Kuristuskyselyt #2

Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35
Re: Kuristuskyselyt #2

ViestiKirjoittanut Sudee » 9.6.2011 9:07

Sylinterissä, pakoaukossa saattaa olla kuristus. Jos haluat sen kulkemaan kovempaa niin osta joku tehari tms. siihen.
Aerox/Nitro osia
Eisseri
Pyörä:
Gilera sc, DT 50cc
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
10.10.2009 13:41
Re: Kuristuskyselyt #2

ViestiKirjoittanut Eisseri » 9.6.2011 12:54

Kieltämättä sylinteri ja putki on aika ahistavan pienet. Mutta on se joskus mennyt 55, ja viime kesän huollon jälkeen 45. Prikkaa ei ole mutta tuntuu että olis sähkönen rajotin .. Koska ylä ja alamäet menee samaa vauhtia. Tavote olis että 45-->55-60 viritykseen 0-30e max, koska muijan pyörä kyseessä niin en ite rupee maksamaan siihen paljoa.
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ya ... m/id23270/
s4mp00
Pyörä:
Yamaha aerox -07
Paikkakunta:
rovaniemi
Liittynyt:
9.4.2010 14:02
Re: Kuristuskyselyt #2

ViestiKirjoittanut s4mp00 » 11.6.2011 14:40

Onko pakoputkesta lähtevä letku ilmanputsariin jonkinlainen kuristus?? Ja jos ei ole nii mikä seon kyseessä solifer speed
Sampo
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Kuristuskyselyt #2

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 11.6.2011 18:17

Kuristushan se on, sotkee virtauksia ja menee pakokaasua ilmanputsariin joka vähentää tehoo. Kannattaa ottaa pois ja tukkia ne letkut ja muut, mutta joutuu myös pistää vähä isomman suuttimen. Ja sen pakoputkesta lähtevän jutun voi vetää rälläkällä putkee myöten pois, ja hitsata umpee.

Posliinien iloks voi sitte hitsata sen vaikka siihen tukkeen päälle takas. Koska se luultavammin sotkee putken virtauksia jonkun verran.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
s4mU
Pyörä:
2 x faitti
Paikkakunta:
Iiden
Liittynyt:
27.5.2008 16:20
Re: Kuristuskyselyt #2

ViestiKirjoittanut s4mU » 12.6.2011 2:53

Eipä se kuritus ole. Tehoa sen poistamalla et persdynossa huomaa.
Ei kannata rueta asioikseen poistamaan.
Projektia
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Kuristuskyselyt #2

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 12.6.2011 10:51

No mutta varmasti säästää konetta jonkun verran, ja kyllä se luulis vaikutavan varsinki suuremmilla vireillä.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
_keijomies_
Pyörä:
ei enää mitään
Paikkakunta:
lahti
Liittynyt:
24.11.2008 21:01
Re: Kuristuskyselyt #2

ViestiKirjoittanut _keijomies_ » 12.6.2011 11:00

Turha tollasii katalysaattori letkuja on ruveta poistamaan ja vakioputkea mennä pilaamaan kun varsinaista hyötyä ei ole, samantien tekee kokonaan uuden putken niin hyödyttää paljon enemmän kun yhden reiän tukkiminen.
Mbk Nitro 50cc 95,4 km/h gps.
Jesmuli
Pyörä:
Peugeot XPS SM , Rieju Marathon 125cc
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
12.7.2009 23:06
Re: Kuristuskyselyt #2

ViestiKirjoittanut Jesmuli » 2.8.2011 19:38

Mikä neuvoksi? Pistin prikan variaattoriin kun haluan pitää vakiona mutta hihna luistaa ja kone huutaa täysillä kierroksilla. Saiskohan sen luistamisen estettyä jotenkin?

Sori jos tuli väärälle topicille
-Jesse
Petzkuu
Pyörä:
CPI SX 50 -06
Paikkakunta:
Honolulu
Liittynyt:
25.6.2009 12:37
Re: Kuristuskyselyt #2

ViestiKirjoittanut Petzkuu » 2.8.2011 20:14

Kiristitkö etuvariaattorin mutterin tarpeeksi kireälle? Tarkasta nyt ensiksi se, ettei ole päässyt löystymään. Jos hihna on kulunut niin sekin kannattaa vaihtaa.
_T3_
Pyörä:
kolaroitu Mbk Ovetto -99 ¤Red Fighter¤ ja EX Kymco agility 50
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
26.2.2010 21:02
Re: Kuristuskyselyt #2

ViestiKirjoittanut _T3_ » 2.8.2011 20:55

minkäs te ootte laittanu nelarin/esim kymco agilityn tuuletuslautasen hammasrattaiden väliin? tarkotus siis avata etuvari ja viilaa kuri pois prikasta joten paljon kulkis tolla?
Kattokaa galleria ja kommentoikaa
radon-
Pyörä:
110cc Monkey
Paikkakunta:
Kajaani
Liittynyt:
23.7.2010 19:47
Re: Kuristuskyselyt #2

ViestiKirjoittanut radon- » 3.8.2011 20:18

pistä bensaletku tulpanreiästä pyttyyn niin kone menee jumiin ja saat vaikka tavallisella lenkillä sen auki ?
Poliisien varalta: Kansallinen lainsäädäntö
CemBalo
Pyörä:
Piaggio NRG Power DD
Liittynyt:
22.12.2010 0:25
Re: Kuristuskyselyt #2

ViestiKirjoittanut CemBalo » 3.8.2011 22:00

Itse olen myös kengännauhaa käyttänyt vastaavasti. ;)
Myynnissä Piaggio NRG Power DD -10!
thounimakarooni
Pyörä:
Ei oo
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
11.9.2010 19:04
Re: Kuristuskyselyt #2

ViestiKirjoittanut thounimakarooni » 4.8.2011 23:25

Älkää missää nimessä tunkeko sinne pyttyy mitäää, ellette oo valmis avaamaan kantta. Itelllä jäi kengän nauha pytyn ja männän väliin ja se oli tiukassa sielä! Bensaletkuukaan en suosittele, ku siitä voi katketa paloja, jotka voi jäädä palotilaan (kokemusta on). Sori OT mut varotan.
CemBalo
Pyörä:
Piaggio NRG Power DD
Liittynyt:
22.12.2010 0:25
Re: Kuristuskyselyt #2

ViestiKirjoittanut CemBalo » 5.8.2011 0:01

Ei mulla ole koskaan jumiin jääny. Aina on lähteny pois siististi vetämällä ja konetta vähän pyörittämällä. Kannattaa tietty jättää kamaa pytyn ulkopuolelle, mistä sen saa irti vedettyä.

Onhan tossa tietty se riski, että jääkin jumiin...
Myynnissä Piaggio NRG Power DD -10!
Bobi.
Pyörä:
Husqvarna sm 125 -07, KTM sx 125 -94
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
26.4.2010 18:52
Re: Kuristuskyselyt #2

ViestiKirjoittanut Bobi. » 9.8.2011 20:02

onko generic xorissa rajoitettu cdi-boksi?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista