Kuristuskyselyt #2

strmix
Pyörä:
EX Gilera Runner -07 & Gilera Stalker 70cc
Paikkakunta:
Hesa
Liittynyt:
21.3.2009 11:28

ViestiKirjoittanut strmix » 26.5.2010 19:28

Mmakkee kirjoitti:^Holkki sinne heti alkukäyrään?

Huhujen mukaan, jos sulla on tuo prikka/holkki heti alkukäyrässä niin se kuumentaa sylinteriä. Ilmajäähdytteisissä se on pieni ongelma koska kun on ajanut +10km niin tehot alkavat laskea. Vesijäähdytteisessä se ei ole ongelma, koska jäähdytys on senverta parempi.
Piaggio-NRG
Pyörä:
Piaggio NRG Power DD '09
Liittynyt:
8.4.2010 17:01

ViestiKirjoittanut Piaggio-NRG » 26.5.2010 19:39

Lyhyesti: Millä ''virillä'' ''konstilla'' saisi kiihtyvyyttä lisättyä PALJON (?) skootteriin? Niin että huiput EIVÄT kasvaisi. Piaggio NRG 50 Power DD '09 on nyt vakio.
kalleppi3
Pyörä:
Aprilia RS
Paikkakunta:
Laitila
Liittynyt:
28.9.2007 17:55

ViestiKirjoittanut kalleppi3 » 26.5.2010 20:38

Piaggio-NRG kirjoitti:Lyhyesti: Millä ''virillä'' ''konstilla'' saisi kiihtyvyyttä lisättyä PALJON (?) skootteriin? Niin että huiput EIVÄT kasvaisi. Piaggio NRG 50 Power DD '09 on nyt vakio.

no poista putkesta hukkis ja mahdolliset muut kuristukset putkesta. Ei sitä kiihtyvyyttä juuri saa lisää ilman ettei huippuja nosta. ja nuo kurien poistokin tuo uudet huiput ~60km/h
viesti
Pyörä:
Honda cr 250r 1991
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
8.12.2008 19:10
Yamaha aerox 10¨

ViestiKirjoittanut viesti » 26.5.2010 21:43

Eli kaveri sai nyt aeroxin vuosimallia 2010,ja haluas virittää sitä silleen,että menis 65km/h maksimissaan. eli mieluiten 60km/h,eli mitä pitää tehdä,ku luulis että hukkaputken tukkimisellakin jo menee enempi ku 65km/h?
kalleppi3
Pyörä:
Aprilia RS
Paikkakunta:
Laitila
Liittynyt:
28.9.2007 17:55

ViestiKirjoittanut kalleppi3 » 26.5.2010 22:11

viesti kirjoitti:Eli kaveri sai nyt aeroxin vuosimallia 2010,ja haluas virittää sitä silleen,että menis 65km/h maksimissaan. eli mieluiten 60km/h,eli mitä pitää tehdä,ku luulis että hukkaputken tukkimisellakin jo menee enempi ku 65km/h?

Prikka pois varist ni menee aika tarkkaan 55-60km/H.
viesti
Pyörä:
Honda cr 250r 1991
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
8.12.2008 19:10
hmm

ViestiKirjoittanut viesti » 27.5.2010 22:25

Kaverin mopo meni gepsiin 73km/h ku oli VIILATTU sitä prikkaa vaan :o
kalleppi3
Pyörä:
Aprilia RS
Paikkakunta:
Laitila
Liittynyt:
28.9.2007 17:55

ViestiKirjoittanut kalleppi3 » 31.5.2010 21:19

viesti kirjoitti:Kaverin mopo meni gepsiin 73km/h ku oli VIILATTU sitä prikkaa vaan :o

mikä skootteri niin kovaa menee ilman prikkaa? Joku ruisku koneellinen? Ja tuohon nopeuteen ei välttämättä yllä edes teharilla niin en oikein usko tuota "hiotulla prikalla 73km/H".
paavo__
Liittynyt:
2.7.2009 22:42

ViestiKirjoittanut paavo__ » 31.5.2010 21:20

sellast kyselisin et miten saan tuon helkama huatianin kulkemaan sellasen 60?
kalleppi3
Pyörä:
Aprilia RS
Paikkakunta:
Laitila
Liittynyt:
28.9.2007 17:55

ViestiKirjoittanut kalleppi3 » 2.6.2010 17:28

paavo__ kirjoitti:sellast kyselisin et miten saan tuon helkama huatianin kulkemaan sellasen 60?

prikka pois varista.
exoticc
Liittynyt:
30.3.2010 19:16

ViestiKirjoittanut exoticc » 2.6.2010 17:53

kalleppi3 kirjoitti:
viesti kirjoitti:Kaverin mopo meni gepsiin 73km/h ku oli VIILATTU sitä prikkaa vaan :o

mikä skootteri niin kovaa menee ilman prikkaa? Joku ruisku koneellinen? Ja tuohon nopeuteen ei välttämättä yllä edes teharilla niin en oikein usko tuota "hiotulla prikalla 73km/H".


Vain ruiskukoneet menevät noin nopeaa pelkällä prikan poistolla (aprilia sr 50 factory 80 km/h prikan poistolla)

Ja aerox ei mene 73 edes prikan poistolla kokonaan. hieman huijauksen makua
exoticc
Liittynyt:
30.3.2010 19:16

ViestiKirjoittanut exoticc » 3.6.2010 16:41

Miten Peugeot Speedfight 3 otetaa Variaattorin rullakupik rajotinlevy irti ja onko helppo laittaa takasin. Kaverilla on semmonen ja aikoo ottaa sen rajotin levyn irti.

Voisiko joku laittaa ohjetta.
jerepe
Pyörä:
Fude RS12 / A4 B8
Paikkakunta:
Uleåborg
Liittynyt:
17.9.2006 13:36

ViestiKirjoittanut jerepe » 3.6.2010 17:04

tätyy kirjoitti:Miten Peugeot Speedfight 3 otetaa Variaattorin rullakupik rajotinlevy irti ja onko helppo laittaa takasin. Kaverilla on semmonen ja aikoo ottaa sen rajotin levyn irti.

Voisiko joku laittaa ohjetta.


Täältä pösön topikista varmaa löytyy osaavia.
Seuraa RS12 Projektia täältä :)
Fude RS12 kuvat.
xorea69
Liittynyt:
3.6.2010 20:29

ViestiKirjoittanut xorea69 » 3.6.2010 20:39

kalleppi3 kirjoitti:
viesti kirjoitti:Eli kaveri sai nyt aeroxin vuosimallia 2010,ja haluas virittää sitä silleen,että menis 65km/h maksimissaan. eli mieluiten 60km/h,eli mitä pitää tehdä,ku luulis että hukkaputken tukkimisellakin jo menee enempi ku 65km/h?

Prikka pois varist ni menee aika tarkkaan 55-60km/H.

mulki 08 roxi ja mietiskelin et mitkä rullat kandee laittaa jos ottaa prikan poisa ku kiihtyvyyshän huononee ? Vai? :D
exoticc
Liittynyt:
30.3.2010 19:16

ViestiKirjoittanut exoticc » 3.6.2010 21:27

xorea69 kirjoitti:
kalleppi3 kirjoitti:
viesti kirjoitti:Eli kaveri sai nyt aeroxin vuosimallia 2010,ja haluas virittää sitä silleen,että menis 65km/h maksimissaan. eli mieluiten 60km/h,eli mitä pitää tehdä,ku luulis että hukkaputken tukkimisellakin jo menee enempi ku 65km/h?

Prikka pois varist ni menee aika tarkkaan 55-60km/H.

mulki 08 roxi ja mietiskelin et mitkä rullat kandee laittaa jos ottaa prikan poisa ku kiihtyvyyshän huononee ? Vai? :D


Jos ottaa prikan pois niin ei kannata variaattoriin muuten koskea
xorea69
Liittynyt:
3.6.2010 20:29

ViestiKirjoittanut xorea69 » 3.6.2010 21:32

ok kiitti tiedosta :D

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista