Tekniset ongelmat

Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut Gogge » 8.5.2012 20:07

Kaikki ei lähde ilmalla ja bensalla.. rautalangalla rassaa suuttimet ym läpi ;)
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
V_T_E_C
Pyörä:
honda vt 125 shadow Baotian speedy(ikuisuus projekti)
Paikkakunta:
RAISIO
Liittynyt:
9.10.2011 20:59
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut V_T_E_C » 8.5.2012 20:18

mikäs hyysys (hyosung sd50 2t 2001) mahtaa olla vikana kun kone on kuuma niin booaa ja poksauttaa putkessa pari kertaa ja sitten menee vähän matkaa hyvin ja taas sama juttu?
-koneremppa tehty 500km sitten
-tulppa vaihdettu 100-150km sitten
Tyhmät ei opi ja viisaille ei tarvitse opettaa
Zoneri
Pyörä:
Aina palasina..
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
10.9.2011 18:07
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut Zoneri » 8.5.2012 20:21

Isonnappa pari numeroa suutinta.
Paska mikä paska.
V_T_E_C
Pyörä:
honda vt 125 shadow Baotian speedy(ikuisuus projekti)
Paikkakunta:
RAISIO
Liittynyt:
9.10.2011 20:59
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut V_T_E_C » 8.5.2012 20:31

mikäs olis se "pari" numeroa
-toimii paljon paremmin kun ajaa ryyppy päällä ja puolet ilmanotto aukosta tukittu?
Tyhmät ei opi ja viisaille ei tarvitse opettaa
Palezu
Liittynyt:
28.4.2011 9:59
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut Palezu » 8.5.2012 20:34

Silloin varsinkin isompi suutin jos ryyppy päällä toimii paremmin. Pari numeroa = pari numeroa eli 2 numeroa isompi :D
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
V_T_E_C
Pyörä:
honda vt 125 shadow Baotian speedy(ikuisuus projekti)
Paikkakunta:
RAISIO
Liittynyt:
9.10.2011 20:59
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut V_T_E_C » 8.5.2012 20:35

siel pitäis ny olla 53-55 niin onko se liikaa jos heitän 65 paikalle?
Tyhmät ei opi ja viisaille ei tarvitse opettaa
Palezu
Liittynyt:
28.4.2011 9:59
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut Palezu » 8.5.2012 20:44

Voi olla liikaa mutta voithan kokeilla.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut Rajis- » 9.5.2012 14:43

Kuva
Millä saisin tuon johtonipun pysymään tuolla urassa? Kyseessä Piaggion AC kone.
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
jkoljo Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut jkoljo » 9.5.2012 16:59

Epoksi, sikaflex, yms. aineet sopivat varmasti tarkoitukseen.
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut Rajis- » 9.5.2012 18:35

Jeps, tuli tollasella kylppärin tiiviste/liimamassalla laitettua, mitä sattu hyllyssä olemaan :D Toivottavasti pysyy.
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Pasikiainen
Pyörä:
-03 Mito, -89 Honda Monkey Rothmans
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
2.11.2008 0:42
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut Pasikiainen » 9.5.2012 18:37

Mikä vika Piaggio Zipissä, kipinä tulee ja on hyvä, vaihdettu tulppa ihan uuteen, puristuksia löytyy ihan hyvin, 7,5baaria tämmöselle muoville on ihan hyvä, ja bensaakin saa. Mistä vikaa etsimään? Mietin eka et vois bensat vaihtaa...
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id28951/ Ostakaa!!!
Zoneri
Pyörä:
Aina palasina..
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
10.9.2011 18:07
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut Zoneri » 9.5.2012 18:38

Katso läpät.
Paska mikä paska.
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut Rajis- » 9.5.2012 18:39

Kaasarin oot putsannu? Ja jos on vanhat bensat niin kannattaa tosiaan vaihtaa ne.
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Pasikiainen
Pyörä:
-03 Mito, -89 Honda Monkey Rothmans
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
2.11.2008 0:42
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut Pasikiainen » 9.5.2012 21:58

Läpät näytti näin ämätöörin silmin ihan hyvältä, valoa vasten kun katsoi niin näkyi pieni pilke valoa, mutta sanoisin et ihan normi. Siihen vedin kans kunnon tiivistemassat, jottei vuoda, ennen ei ollut mitään 8o Ihme jos ei ole imuvuotoa. No, sit vaihoin myös bensat. Vanhat hais kummalle ja oli jännän väristäkin, mutta ei uudet bensat auttaneet.

Mitäs sitten, ei edes lupaa. Yhden ihmettelynaiheen huomasin, pitäisikö tuossa kierteellisessä osassa olla joku suutin/säätö. Tuo alimmainen noista, löytyy siitä kierre.

Kuva
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id28951/ Ostakaa!!!
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut Rajis- » 9.5.2012 22:12

Sultahan puuttuu tyhjäkäynti ja ilmaruuvi, jollei ne ole toisella puolella!

Sitten oma kysymys: Mistä hakemaan vikaa, kun bensamittari ja vilkut ei toimi(ts. akun kautta tulevat sähköt)? Sulake oli kunnossa ja akussa virtaa.
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista