Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Shape » 19.2.2012 21:23

Shape kirjoitti:Teharia laitettaessa lähes vakioon on hyvä muistaa muutama asia:
  • Pääsuutinta pitää suurentaa noin 5 - 10 numeroa suuremmaksi
  • Variaattorin rullien painoa pitää keventää 1 - 1,5 grammaa
  • Lisäksi variaattorin vastapainejousi on vaihdettava +15% jäykempään, samoin kytkinjouset +15% jäykemmiksi
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
6_pete_9
Pyörä:
Derbi Senda Xtreme R 06, Ovetto ja speedfight 2(exät) ,EX Skyteam lemans club, Aprilia mx50 RACING
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
27.8.2009 17:20
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut 6_pete_9 » 23.2.2012 23:43

opino kirjoitti:Mitkä rullat Yamaha Aeroxiin jossa vakiopytty ja Leovince ZX?



riippuu siitä mitkä sulla o tällä hetkellä mutta 4,3-5,5grammaset ois hyvät :D
if it matters MAX it!
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Sudee » 24.2.2012 9:11

Mikä näistä Street Racen kanssa:

-S6 Pro
-Yasuni C16
-Technigas RS70
-Gianelli Shot

Tiedän, että ovat sportti tason vireille, mutta passaavat varmasti alemmallekin tasolle.
Aerox/Nitro osia
thounimakarooni
Pyörä:
Ei oo
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
11.9.2010 19:04
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut thounimakarooni » 24.2.2012 20:40

S6 Pro, C16 liian kireä(?)
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Sudee » 25.2.2012 13:14

Njoo, voi olla, mutta Euroopassa ollut aika suosittu, joten kai se on jotenkin toiminut. Eikös Shotti kuitenkin periaatteessa ole kuin Pro, mutta hiljaisempi?
Aerox/Nitro osia
fagerholm_2k6
Pyörä:
Honda Monkey Z50J -91
Liittynyt:
28.2.2012 4:19
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut fagerholm_2k6 » 28.2.2012 4:24

Tecnigas Next-R vastaan Gianelli Extra Chrome?

Kumpaa suosittelette jos vain nuo on vaihtoehtoina ja miten eroaa?
Jos vaihtaa suuttimen ja rullat, toimiiko hyvin vai pitääkö alkaa vaihtamaan kytkinjousia ja vp jousen?

Kiinnostaa myös atlantikseen sopivat teharit yksityisviestillä jos löytyy
Zoneri
Pyörä:
Aina palasina..
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
10.9.2011 18:07
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Zoneri » 28.2.2012 8:38

Extra chrome on paljon tehokkaampi, kuin next-r. Varin + kaasarin säädöiksi 15% jäykemmät kytkin+vp jouset + 10 numeroa isompi suutin
Paska mikä paska.
fagerholm_2k6
Pyörä:
Honda Monkey Z50J -91
Liittynyt:
28.2.2012 4:19
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut fagerholm_2k6 » 28.2.2012 14:36

Kiitoksia avusta, mitä käy sit jos ei vaihda vastapaine jousta ja kytkinjousia?
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Sudee » 28.2.2012 15:34

Ei lähde piikille eikä vedä muutenkaan.
Aerox/Nitro osia
Dementikko
Liittynyt:
19.2.2011 18:56
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Dementikko » 28.2.2012 15:41

Kannattaa vaihtaa, jotta saat kaiken irti putkesta. Tosin vastapainejousen ja rullien tulee olla ns. "balanssissa", joten rullat eivät saa olla liian kevyet uuden vastapainejousen kanssa.
MYYDÄÄN: Osia Piaggion koneellisiin skoottereihin
Ärräksä
Liittynyt:
24.1.2005 12:40
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Ärräksä » 28.2.2012 16:35

Pitäisi löytää tehoputki Aprilia SR 50 R (kaasari) vm. 08 Piaggio koneelliseen skootteriin. Vaatimuksena olisi hiljainen "vääntöputki".

Ehdotuksia?
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Rajis- » 28.2.2012 16:48

Leovince ja Kundo(en tiedä saako piaggioon) on ainakin alavääntösiä ja aika hiljasia ;)
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
temeee.
Pyörä:
KTM Exc 300
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
28.3.2010 10:17
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut temeee. » 28.2.2012 17:47

Ärräksä kirjoitti:Pitäisi löytää tehoputki Aprilia SR 50 R (kaasari) vm. 08 Piaggio koneelliseen skootteriin. Vaatimuksena olisi hiljainen "vääntöputki".

Ehdotuksia?

Sillä nyt ei ole mitään väliä skootterissa onko ylä vai ala vääntönen, kun vari tulee säätää silleen että kokoajan tehoalueella. Eli suosittelen jotain s6 pro replicaa.

Niin ja leovinceä en ite ainakaan suosittele, ttssä oli hirveät äänet ja mitään ei tapahtunu :D
Viimeksi muokannut temeee. päivämäärä 28.2.2012 17:51, muokattu yhteensä 1 kerran
dyyd
Liittynyt:
13.12.2011 22:41
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut dyyd » 28.2.2012 17:49

http://www.tmi-janikaasalainen.fi/varia ... p-994.html

http://www.tmi-janikaasalainen.fi/tehop ... -6326.html

http://www.tmi-janikaasalainen.fi/paasu ... -1354.html

Mites kävis tollanen setti Yamaha Joggeriin? :)
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Rajis- » 28.2.2012 17:50

Pro replica tosiaan tosi hyvä ränni ja aika hiljanenkin(ainakin mulla piaggiossa oli), mutta jos nyt välttämättä alavääntösen haluu niin leovincet on kanssa ihan jees.
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista