Kuristuskyselyt #2

pekee91
Liittynyt:
1.5.2007 18:14
Pääsuutin

ViestiKirjoittanut pekee91 » 2.5.2007 21:04

Minkä kokoista pääsuutinta ehdottaisitte Peugeot speedfight 2 vm.2004, kun hukkaputki on tukittu?
-JeSu-
Liittynyt:
24.8.2006 18:51
Re: Pääsuutin

ViestiKirjoittanut -JeSu- » 2.5.2007 21:06

pekee91 kirjoitti:Minkä kokoista pääsuutinta ehdottaisitte Peugeot speedfight 2 vm.2004, kun hukkaputki on tukittu?

n. 3-5 numeroa vakiota suurempi voisi olla passeli.
Makii
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
13.4.2007 15:16

ViestiKirjoittanut Makii » 3.5.2007 14:44

Tuli tuolta wihoselta hankittuu Baotian 50 tango..
Onko kellää mitää tietoo kureista? Tai et paljon kulkis ilman niitä?
malaco
Pyörä:
Yamaha YZ125
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
28.4.2007 16:42

ViestiKirjoittanut malaco » 4.5.2007 15:34

Onko -06 CPI Oliverissa muita kuristuksia kun prikka ja liian pitkä alkukäyrä? Onko esim variaattorissa tai ilmanputsarissa vielä jotain?
mängi
Liittynyt:
1.1.2006 18:44

ViestiKirjoittanut mängi » 4.5.2007 21:22

malaco kirjoitti:Onko -06 CPI Oliverissa muita kuristuksia kun prikka ja liian pitkä alkukäyrä? Onko esim variaattorissa tai ilmanputsarissa vielä jotain?

pieni pakoaukko, paska vari ja ilmanputsarista pitäs löytyä kuristus..
malaco
Pyörä:
Yamaha YZ125
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
28.4.2007 16:42

ViestiKirjoittanut malaco » 5.5.2007 12:46

mängi kirjoitti:
malaco kirjoitti:Onko -06 CPI Oliverissa muita kuristuksia kun prikka ja liian pitkä alkukäyrä? Onko esim variaattorissa tai ilmanputsarissa vielä jotain?

pieni pakoaukko, paska vari ja ilmanputsarista pitäs löytyä kuristus..

Ok kiitti :) mutta osaakko sanoo tarkemmin että mitä tarkottaa toi paska vari? Entä minkälainen on ilmanputsarin kuristus? Onkohan muuten järkeä ruveta tota pakoaukkoa säätämään ja miten sen sit tekis? Kiitos.
mängi
Liittynyt:
1.1.2006 18:44

ViestiKirjoittanut mängi » 5.5.2007 15:36

malaco kirjoitti:Ok kiitti :) mutta osaakko sanoo tarkemmin että mitä tarkottaa toi paska vari? Entä minkälainen on ilmanputsarin kuristus? Onkohan muuten järkeä ruveta tota pakoaukkoa säätämään ja miten sen sit tekis? Kiitos.

njuu.. varissa kusee rullakupin muotoilu, selvii ehkä paremmin kun kattoo noita kuvia --> http://www.motot.net/galleria/37820, eli kiihtyvyys ja huiput kärsii ton varin ansiosta..

ja pakoaukkoo ei kannata ruveta viilailemaan, menee sen verran helposti vituiks koko homma.. 70cc:tä vaan kiinni jos ei vakiopannun tehot riitä.
Jyy-
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
23.10.2006 15:43

ViestiKirjoittanut Jyy- » 11.7.2007 12:31

Onkos pösössä vakio imukaula kuristettu pahastikkin? Kun tuntuis 70cc:n kanssa olevan aika luumu.
CoH
Liittynyt:
15.7.2007 18:53

ViestiKirjoittanut CoH » 16.7.2007 12:48

Mikä on ku sr ditechin variaattorissa ei ollu prikkaa mutta se ei kulje kuin 55km/h? vuosimalli on 2004
z0rb
Liittynyt:
9.7.2006 22:57

ViestiKirjoittanut z0rb » 16.7.2007 21:33

Mitä rajotuksia derbi predatorissa on ? Varissa ei ole prikkaa eikä putkessa ei oo hukkista
Wannabe-crew
Pyörä:
Ei mitään :/
Paikkakunta:
Haukipudas
Liittynyt:
20.7.2007 13:53

ViestiKirjoittanut Wannabe-crew » 21.7.2007 4:53

Miten ku otin prikan pois nii siihehä jäi semmone tappi... tai se holkki. uskaltaako sitä ottaa yhtään pois että sais Oliverin kulkemaan rivakammin? Missä muualla on kureja ku varissa? Alkukäyrästä en löytäny yhtää holkkia tms.. enkä änkästä... pitäs saaha tuo oliver kulkemaan vähä rivakammin
mängi
Liittynyt:
1.1.2006 18:44

ViestiKirjoittanut mängi » 21.7.2007 22:27

Wannabe-crew kirjoitti:Miten ku otin prikan pois nii siihehä jäi semmone tappi... tai se holkki. uskaltaako sitä ottaa yhtään pois että sais Oliverin kulkemaan rivakammin? Missä muualla on kureja ku varissa? Alkukäyrästä en löytäny yhtää holkkia tms.. enkä änkästä... pitäs saaha tuo oliver kulkemaan vähä rivakammin

jos sitä rullakippaan sorvattua prikan jatketta meinaat ni hio pois vaan.. varin holkkiin sit taas ei kannata koskee. ;) kipan sisäpuolellekki voi näyttää vähä dremeliä, tohon malliin --> http://www.motot.net/galleria/data/500/ ... TED123.JPG

muut kurit on sit ylipitkä alkukäyrä ja ilmanputsarin sisääntuloaukkoo tukkiva kumilutku..
Wannabe-crew
Pyörä:
Ei mitään :/
Paikkakunta:
Haukipudas
Liittynyt:
20.7.2007 13:53

ViestiKirjoittanut Wannabe-crew » 22.7.2007 21:52

mängi kirjoitti:
Wannabe-crew kirjoitti:Miten ku otin prikan pois nii siihehä jäi semmone tappi... tai se holkki. uskaltaako sitä ottaa yhtään pois että sais Oliverin kulkemaan rivakammin? Missä muualla on kureja ku varissa? Alkukäyrästä en löytäny yhtää holkkia tms.. enkä änkästä... pitäs saaha tuo oliver kulkemaan vähä rivakammin

jos sitä rullakippaan sorvattua prikan jatketta meinaat ni hio pois vaan.. varin holkkiin sit taas ei kannata koskee. ;) kipan sisäpuolellekki voi näyttää vähä dremeliä, tohon malliin --> http://www.motot.net/galleria/data/500/ ... TED123.JPG

muut kurit on sit ylipitkä alkukäyrä ja ilmanputsarin sisääntuloaukkoo tukkiva kumilutku..


tarkotan sitä mikä on tuota rullakupia ennen oleva holkki.. eli siitä vaa pois suikale? millä kannattaa?
mängi
Liittynyt:
1.1.2006 18:44

ViestiKirjoittanut mängi » 23.7.2007 18:52

Wannabe-crew kirjoitti:tarkotan sitä mikä on tuon rullakupia ennen oleva holkki.. eli siitä vaa pois suikale? millä kannattaa?

siis ton ->(klik)<- voi nirhasta dremelillä tai santapaperilla pois, ton ->(klik)<- jätät rauhaan.
urskiii
Pyörä:
Aprilia rs 125 2000
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
11.6.2007 21:00

ViestiKirjoittanut urskiii » 1.8.2007 11:43

prikan saa pois pulttipyssyllä,öljynsuodatinavaimella ja muilla meisseli virityksill mut on myös yksi ja kukaan ei oo tähän mennessä sanonut sitä......(ainakaan tiätääkseni)
Eli avaat variaattorin kopan ja sen takana on se tuuletuslautanen ja sitte avaat skootterin toiselta puolelta mangneeton kopan ja siellä on pultti sit vaa räikkä sinne puolellee ja toinen räikkä toiselle puolelle ja siitä se lähtee.....[/i]

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista