Tekniset ongelmat

jkoljo Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut jkoljo » 15.5.2012 22:17

Ilman variaattoria pitäisin epätodennäköisenä mahdollisuutta variaattorin leviämiseen, kone käy ihan normaalisti mutta ehkä hieman korkeammilla tyhjäkäyntikierroksilla. Normaali tapa käyttää konetta ilman varia on laittaa takalevy, holkki ja etulautanen paikalleen. Siten koneen saa helposti käyntiinkin joko sähköllä tai polkaisemalla.
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2
jebbebbee
Liittynyt:
17.4.2012 20:42
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut jebbebbee » 16.5.2012 8:16

pystyiskö tollee laittaa ainaskin alkusäädöt kaasarista? ku mulla tulee vasta vari 2 viikon päästä ni aattelin et voisin sit laittaa sitä valmiiks säätöihin?
jkoljo Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut jkoljo » 16.5.2012 9:16

Periaatteessa kyllä, ilmaruuvin ja pääsuuttimen säätäminen onnistuu tiettyyn pisteeseen asti. Varo ettet käytä konetta ylikierroksilla, ja pidä mielessä että koneen säädöt tulee tehdä lämpimänä.
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut Rajis- » 16.5.2012 14:37

jebbebbee kirjoitti:sanoisin että vilkkurele... tai jännitteen säädin

Jännitteensäädin on just vaihettu, missähän päin mahtaa vilkkurele olla -99 stalkkerissa? :D
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
_T3_
Pyörä:
kolaroitu Mbk Ovetto -99 ¤Red Fighter¤ ja EX Kymco agility 50
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
26.2.2010 21:02
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut _T3_ » 17.5.2012 10:17

mahtaakohan tossa agissa olla liian pieni suutin ku ei pysy tyhjäkäynnillä käynnissä? pitää antaa koko ajan kaasua. suutin on vaihdettu vakiosta 85>90 ja ei ollu vaikutusta
Kattokaa galleria ja kommentoikaa
makke321
Pyörä:
Yamaha Slider, Mbk Booster MHR 70cc EX, Mbk Booster 70cc
Liittynyt:
18.4.2011 12:59
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut makke321 » 17.5.2012 14:05

Mikä vois olla boosterissa ku toimii vaan ryyppy päällä ja pinta kaasulla. Osina kiinni 21mm kaasari, Malossi mhr 70 cc pytty ja muuta kivaa
jkoljo Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut jkoljo » 17.5.2012 14:11

Alkoiko vika äskettäin, vai ilmenikö ongelma heti kasauksen jälkeen? Pääsuutin saattaa olla tukkeutunut, tai sitten yksinkertaisesti liian pieni.
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2
V_T_E_C
Pyörä:
honda vt 125 shadow Baotian speedy(ikuisuus projekti)
Paikkakunta:
RAISIO
Liittynyt:
9.10.2011 20:59
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut V_T_E_C » 17.5.2012 14:53

_T3_ kirjoitti:mahtaakohan tossa agissa olla liian pieni suutin ku ei pysy tyhjäkäynnillä käynnissä? pitää antaa koko ajan kaasua. suutin on vaihdettu vakiosta 85>90 ja ei ollu vaikutusta

tyhjäkäynti suutin tukossa?/liian pieni?
pysyykö kylmänä käymässä paremmin?
Tyhmät ei opi ja viisaille ei tarvitse opettaa
Yam4ha
Pyörä:
Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
Paikkakunta:
Tupos
Liittynyt:
10.4.2011 13:08
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut Yam4ha » 17.5.2012 15:35

_T3_ kirjoitti:mahtaakohan tossa agissa olla liian pieni suutin ku ei pysy tyhjäkäynnillä käynnissä? pitää antaa koko ajan kaasua. suutin on vaihdettu vakiosta 85>90 ja ei ollu vaikutusta


Ootko sätäny tyhjäkäynti ruuvia? Jos ongelma yhtäkkiä alkanu, niin on voinu myös tippua johonkin.
Siitä vaan vääntää, oho hups..
Tsekkaa Youtube kanava, ajovideoita yms !
osku0
Liittynyt:
20.7.2009 18:39
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut osku0 » 17.5.2012 17:41

Eli mulla on mbk nitro -01, mopo kiihtyy todella hyvin kun kone on kylmä mutta lämmettyä kiihtyy melko huonosti, virejä on tecnigas tehoputki, 90 suutin, ja vasta vaihdetut +15% kytkin ja vp-jouset, rullat 3,5g.Missä vika voisi olla ?
opino
Liittynyt:
1.8.2011 0:38
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut opino » 17.5.2012 20:35

Mikähän on vikana aeroxissa, kun ajaa vähän pidemmän matkaa täyskaasulla, ja sitten laskee kierroksia kierrosalueen puoleen väliin niin kierrosherkkyys on erittäin huono? Ja kun ajaa täyskaasulla ja antaa kierrosten laskea, niin tuntuu kun kone ei kävisi ollenkaan, ei pidä käyntiääntä, ainoa ääni kuuluu oikeastaan variaattorista. Vireinä Leovince ZX,viilattu pakoaukko, S6 Torque Control, malossin punainen vp-jousi.
kiiwi_h
Pyörä:
Keeway hurricane
Liittynyt:
3.11.2010 18:48
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut kiiwi_h » 17.5.2012 23:04

Osku pienempää suutinta kokeilisin, varsinkin jos on vakio putsari itsellä ei tarvinnu ku 79 teharin kanssa
osku0
Liittynyt:
20.7.2009 18:39
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut osku0 » 18.5.2012 8:02

Kiiwi, tässä vuosimallissa 80 on vakiosuutin niin en usko että 79 olisi riittävä
jebbebbee
Liittynyt:
17.4.2012 20:42
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut jebbebbee » 18.5.2012 17:46

kaverin mopoon oli huollos laitettu 2 kannen tiivistettä onks se ok? vähentää tehoja ehkä? ajattelin että itel kansi vuotaa ihan vähän nii oisin voinu kans heittää 2 tiivistettä?
jkoljo Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut jkoljo » 18.5.2012 22:19

Laskee tehoja ja tekee moottorin luonteen laiskemmaksi, mutta ei se mitään paikkoja hajota tms. Tuskin kaksi tiivistettä mitään vuotoja estää paremmin kuin yksi, kannattaa mielummin laittaa vaikka kuparisprayta molempiin kappaleisiin ja sitten kannentiiviste väliin.
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista