Kuristuskyselyt #2

Mopomies666
Liittynyt:
24.6.2004 15:26
kuriongelma

ViestiKirjoittanut Mopomies666 » 15.10.2005 20:52

mulla on tän vuoden Neos'si ja tartteisin apua kuristusten poistossa. varista kuri on jo pois ja menee nyt sen 55-60km/h. missä toinen kuri on? hukkaputkea ei ole eikä alkukäyräs kuria? ku eiks '04 neossit mee sen 70-75km/h kurittomana?
Luulitko että kirjoitin ton oikeest...
typho
Liittynyt:
3.10.2005 20:36
Typhoon-05:n vakioputken kuristukset?

ViestiKirjoittanut typho » 16.10.2005 15:01

monesta kohtaa kuristettu..? hukkaputki, prikka, kuristuslevy ja pääsuutin on jo hoideltu. En vaan haluaisi hankkia teharia... joten jos joltain löytyy kokemusta ton vakioputken sisällöstä?

Kiitos.
Chunlanman
Liittynyt:
25.9.2005 14:53
Rajotin!

ViestiKirjoittanut Chunlanman » 16.10.2005 17:40

Minkälainen osa se rajotin on!? Ja missä se sijaitsee,kaasarissa? Imukurkussa?muualla?!?
Onko rajottimia 1 vai useempi?
jeba
Paikkakunta:
Naantali
Liittynyt:
2.7.2004 18:37
Re: Rajotin!

ViestiKirjoittanut jeba » 16.10.2005 17:43

Chunlanman kirjoitti:Minkälainen osa se rajotin on!? Ja missä se sijaitsee,kaasarissa? Imukurkussa?muualla?!?
Onko rajottimia 1 vai useempi?


http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?t=23066 Katso tualta,eri merkkisissä mopoissa on erinlaisia kuristukisa erinlaisissa paikoissa.
Lail
Paikkakunta:
Tampere/Orivesi
Liittynyt:
2.8.2004 12:57

ViestiKirjoittanut Lail » 16.10.2005 17:57

Tikkiz kirjoitti:Otin prikan pois Rallysta, kulkee sellaista 65kmh, mutta kypärän sisällä kuuluu sellaista vaimeaa sirinää matalammilla nopeuksilla. Onko normaalia/epätavallista/mielikuvitusta? En jaksaisi sitä variaattoria mennä näillä ilmoilla avaamaan.

Kaverilla on Aprilia Rally LC kun ei ollu prikkaa nii se meni mun ohi vaikka menin täysiä (n. 75kmh). Onko muuten tosta rallysta läpät kuristettu? Vuosimalli on -98. Ja kyselen nyt täältä vaikka ei kuulukkaa tähän, JOS läpät on paskana niin onko bensankulutus valtava?
...ja kun se nyt on tuota turvallista kiina laatua niin selviämismahdollisuudet on aikalailla sitä -100% luokkaa...
Chunlanman
Liittynyt:
25.9.2005 14:53
:P

ViestiKirjoittanut Chunlanman » 16.10.2005 19:28

Joo mutta edelleenkin missä se rajotin on? Ja minkä näköinen osa se on? Eikä mitään brikkoja summuuta!
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44
Re: :P

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 16.10.2005 22:10

Chunlanman kirjoitti:Joo mutta edelleenkin missä se rajotin on? Ja minkä näköinen osa se on? Eikä mitään brikkoja summuuta!
Oletko idiootti vai etkö vain osaa lukea? Fudetopikissa on juttua ko. merkistä löytyvästä kaasuttimen rajoitintapista.
http://www.motot.net/forum/viewtopic.ph ... 71&start=0
Jarn0
Pyörä:
GSX-R 1100
Paikkakunta:
Vihanti
Liittynyt:
22.9.2004 14:00
Re: Typhoon-05:n vakioputken kuristukset?

ViestiKirjoittanut Jarn0 » 17.10.2005 16:46

typho kirjoitti:monesta kohtaa kuristettu..? hukkaputki, prikka, kuristuslevy ja pääsuutin on jo hoideltu. En vaan haluaisi hankkia teharia... joten jos joltain löytyy kokemusta ton vakioputken sisällöstä?

Kiitos.

Pytty on vanhemmissa ainakin kuristettu pakoaukosta.
Tikkiz
Paikkakunta:
Perskaupunki City
Liittynyt:
19.7.2005 15:07

ViestiKirjoittanut Tikkiz » 17.10.2005 20:00

tuntsa ss kirjoitti:
Tikkiz kirjoitti:Otin prikan pois Rallysta, kulkee sellaista 65kmh, mutta kypärän sisällä kuuluu sellaista vaimeaa sirinää matalammilla nopeuksilla. Onko normaalia/epätavallista/mielikuvitusta? En jaksaisi sitä variaattoria mennä näillä ilmoilla avaamaan.

Kaverilla on Aprilia Rally LC kun ei ollu prikkaa nii se meni mun ohi vaikka menin täysiä (n. 75kmh). Onko muuten tosta rallysta läpät kuristettu? Vuosimalli on -98. Ja kyselen nyt täältä vaikka ei kuulukkaa tähän, JOS läpät on paskana niin onko bensankulutus valtava?

Ei ainakaan tuon skoottereiden kuristukset -ketjun mukaan ole läpissä kuristuksia. Itsellä on uusi Rally, vuosi 2005 tai 2004.
Chunlanman
Liittynyt:
25.9.2005 14:53
Re: :P

ViestiKirjoittanut Chunlanman » 17.10.2005 20:39

Vauhtiviivatarra kirjoitti:
Chunlanman kirjoitti:Joo mutta edelleenkin missä se rajotin on? Ja minkä näköinen osa se on? Eikä mitään brikkoja summuuta!
Oletko idiootti vai etkö vain osaa lukea? Fudetopikissa on juttua ko. merkistä löytyvästä kaasuttimen rajoitintapista.
http://www.motot.net/forum/viewtopic.ph ... 71&start=0

Ensin opastetaan tänne sitten johki mis on 40 sivua juttua, kuka niitä jaksaa lukee?!!! :)
viltsu-
Liittynyt:
10.9.2005 11:25

ViestiKirjoittanut viltsu- » 17.10.2005 21:59

käytä hakua.
Chunlanman
Liittynyt:
25.9.2005 14:53
Prikan Poisto!

ViestiKirjoittanut Chunlanman » 18.10.2005 9:20

Prikkahan sijaitsee varissa, vai? Miten saan sen hammasratas jutun irti tai rullakupin takaa irti, kun ne on niin tiukassa ettei ihan helposti aukea? Tarvisko siihen jonkun pulttipyssyn (vai mikä se onkaan)? Vai oisko mitään hyvää ideaa, kertokaas vinkkejä :)
Basu
Liittynyt:
14.11.2003 22:45

ViestiKirjoittanut Basu » 18.10.2005 9:23

Kyllä, yleensä se prikka on variaattorissa. Yleensä porukat avaavat varin pulttipyssyllä, koska se on ehkä vaivattomin ja nopein tapa? Muita vaihtoehtoja on myös jonkun puukepin, halon tunkeminen siihen, tai sitten kengännauhalla jotenkin tai sitten öljyfiltterin avaimella. Suosittelen itse kyllä pulttaria.
Chunlanman
Liittynyt:
25.9.2005 14:53
prikan Poisto!

ViestiKirjoittanut Chunlanman » 18.10.2005 9:28

Mutta kun avaa sitä pulttipyssyllä niin eikös se lähde pyörimään? Puukeppi jutska ei meillä auttanut :D on noita halppis kiinalais mopoja meinaa :D
Basu
Liittynyt:
14.11.2003 22:45

ViestiKirjoittanut Basu » 18.10.2005 9:32

Ei se lähde pyörimään koska siinä tulee niin nopea se kierros stydeemi niin se vari ei kerkee kun avautumaan. :D
En sitten tiedä missä sulla on kuristus, ja onko prikka jne. kun olis kiva tietää mistä skootterista on kyse. ;)

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista