Keskustelua sylintereistä

RealTaste
Pyörä:
Husaberg fs650 -04
Liittynyt:
3.6.2008 23:12

ViestiKirjoittanut RealTaste » 2.11.2010 2:04

Mikä ois halvin 70cc vaakaminarelliin ilmajäähytteisee (mbk ovetto) jossa 2 osainen pakoaukko?
stage 6 racing:ia oon kattonu, onko kokemuksia kuin korkeella tehot?
ja minkälaisia on nää R-SETUP Racing 70cc pytyt?

skootteri tulee "harrastus" käyttöön eli sillon tällöin radalla ajelemassa..
jonik1
Pyörä:
CPI Oliver -04 "Only for competition use" & CPI Formula R -07 70cc
Paikkakunta:
Ähtäri/Seinäjoki
Liittynyt:
4.4.2006 15:13

ViestiKirjoittanut jonik1 » 2.11.2010 13:36

Tehoalue omassa 10-12krpm paikkeilla. Putkeksi esimerkiksi Yasuni C16, jotta saat tehoalueet kohilleen. Turha ostaa putkea, jossa tehoalue liian alhaalla.

R-Setupin porttaus näyttää melko samalta kuin S6R:ssä, mutta ajoitukset pidemmät (=tehoalue korkeammalla).
TJ 0 Ilmoitukset Kuvagalleria Blogi
RealTaste
Pyörä:
Husaberg fs650 -04
Liittynyt:
3.6.2008 23:12

ViestiKirjoittanut RealTaste » 2.11.2010 19:43

joo se pytty viilataan viel uuteen uskoon ja putki suunnitellaan sopivaksi.
lähinnä kysyisin et miten kestää yms ja jos jollain kokemusta nii saa kertoo ?
merk
Liittynyt:
18.7.2009 0:30

ViestiKirjoittanut merk » 6.11.2010 13:55

Mimmosia noi DR:rän männät on? Onko hyvä laatusia tarvis roksiin hommata uus... Jos jollai on suositella tuolta easypartsilta jotain niin pistäskö linkkii.. ja kokohan oli 40.00mm ja tappi 10mm.

Sori jos meni vähä väärää topic.
NukkuMatti
Pyörä:
Aprilia SR Factory 08
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
26.6.2008 11:16

ViestiKirjoittanut NukkuMatti » 6.11.2010 15:51

Tekeekö tuollaisella easypartsin kauppamaalla Barikitin valurauta 70cc pytyllä mitään? Kenelläkään kokemusta?
sony
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
29.8.2010 20:37

ViestiKirjoittanut sony » 9.11.2010 23:51

Malossi sport 50cc vai Airsal 50cc. Antakaa hyvät ja huonot puolet, kummasta irtoo enemmän tehoa`?
kanibling
Liittynyt:
10.11.2010 0:43

ViestiKirjoittanut kanibling » 10.11.2010 0:52

toimiiko toi airsalin 50 cc pytty yamaha aerox -98 vakio kaasarin kanssa? 8o
http://sparewheel.net/p/p_info/i/5453
merk
Liittynyt:
18.7.2009 0:30

ViestiKirjoittanut merk » 10.11.2010 17:17

v1vve kirjoitti:Malossi sport 50cc vai Airsal 50cc. Antakaa hyvät ja huonot puolet, kummasta irtoo enemmän tehoa`?


Airsalit on ainakin paljon laiskempia kun malossit. Uskallan väittää et tosta malossista voi saada enemmän tehoo kun 70cc airsalista, esimerkkinä Mhr 70cc joka vastaa 88cc airsalia.
jakob_
Liittynyt:
19.7.2010 21:57

ViestiKirjoittanut jakob_ » 10.11.2010 17:26

Paljon kannattais pyytää hyvä kuntosesta, jäljettömästä Aprilia sr DI-techin sylinteristä (ja/tai niin ikään hyväkuntoisesta mäntäsarjasta ) ?
arppaz
Pyörä:
Derbi GP1, Honda monkey ja KTM EXC
Paikkakunta:
Rollo
Liittynyt:
13.10.2007 15:04

ViestiKirjoittanut arppaz » 11.11.2010 10:15

merk kirjoitti:Mimmosia noi DR:rän männät on? Onko hyvä laatusia tarvis roksiin hommata uus... Jos jollai on suositella tuolta easypartsilta jotain niin pistäskö linkkii.. ja kokohan oli 40.00mm ja tappi 10mm.

Sori jos meni vähä väärää topic.


Ainakin 70cc on asso werke merkkisiä mäntiä, ihan laatumäntiä pitäs olla.
_keijomies_
Pyörä:
ei enää mitään
Paikkakunta:
lahti
Liittynyt:
24.11.2008 21:01

ViestiKirjoittanut _keijomies_ » 12.11.2010 17:49

minkälainen sylinteri tää on? http://www.tmi-janikaasalainen.fi/sylin ... -5158.html onko kellään kokemuksia? paljon heppoja? ja männän vaihtoväli??
kestääkö alakerta jos vahvistetut laakerit ja rms kampiakseli vakiota vastaava?? ja toimiiko miten gianelli next putkella? jos 17,5mm kaasarin laittaisin tähän niin riittääkö?
onko tässä 10mm männäntappi??
Mbk Nitro 50cc 95,4 km/h gps.
-Cassu-
Pyörä:
Yamaha aerox
Liittynyt:
6.7.2007 9:17

ViestiKirjoittanut -Cassu- » 13.11.2010 1:31

Kattoppas tämä.
Eli siis lower sport, samaa luokkaa malossi sportin ja polini sportin kanssa.
Kaikki valurautasia ja männänvaihtoväli 6-8tkm.

Kaikki nää olis löytyny tuolta tietopankista.
Pics!
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20

ViestiKirjoittanut LaneKit » 13.11.2010 15:03

Talvella näytän viilaa tolle minarellin pakoaukon kurille ja ajattelin viilata pakoaukkoa 1.5mm ylös ja millin kummallekkin sivulle. Onko sylinterissä muuta mitä kannattaisi viilata, huuhteluja tai muuta pullonkaulaa? Millä kannattaisi viimeistellä kavavien reunat, kun paikalinen koneistamo teki ainakin xps:n pyttyyn aika karua jälkeä viimeeksi, kun meni porautukseen.
NukkuMatti
Pyörä:
Aprilia SR Factory 08
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
26.6.2008 11:16

ViestiKirjoittanut NukkuMatti » 14.11.2010 22:38

LaneKit kirjoitti:Talvella näytän viilaa tolle minarellin pakoaukon kurille ja ajattelin viilata pakoaukkoa 1.5mm ylös ja millin kummallekkin sivulle. Onko sylinterissä muuta mitä kannattaisi viilata, huuhteluja tai muuta pullonkaulaa? Millä kannattaisi viimeistellä kavavien reunat, kun paikalinen koneistamo teki ainakin xps:n pyttyyn aika karua jälkeä viimeeksi, kun meni porautukseen.


Huuhteluiden sisältä valuvirheet kannattaa poistaa. Ja pakoaukko kiilottaa sisältä. Itse olen reunoihin käyttänyt hiomapaperia ja hyvät on tullut.
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20

ViestiKirjoittanut LaneKit » 15.11.2010 17:34

Just nää aattelin tehä :) Paljonko tota pakoaukkoo kehtais leventää ja korottaa, ku noi on suht varman päälle pelattui lukuja?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista