Keskustelua kaasuttimista #3

Touronen
Pyörä:
ei oleeeee
Paikkakunta:
Forssa
Liittynyt:
12.5.2009 15:09
Re: Keskustelua kaasuttimista #3

ViestiKirjoittanut Touronen » 15.7.2011 19:41

Touronen kirjoitti:Mites helvetissä tohon Dellorto 19mm racingii pitäs ryyppy vaihtaa? Ostin tollasen käsiryypyn, samamikä on tossa ei racing mallissa.


??
_pav3
Pyörä:
CPI Formula R 50
Paikkakunta:
Riihimäki
Liittynyt:
27.12.2009 22:23
Re: Keskustelua kaasuttimista #3

ViestiKirjoittanut _pav3 » 16.7.2011 11:24

tuli täs mieleen, piystyisköhän tehä sähköryypystä on/offisen kytkimellä? :D jos ymmärsitte? : DD
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35
Re: Keskustelua kaasuttimista #3

ViestiKirjoittanut Sudee » 16.7.2011 18:35

Miksi ihmeessä? :D Se osaa kyllä mennä itekseen päälle ja pois.
Aerox/Nitro osia
radon-
Pyörä:
110cc Monkey
Paikkakunta:
Kajaani
Liittynyt:
23.7.2010 19:47
Re: Keskustelua kaasuttimista #3

ViestiKirjoittanut radon- » 16.7.2011 23:26

_pav3 kirjoitti:tuli täs mieleen, piystyisköhän tehä sähköryypystä on/offisen kytkimellä? :D jos ymmärsitte? : DD

Pystyy muttei niin kun kuvittelet, elikkä pistät kytkimen johonkin ryypyn johdoista. Mutta tällöin ryyppy toimii niin, että virta ei kulje sen läpi, eli jos on lämmin kone, niin ryyppy menee päälle pikkuhiljaa kun ryyppy viilenee. Ja kylmällä koneella ryyppy sitten vaan pysyy päällä eikä mene kiinni.

Eli semmoista on-off ryyppyä ei kyllä pysty valitettavasti toteuttamaan.
Poliisien varalta: Kansallinen lainsäädäntö
_pav3
Pyörä:
CPI Formula R 50
Paikkakunta:
Riihimäki
Liittynyt:
27.12.2009 22:23
Re: Keskustelua kaasuttimista #3

ViestiKirjoittanut _pav3 » 16.7.2011 23:43

:s ku aattelin vaa et sais ryypyn sillo ku haluu päälle eikä sillei, et se menee automaattisesti päälle ja pois...
Turtzi
Liittynyt:
16.7.2011 23:40
Re: Keskustelua kaasuttimista #3

ViestiKirjoittanut Turtzi » 17.7.2011 2:17

eli merkki on keeway matrix ja skobaan on siis laitettu malossin 70cc pytty,malossin multivariaattori,2,2 jäykät kytkinjouset,technigas trek tehoputki( josta kuristin poistettu), malossin vapaavirtasuodatin. kiiwissä on vakio kaasari suutin on 90 olen kokeillut 80,82 mutta ei toimi kunnolla.. skootteri siis lähtee käyntiin ja ottaa kierroksia aluksi (välillä) hyvin kun ajaa n 15 metriä kone alkaa booaamaan ja räpättämään eikä toimi enää ja loppujen lopuksi sammuu.. siis vääntö loppuu kokonaan..?? apua kiitos? :D voiko vika olla säädöissä ei kyllä mitään ole auttanut vaikka niitä olen yrittänyt laittaa... ja kaikki osat on kunnossa kaasarista..??
Turtzi
Liittynyt:
16.7.2011 23:40
Re: Keskustelua kaasuttimista #3

ViestiKirjoittanut Turtzi » 19.7.2011 20:53

voisko joku vastaa???
strmix
Pyörä:
EX Gilera Runner -07 & Gilera Stalker 70cc
Paikkakunta:
Hesa
Liittynyt:
21.3.2009 11:28
Re: Keskustelua kaasuttimista #3

ViestiKirjoittanut strmix » 19.7.2011 22:24

Itelläni on suurinpiirtein noilla vireillä suutin 125. Kokeile 115-130? 17.5mm kaasarilla.
MacLumme
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
22.10.2007 21:21
Re: Keskustelua kaasuttimista #3

ViestiKirjoittanut MacLumme » 20.7.2011 22:13

Onko Dell'Orto 19 mm kaasuttimesta kahdella pultilla imukaulaan kiinnitettävää versioo eli Keihin PB 19 mm vastaavaa?
Buxyy
Liittynyt:
4.9.2010 18:38
Re: Keskustelua kaasuttimista #3

ViestiKirjoittanut Buxyy » 21.7.2011 20:19

Ei näytä olevan, dellorto 19mm racing & phbg kiinnitetään ainakin ujuttamalle ne siihen kumikurkkuun.
s4mp00
Pyörä:
Yamaha aerox -07
Paikkakunta:
rovaniemi
Liittynyt:
9.4.2010 14:02
Re: Keskustelua kaasuttimista #3

ViestiKirjoittanut s4mp00 » 22.7.2011 23:29

jooo purin kaasarin ja jostain sieltä sattui tippumaan tuollainen pieni sentin mittainen jousi. Mistä tämä on mahdollisesti tippunut kun itse en sitä huomannut? ja juosi ei ole tyhjäkäyntiruuvin jousi. kyse aeroxin vakio kaasuttimesta
Sampo
Petzkuu
Pyörä:
CPI SX 50 -06
Paikkakunta:
Honolulu
Liittynyt:
25.6.2009 12:37
Re: Keskustelua kaasuttimista #3

ViestiKirjoittanut Petzkuu » 23.7.2011 0:29

Varmaan ryypyn jousi.
skhessu
Pyörä:
Solifer SM -80 ja Peugeot Jet C-Tech
Liittynyt:
28.2.2011 14:04
Re: Keskustelua kaasuttimista #3

ViestiKirjoittanut skhessu » 23.7.2011 14:06

Mulla Gurtnerin kaasarin ilmaruuvi on jumissa (puolipallon muotoinen) eikä säädy mitenkään rukarilla... Saisko sen jotenkin irti kaasarin avaamalla?
MacLumme
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
22.10.2007 21:21
Re: Keskustelua kaasuttimista #3

ViestiKirjoittanut MacLumme » 25.7.2011 7:06

Mitäs ootte mieltä, mun viripakettiin sisältyy kaasutin nimeltä Dell'Orto 17 US PHVA, eli joka kiinnietään kahdella pultilla imukaulaan.
Kaksi mielipidekysymystä:

1) Laitanko sen imukaulan ja kaasuttimen väliin vanhan melko paksuhkon, (n. 5 cm) "salmiakin" muotoisen tiivisteen, sen reijän halkaisija on 14 mm, ja se oli vanhan 14 mm imukaulan ja 14 mm Keihin PB:n välissä ja sorvaan sen 19 mm koska uusi imukaula on 19? Vai voiko vain jättää pois, haittaako sitä vaijerin tuloa kaasuttimeen, jääkö löysää / kireätä tai imuvuoto jos en laita? (Dell'Orto:s on kuminen tiivisterengas kiinnityskohdan ympärillä.) **EDIT**: Huomasin 17,5 kiinnityskohdan ulkonevan saman verran kun siinä olisi se tiiviste valmiina, alkuperäinen 14 mm näyttäs samalta jos siin ois se välikappale kiinni, tarvitseekohan sitä sittenkään?

2) Skootterissani on imukaulassa alipaineen ja tuorevoiteluletkun paikka, niin kannattaisiko se siirtää nyt Dell'Ortoon ja tukkia imukaulan tulo väliaikaisesti vai antaa vain olla miten olikin ja tukkia Dell'Orton öljytylo, mutta luistihan tarvitsee öljyä?


Kiitos vastauksista jo etukäteen!
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54
Re: Keskustelua kaasuttimista #3

ViestiKirjoittanut Shape » 25.7.2011 11:02

Laita vain ne letkut kaasuttimeen ja tukit sitten imukaulasta nipat. Luistin ei kyllä öljyä tarvi, suunniteltu toimimaan ilman sitä. Eikä se sitä öljyä saa, vaikka laittaakin tuoreöljyvoiteluletkun kaasuttimeen.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista