gilera smt 09
Paikkakunta:
kuopio
Liittynyt:
22.3.2010 18:52
mitä mieltä ootte....

ViestiKirjoittanut mad_moped_man » 28.8.2012 23:15

olen hommaamassa tämmöstä aprilia sr 50 2002 mallista skootterii nii mitä mieltä ootte tosta skopasta. onko millasii tyyppivikoi, mite vaikee huoltaa ja käykö 2005 sr factoryn osat tähän???
thounimakarooni
Pyörä:
Ei oo
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
11.9.2010 19:04
Re: Aprilia DI-Tech

ViestiKirjoittanut thounimakarooni » 28.8.2012 23:19

Ditechiä?
mad_moped_man
Pyörä:
Gilera smt 09
Paikkakunta:
kuopio
Liittynyt:
22.3.2010 18:52
Re: Aprilia DI-Tech

ViestiKirjoittanut mad_moped_man » 28.8.2012 23:23

juu
Dementikko
Liittynyt:
19.2.2011 18:56
Re: Aprilia DI-Tech

ViestiKirjoittanut Dementikko » 29.8.2012 7:43

Suurin osa SR50 R Factoryn osista ei käy tähän, koska tässä on Morinin kone, kun taas 2005-> on Piaggion versio.

Ei näissä sen kummempia vikoja ole, hyvä skootteri kyseessä.
MYYDÄÄN: Osia Piaggion koneellisiin skoottereihin
jnd
Liittynyt:
10.1.2010 17:35
Re: Aprilia DI-Tech

ViestiKirjoittanut jnd » 29.8.2012 9:18

Itsellä ollut vähän huonoa tuuria sähköosien suhteen
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44
Re: Aprilia DI-Tech

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 29.8.2012 10:52

No sulla on kyllä tosiaan sitä riittänyt ja kaiken lisäksi kukaan muu ei ole tainnut vastaavia ongelmia kokea. No, nyt meillä on Ditechin tekniikkapuolen asiantuntija foorumilla.

Vanhemmissa Ditecheissä taisi olla ongelmana vakiotakalokarin osuminen renkaaseen etenkin nastarenkaita käytettäessä ja kuluminen puhki, joskus vuoden 2003 tienoilla tuo ongelma korjattiin. Omaan mopoon vaihdettiin takuun piikkiin mittaristo ja ajovalot kun niiden sisään päätyi kosteutta, todennäköisesti pesun yhteydessä. Muita tyyppivikoja ei äkkiseltään tule mieleen, luotettava kuva jäi omasta moposta.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
ramba__
Pyörä:
CPI Hussar
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
18.11.2011 17:44
Re: Aprilia DI-Tech

ViestiKirjoittanut ramba__ » 30.8.2012 22:17

Vauhtiviivatarra kirjoitti:Vanhemmissa Ditecheissä taisi olla ongelmana vakiotakalokarin osuminen renkaaseen


Huomattu :x
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44
Re: Aprilia DI-Tech

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 30.8.2012 23:30

Tuohon auttaa kun virittää muutaman prikan lokarin alle. HC-tuunaaja tekee tietty itse mieleisen huggerin vaikkapa kuiduttamalla.

Käsittääkseni mallivuodesta 2003 eteenpäin tuota vikaa ei enää ole ilmennyt, liekö lokarin kiinnitystä muutettu vai olisiko itse lokari hieman eri tavalla muotoiltu? Jos saisi uuden ja vanhan mallin lokarit samaan aikaan pöydälle selviäisi tuokin. Jos uudemman mallinen menisi kiinnitysten puolesta vanhaan, ongelma ratkeaisi sillä.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
mad_moped_man
Pyörä:
Gilera smt 09
Paikkakunta:
kuopio
Liittynyt:
22.3.2010 18:52
Re: Aprilia DI-Tech

ViestiKirjoittanut mad_moped_man » 31.8.2012 15:40

minkälainen nappi/kaukosäädin rajotin käy tämmöseen 2002 vuosmallin sr diteciin ja mistä sais käypäsii katteita tähän?
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44
Re: Aprilia DI-Tech

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 31.8.2012 16:27

Ei taida käydä mikään valmis rajoitin kun sytytysjärjestelmä on erilainen. DiTechissä on TCI-sytytys ja valmiit rajoittimet on tehty CDI-sytytykseen. Katteita löydät esimerkiksi Easypartsilta.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
mad_moped_man
Pyörä:
Gilera smt 09
Paikkakunta:
kuopio
Liittynyt:
22.3.2010 18:52
Re: Aprilia DI-Tech

ViestiKirjoittanut mad_moped_man » 31.8.2012 17:43

eli käykö tohon muiden särien katteet ku ruisku morini sr, esim käykö morinin kaasari sr katteet tai factory katteet??

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista