Keskustelua Alustoista & Jarruista

L0nker0
Paikkakunta:
Joensuu/Kuopio
Liittynyt:
15.3.2006 11:40

ViestiKirjoittanut L0nker0 » 20.5.2007 3:02

Saisikohan tuon ditechin shockabsorberin jousen maalattua? :D ja miten se pulverimaalaus käytännössä toimii, eli pitääkö viedä liikkeeseen vai voiko kotona.
_HAJU_
Paikkakunta:
siikainen
Liittynyt:
3.3.2007 18:18

ViestiKirjoittanut _HAJU_ » 20.5.2007 10:05

sopisko tommone kinroadiin?? http://www.mc-scatter.com/catalog/produ ... s_id=13963
myydään K-star sylinteri 72cc 180e ajettu 50km
sasu` Moderaattori
Pyörä:
Cb 350
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
24.2.2005 20:15

ViestiKirjoittanut sasu` » 20.5.2007 14:00

L0nker0 kirjoitti:Saisikohan tuon ditechin shockabsorberin jousen maalattua? :D ja miten se pulverimaalaus käytännössä toimii, eli pitääkö viedä liikkeeseen vai voiko kotona.


Liikkeeseen.
hanss
Pyörä:
Piaggio Nrg -97
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
28.1.2006 21:02

ViestiKirjoittanut hanss » 20.5.2007 16:13

sasu` kirjoitti:
L0nker0 kirjoitti:Saisikohan tuon ditechin shockabsorberin jousen maalattua? :D ja miten se pulverimaalaus käytännössä toimii, eli pitääkö viedä liikkeeseen vai voiko kotona.


Liikkeeseen.

Ei liikeeseen, k-raudasta pieni purkki Miranolia ja pensseli käteen.
_HAJU_
Paikkakunta:
siikainen
Liittynyt:
3.3.2007 18:18

ViestiKirjoittanut _HAJU_ » 20.5.2007 16:40

kinroadmies kirjoitti:sopisko tommone kinroadiin?? http://www.mc-scatter.com/catalog/produ ... s_id=13963
myydään K-star sylinteri 72cc 180e ajettu 50km
sasu` Moderaattori
Pyörä:
Cb 350
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
24.2.2005 20:15

ViestiKirjoittanut sasu` » 20.5.2007 16:41

hanss kirjoitti:Ei liikeeseen, k-raudasta pieni purkki Miranolia ja pensseli käteen.


Jos he nyt muutamalla kympíllä sen hiekkapuhaltavat + pulverimaalaavat liikkeessä, ni kyllä mä sen mieluummin veisin sinne...
GrapL
Pyörä:
Piaggio TPH 50, Suzuki S 80
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
20.11.2004 11:29

ViestiKirjoittanut GrapL » 23.5.2007 16:56

Vihdoin sitten sain mieluisen iskarini:
http://www.motot.net/galleria/showphoto ... 8/cat/3153

Muta nyt alkoi sitten mietityttämään: Minkälaista kaasua tuohon sitten laitetaan vai paineilmaa?
PIAGGIO MIEHET HOI! Uusi kehityksen alla oleva piaggio foorumi on avattu, rekisteröitykää ihmeessä! Sieltä saat apua teknisissä ongelmissa ja vinkkejä tuunaukseen!
http://piaggio.foorumit.org/index.php
jusutus
Paikkakunta:
Lounaisrannikko
Liittynyt:
22.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut jusutus » 23.5.2007 18:15

GrapL kirjoitti:Vihdoin sitten sain mieluisen iskarini:
http://www.motot.net/galleria/showphoto ... 8/cat/3153

Muta nyt alkoi sitten mietityttämään: Minkälaista kaasua tuohon sitten laitetaan vai paineilmaa?

Tavallisen kuluttajan saatavilla olevien kaasujen kompressibiliteetti ei sitä vertaa vaihtele että sillä merkitystä olisi mitä sinne laitat, mutta paineilma lienee se yleisin ja käytännöllisin.
GrapL
Pyörä:
Piaggio TPH 50, Suzuki S 80
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
20.11.2004 11:29

ViestiKirjoittanut GrapL » 24.5.2007 16:25

Kun tuossa iskarissani on kierrettävä säätö, niin vaikuttaako se korkeuteen vai jäykkyyteen? Vai molempiin?

Ja onko tuo kaasu sitten sen iskunvaimennus teho(miten nopeasti "kiikkuminen loppuu")?
PIAGGIO MIEHET HOI! Uusi kehityksen alla oleva piaggio foorumi on avattu, rekisteröitykää ihmeessä! Sieltä saat apua teknisissä ongelmissa ja vinkkejä tuunaukseen!
http://piaggio.foorumit.org/index.php
sasu` Moderaattori
Pyörä:
Cb 350
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
24.2.2005 20:15

ViestiKirjoittanut sasu` » 24.5.2007 16:30

GrapL kirjoitti:Kun tuossa iskarissani on kierrettävä säätö, niin vaikuttaako se korkeuteen vai jäykkyyteen? Vai molempiin?



Se kierrettävä on esijännityksen säätö, eli siitä säädetään jousen esijännitystä, joka vaikuttaa iskarin jäykkyyteen.
GrapL
Pyörä:
Piaggio TPH 50, Suzuki S 80
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
20.11.2004 11:29

ViestiKirjoittanut GrapL » 24.5.2007 17:03

sasu` kirjoitti:
GrapL kirjoitti:Kun tuossa iskarissani on kierrettävä säätö, niin vaikuttaako se korkeuteen vai jäykkyyteen? Vai molempiin?



Se kierrettävä on esijännityksen säätö, eli siitä säädetään jousen esijännitystä, joka vaikuttaa iskarin jäykkyyteen.


Ja kaasu sitten tekee sen vaimennuksen? Ja siis iskarihan pysyy yhtä pitkänä vaikka mistä säätäisi?
PIAGGIO MIEHET HOI! Uusi kehityksen alla oleva piaggio foorumi on avattu, rekisteröitykää ihmeessä! Sieltä saat apua teknisissä ongelmissa ja vinkkejä tuunaukseen!
http://piaggio.foorumit.org/index.php
sasu` Moderaattori
Pyörä:
Cb 350
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
24.2.2005 20:15

ViestiKirjoittanut sasu` » 25.5.2007 6:55

GrapL kirjoitti: Ja siis iskarihan pysyy yhtä pitkänä vaikka mistä säätäisi?


Näin.
L0nker0
Paikkakunta:
Joensuu/Kuopio
Liittynyt:
15.3.2006 11:40

ViestiKirjoittanut L0nker0 » 1.6.2007 23:00

Sanokaa joku hyvä, halpa ja tehokas etujarrulevy tuohon ditekkiin. laittakaa vaikka linkit ja sitten että mitä pitäisi modata, että sen saisi kiinni.

kiitos jo etukäteen!
sasu` Moderaattori
Pyörä:
Cb 350
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
24.2.2005 20:15

ViestiKirjoittanut sasu` » 2.6.2007 12:19

Vakio?
fäger
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
15.5.2007 2:21
Jarrut

ViestiKirjoittanut fäger » 3.6.2007 15:26

Onko Peugeot -skooteriin vaikeaa vaihtaa itse takajarrupalat? entä minkä hintaiset jarrupalat suunnillee on? skode on vuosimallia -06..

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista