Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54
Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

ViestiKirjoittanut Shape » 19.4.2012 15:24

Kyllä itse tohtisin laittamana kyseisen kampiakselin koneeseen, sillä ei nuo RMS:n kampiakselit ole mitään kuraa, sillä tulevat samalta valmistajalta mitä Motoforcen kampiakselit. Ja tuo RMS Sport ei ole myöskään mikä karvalakkimalli, vaan vahvistettu malli jonka mukana pitäisi tulla hopeoitu neulalaakeri, joten osta tuo pois.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 19.4.2012 16:04

Mua alko taas kiinnostaa, että paljonko toi Piaggion vakiokampura kestää? Kun jostain muistaakseni oon kuullu että se kestäis hyvin midrace virit?
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54
Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

ViestiKirjoittanut Shape » 19.4.2012 16:08

Ei kestä, 11 000 kierrosta tekee jo hallaa vakiosylinterin kanssa, saati sitten yli 15 hp sylinterillä.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
theroksimies
Pyörä:
yamaha aerox (50 polini sport)
Liittynyt:
10.4.2012 23:24
Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

ViestiKirjoittanut theroksimies » 19.4.2012 16:51

Reetuhai2 kirjoitti:Mistäköhän sen tiedät?

Koska entinen suomen tehokkaimman aeroxin omistaja sano mulle ettei se mee siitä mutkalle ku siltä kysyin:). ja sittahä sen näkee jos nii on käyny vaa en usko että se tosta ois menny mutkalle. kiitos varoituksista :)
Ei kaahata saa ei virittää saa, voi poliisit tulla ikkunan taa :)
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

ViestiKirjoittanut LaneKit » 19.4.2012 17:39

Siitä ei kyllä todellakaan kukaan kato silmällä että on suora. Ei se nyt varmaa ole että tuosta menee mutkalle, mutta ei kyllä oikein fiksua nakutella kylmänä tollein.
theroksimies
Pyörä:
yamaha aerox (50 polini sport)
Liittynyt:
10.4.2012 23:24
Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

ViestiKirjoittanut theroksimies » 19.4.2012 18:59

Juu kiitos ;)
Ei kaahata saa ei virittää saa, voi poliisit tulla ikkunan taa :)
Nimetön
Pyörä:
77cc & 250cc
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
19.10.2004 16:45
Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

ViestiKirjoittanut Nimetön » 19.4.2012 19:41

theroksimies kirjoitti:
Reetuhai2 kirjoitti:Mistäköhän sen tiedät?

Koska entinen suomen tehokkaimman aeroxin omistaja sano mulle ettei se mee siitä mutkalle ku siltä kysyin:). ja sittahä sen näkee jos nii on käyny vaa en usko että se tosta ois menny mutkalle. kiitos varoituksista :)


Haluaisin kuulla vähän lisää tästä "suomen tehokkain aerox" ?
If speed kills, prepare to die!
theroksimies
Pyörä:
yamaha aerox (50 polini sport)
Liittynyt:
10.4.2012 23:24
Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

ViestiKirjoittanut theroksimies » 19.4.2012 20:41

Siis hän on kasannu tämmösen aeroksin joka oli jonki aikaa suomen tehokkain en tiedä enää ku on myyny mut meinasin vaa et tietää paljo näistä hommista... En sattunu löytää videolinkkiä vaa lisään jos löydän. vaa oli vaan tarkotus ilmasta hänen tietämys. ;) on ollu myös nettimotossa myynnissä muuten...
Ei kaahata saa ei virittää saa, voi poliisit tulla ikkunan taa :)
temeee.
Pyörä:
KTM Exc 300
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
28.3.2010 10:17
Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

ViestiKirjoittanut temeee. » 19.4.2012 20:48

Shape kirjoitti:Kyllä itse tohtisin laittamana kyseisen kampiakselin koneeseen, sillä ei nuo RMS:n kampiakselit ole mitään kuraa, sillä tulevat samalta valmistajalta mitä Motoforcen kampiakselit. Ja tuo RMS Sport ei ole myöskään mikä karvalakkimalli, vaan vahvistettu malli jonka mukana pitäisi tulla hopeoitu neulalaakeri, joten osta tuo pois.

Itellä ollu tuo rms kampura vähän alta 2000km kiinni, ja hyvin on pelittäny, boorit ja kierteet kunnossa vaikka varia auottu vähänväliä :)
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

ViestiKirjoittanut Rajis- » 19.4.2012 21:33

Täytyypä laittaa sellanen tilaukseen, jos tuo vanha vaikuttaa vainaalta ;) Tässä vklp aikana varmaankin puran stalkkerin koneen, varin puolen petarissa ainakin millin verran väljää ellei enemmänkin :lol:
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Palezu
Liittynyt:
28.4.2011 9:59
Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

ViestiKirjoittanut Palezu » 21.4.2012 17:22

Saisko tommosella hpc-tyyppisellä kampuralla paljonkin lisää kierroksia? Eli semmosella missä on sellaset täysympyrät ne kiekot. Kun mietin että kun vaihdan tosta kampuran niin olisiko sama laittaa semmonen niin saisi kulkemaan vähän paremmin kun nyt ei jaksa oikein kiertää enempää. Semmonen hpc kampurahan nostaa kampikammion puristuksia niin eikö seoksen pitäisi päästä silloin paremmin pyttyyn ja tulla lisää yläkierrostehoa kun hengittää paremmin?
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
Zoneri
Pyörä:
Aina palasina..
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
10.9.2011 18:07
Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

ViestiKirjoittanut Zoneri » 21.4.2012 17:35

Itekkin oon samaa miettinyt. Nytten on kampurana kampura, josta puuttuu aika isot palaset kampurasta. Tuossahan aika paljon vähenisi kampikammion tilavuutta.
Paska mikä paska.
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

ViestiKirjoittanut Rajis- » 26.4.2012 22:09

Mites paljon uusia petareita ajetaan sisään?
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 26.4.2012 22:19

Eikai niitä pahemmin sisäänajeta, voithan sä vähä aikaa käyttää paikallaa ja jos nyt et heti vedä 15trpm.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
qurkinen21
Pyörä:
Gilera runner Purejet -04, sym jet X
Paikkakunta:
joensuu
Liittynyt:
20.6.2010 16:53
Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

ViestiKirjoittanut qurkinen21 » 2.5.2012 9:55

kestääköhän mikä veivi athena 70cc racing ja halpa mielellään

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista