Keskustelua kaasuttimista #3

Nèmesis
Pyörä:
MBK Booster Rocket 1999
Liittynyt:
6.8.2011 20:39
Re: Keskustelua kaasuttimista #3

ViestiKirjoittanut Nèmesis » 22.9.2011 14:54

Vielä tohon mun ongelmaan että ajoin päivän 102 suuttimella ja booasi ja loppu päivästä tulppa kärähti(BR9HS), eli kävi liian laihalla, eli isompaa suutinta pitäs laittaa, käyn laittaas 110 kiinni ja sen jälkeen koitan vielä isommalla kun saan rahaa.
J-P@
Pyörä:
| Booster 02' |
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
1.2.2009 15:00
Re: Keskustelua kaasuttimista #3

ViestiKirjoittanut J-P@ » 22.9.2011 16:47

Ekana laitat oikeen tulpan. B9HS.

Mulla kestäny BR9HS, kun ehkä 5m, piu.
Kuvat.fi - J-P@
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Keskustelua kaasuttimista #3

ViestiKirjoittanut LaneKit » 22.9.2011 16:53

Itellä toiminu aina 8 tai ysi R aivan mainiosti, vaikka onki käyny rikkaalla välillä.
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Keskustelua kaasuttimista #3

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 22.9.2011 19:17

Mikäs siinä sitten on että ei toimi? R:hän meinaa vaan häiriösuojausta.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
J-P@
Pyörä:
| Booster 02' |
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
1.2.2009 15:00
Re: Keskustelua kaasuttimista #3

ViestiKirjoittanut J-P@ » 22.9.2011 23:18

Mulla se R ei ainakaan aiheuta muutaku ongelmia sielä, vakiopytyllä R toimi jotenkuten, mutta varmimmat kilometrit saatiin tulpalla jossa ei ollu resistoria.

Oma peliki kiertää sen verran, että pitäs olla tulppana BR9HG jos tuo R olisi "pakollinen". Nyt on B9HS.
Jos en nyt värin muista niin tuota R ei tartte muutaku kierroslukumittaria varten?

Mutta jatketaan tuola "Yleistä keskustelua sytytyksestä & tulpista" aiheessa loput turinat.
Menee vähä ohi aiheesta täälä, ku tulpat liity mitenkään kaasareihin..
Kuvat.fi - J-P@
Gilerafan
Pyörä:
Gilera DNA
Paikkakunta:
Orimattila
Liittynyt:
20.6.2011 16:45
Re: Keskustelua kaasuttimista #3

ViestiKirjoittanut Gilerafan » 22.9.2011 23:45

Reetuhai2 kirjoitti:Mitä tarkoitat riittävällä?

Tarkotan sitä, että ei kulje lämpimänä ku jotain 15km/h etiäpäin.
doobidoo
Liittynyt:
20.9.2011 17:08
Re: Keskustelua kaasuttimista #3

ViestiKirjoittanut doobidoo » 23.9.2011 13:24

Tietääkö kukaan malaguti phantom f12 vm.98 vakosuutimen kokoa?Tai minkä kokonen kannattais laittaa kun on tecnigas next-r tehari ja prikka pois?Ja oon aatellut ostaa viä multi varin
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44
Re: Keskustelua kaasuttimista #3

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 23.9.2011 13:31

Jos suutinta ei ole vaihdettu teharin asennuksen jälkeen, laita tilalle vaikkapa 10 numeroa suurempi ja siitä lähdet kokeilemaan millä toimii parhaiten.

Gilerafan, kaasari auki ja puhdistukseen. Tuo kulkemattomuus voi johtua myös ongelmista variaattorissa.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
Zoneri
Pyörä:
Aina palasina..
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
10.9.2011 18:07
Re: Keskustelua kaasuttimista #3

ViestiKirjoittanut Zoneri » 24.9.2011 19:37

mistä löytyisi mikuni vm16:een tyhjäkäyntiruuvi?
ehdotuksia?
Paska mikä paska.
Gilerafan
Pyörä:
Gilera DNA
Paikkakunta:
Orimattila
Liittynyt:
20.6.2011 16:45
Re: Keskustelua kaasuttimista #3

ViestiKirjoittanut Gilerafan » 25.9.2011 16:29

Gilerafan, kaasari auki ja puhdistukseen. Tuo kulkemattomuus voi johtua myös ongelmista variaattorissa.[/quote]

Enpä usko että on variaattorissa vikaa jos se menee kylmänä yhtähyvin ku ennenki sillon ku ryyppy on päällä.
jkoljo Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02
Re: Keskustelua kaasuttimista #3

ViestiKirjoittanut jkoljo » 25.9.2011 16:50

Turha uskoa tai olla uskomatta mitään 2t-vehkeiden kanssa. Vika voi olla yllättävässäkin paikassa, ja vain hyvin kokenut kuljettaja osaa tehdä tarkan vikadiagnoosin tietyistä ongelmista.

Jos nyt oletetaan että kone toimii hyvin ryypyn ansiosta, kohokammioon tulee tarpeeksi bensaa. Miksi ainetta sitten ei mene koneelle asti ilman ryyppyä.. Vika voi olla vain yhdessä paikassa, pääsuuttimessa. Tsekkaa ettei siinä ole mitään roskaa.

Kone booaa aika huolella jos vika on pääsuuttimessa, eli jos booausta ei esiinny, katso variaattorin puhtaus & hihna, sekä sylinterin/männän kunto. Kuinka paljon mopolla on ajettu?
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2
in4mation
Liittynyt:
29.8.2010 20:42
Re: Keskustelua kaasuttimista #3

ViestiKirjoittanut in4mation » 25.9.2011 23:42

Eli mikä ois hyvä suutin tälle kokoonpanolle? virit: S6 sport pro 70cc - S6 pro putki - kisavari, ja kytkimet yms - 17,5mm kaasari - S6 vapari - polini läpät. yms.. 102 suutin oli ainakin ihan liian pieni kun kokeilin.. kyseessä yamaha neos -01
jjerE__
Pyörä:
Yamaha Aerox -04
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
26.9.2009 21:34
Re: Keskustelua kaasuttimista #3

ViestiKirjoittanut jjerE__ » 26.9.2011 6:53

Itse hankkisin 21mm kaasarin tuohon pakettiin, että saisit kaiken tehon irti tuosta pytystä :roll:

Edit:
Sudee kirjoitti:Oikeastaan 24mm saat ihan kaikki viimeisetkin rippeet irti. ;)

Totta ;)
Viimeksi muokannut jjerE__ päivämäärä 26.9.2011 14:22, muokattu yhteensä 1 kerran
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35
Re: Keskustelua kaasuttimista #3

ViestiKirjoittanut Sudee » 26.9.2011 7:52

Oikeastaan 24mm saat ihan kaikki viimeisetkin rippeet irti. ;)
Aerox/Nitro osia
sahpe
Liittynyt:
19.9.2010 14:32
Re: Keskustelua kaasuttimista #3

ViestiKirjoittanut sahpe » 26.9.2011 16:59

Onko mitään hyötyä jos kääntää niitä läppiä silleen että aukeaa enemmän? Nopeaa vastausta kiitos, on juuri läpät pöydällä! ;)

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista