Kuristuskyselyt #2

Gespar
Pyörä:
Husqvarna 08 sm
Paikkakunta:
Raisio
Liittynyt:
12.12.2007 16:21

ViestiKirjoittanut Gespar » 16.2.2008 14:00

Laitanko 10nro. isomman pääsuuttimen jos otan Aeroxista hukat pois ja prikat pois. Mikä mahtais olla huippunopeus noitten virien jälkeen. Hoituuko suuttimen vaihto samalla tavalla kun enduroissa?
Nak$u
Paikkakunta:
jämsä
Liittynyt:
8.9.2006 17:45

ViestiKirjoittanut Nak$u » 26.2.2008 16:03

Gespar kirjoitti:Laitanko 10nro. isomman pääsuuttimen jos otan Aeroxista hukat pois ja prikat pois. Mikä mahtais olla huippunopeus noitten virien jälkeen. Hoituuko suuttimen vaihto samalla tavalla kun enduroissa?


Tietysti se suuttimen vaihto hoituu samallalailla, mikäli se sinun roxi on kaasarikoneella.
kossuuh
Paikkakunta:
Pirkanmaa
Liittynyt:
8.4.2007 14:48

ViestiKirjoittanut kossuuh » 27.2.2008 1:37

Paljon kaasarin kuristuksen pois ottaminen vaikuttaa yleensä nopeuteen? Kun sanoin myyjälle että laittaisi mun NRG:n kulkeen 60km/h hän otti kaasarista kurin poies.. Mutta nyt kun oon lukenu täällä vaikka mitä niin monet sanoo et ei tosiaa mee 60km/h. Ite en pääse testaa kun on tietkin ihan jäässä yms.. :(
zonte
Liittynyt:
24.2.2008 17:34

ViestiKirjoittanut zonte » 29.2.2008 22:17

Onko CPI aragon s skootterissä kuristusta kaasarissa? kaasari mikuni 14mm.
JOs ottaisin variaattorin prikan pois, ilmaputsarin kuristuksen pois, poraisin vähän sylinterin pakoaukkoa ja laittaisin vähän vakiorullia kevyemmät rullat.. nousisiko huiput paljon, vai pitääkö ostaa kuristamaton alkukäyrä tai tehari?
Gp1 Revolution
Paikkakunta:
Itärajalla
Liittynyt:
12.4.2007 19:10

ViestiKirjoittanut Gp1 Revolution » 29.2.2008 22:56

Nak$u kirjoitti:
Gespar kirjoitti:Laitanko 10nro. isomman pääsuuttimen jos otan Aeroxista hukat pois ja prikat pois. Mikä mahtais olla huippunopeus noitten virien jälkeen. Hoituuko suuttimen vaihto samalla tavalla kun enduroissa?


Tietysti se suuttimen vaihto hoituu samallalailla, mikäli se sinun roxi on kaasarikoneella.

Ei oo rokseja ku kaasarikoneella ;)
[kalz]
Paikkakunta:
Somero/Salo
Liittynyt:
14.10.2003 10:50

ViestiKirjoittanut [kalz] » 29.2.2008 23:13

Gp1 Revolution kirjoitti:
Nak$u kirjoitti:
Gespar kirjoitti:Laitanko 10nro. isomman pääsuuttimen jos otan Aeroxista hukat pois ja prikat pois. Mikä mahtais olla huippunopeus noitten virien jälkeen. Hoituuko suuttimen vaihto samalla tavalla kun enduroissa?


Tietysti se suuttimen vaihto hoituu samallalailla, mikäli se sinun roxi on kaasarikoneella.

Ei oo rokseja ku kaasarikoneella ;)

65 menee hoituu mutta joutuu ottaa penkin ja kakki pois.
________________________________________
4 wheels-MB
jnc
Liittynyt:
7.3.2008 19:16

ViestiKirjoittanut jnc » 10.3.2008 17:16

Mitä kuristuksia suosittelette ottamaan pois, jotta huipuit nousis sinne reilu 60km/h.
Paljon kulkisi jos, kaasarin vaihto isompaan, (norm 14mm mikuni), ja prikka pois. Skootterina CPI aragon
Jose.92
Paikkakunta:
Taipalsaari
Liittynyt:
11.1.2006 21:57

ViestiKirjoittanut Jose.92 » 10.3.2008 18:17

Onkohan tuossa pytyssä kurit. Pytty kuuluu aprilia sr, pysty minarelli ilmajäähytteine. Vissiin Forte tai rms pytty. Eli onko toi osa kuristuksia jonka oon punasel värittäny?
Kuva
http://www.motot.net/galleria/data/2935 ... /pytty.jpg
Sinä kysyit:
Paljon s1 kulkee

Oraakkeli vastasi:
Siitä määrästä riittäisi parille kaverillekin.
Deilow
Pyörä:
eiolee
Liittynyt:
17.3.2008 20:15

ViestiKirjoittanut Deilow » 27.3.2008 15:54

kossuuh kirjoitti:Paljon kaasarin kuristuksen pois ottaminen vaikuttaa yleensä nopeuteen? Kun sanoin myyjälle että laittaisi mun NRG:n kulkeen 60km/h hän otti kaasarista kurin poies.. Mutta nyt kun oon lukenu täällä vaikka mitä niin monet sanoo et ei tosiaa mee 60km/h. Ite en pääse testaa kun on tietkin ihan jäässä yms.. :(


Ei mene millään 60km/h...jos prikka on kiinni.
urskiii
Pyörä:
Aprilia rs 125 2000
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
11.6.2007 21:00

ViestiKirjoittanut urskiii » 27.3.2008 19:11

Jose.92 kirjoitti:Onkohan tuossa pytyssä kurit. Pytty kuuluu aprilia sr, pysty minarelli ilmajäähytteine. Vissiin Forte tai rms pytty. Eli onko toi osa kuristuksia jonka oon punasel värittäny?
Kuva
http://www.motot.net/galleria/data/2935 ... /pytty.jpg


Taitaapi olla....mut eipä taida olla paljoa hyötyä ton poistamisesta. Suoraa vaa tehokkaampi pytty, jos lisää tehoja haluat.
Paaluviita
Paikkakunta:
Honkajoki
Liittynyt:
18.2.2007 22:50

ViestiKirjoittanut Paaluviita » 31.3.2008 22:01

mites millaset kurit kymco super 8:ssa ja miten otetaan pois?
guarts
Liittynyt:
3.4.2008 21:48

ViestiKirjoittanut guarts » 3.4.2008 22:08

noni kopsasin tän tänne ku ei löytyny tietoo täältä tähän eikä netistäkään

elikkä omistan generic xor competion 50cc mallin

-olen ottanut variaattorin prikan pois, eikä vaikuttanut yhtään skootterin kulkuun.

-Pakoputkea on avarrettu jonkun verran kun näytti olevan pikku kuristukset siellä, eikä vaikuttanut kulkuun.

-Pakoputkesta ei löytynyt enempää kuristuksia

max nopeus nyt mittarin mukaan tasasella 50-55km/h

tietääkö kukaan mistä tälle mallille löytyy kuristuksia?
ja miten saa tehot esiin kotikonstein?

tarkoitus olis saaha kulkee n.70km/h
myy hapero
Liittynyt:
24.10.2007 12:49

ViestiKirjoittanut myy hapero » 5.4.2008 16:31

Jos tukkii hukkiksen ja prikka on jo poissa niin tarviiko suutinta vaihtaa suurempaan? Kyseessä siis booster ng -02.
Katotaan tossa suoralla kuka on kondolierien kuningas!
sasu` Moderaattori
Pyörä:
Cb 350
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
24.2.2005 20:15

ViestiKirjoittanut sasu` » 5.4.2008 16:35

myy hapero kirjoitti:Jos tukkii hukkiksen ja prikka on jo poissa niin tarviiko suutinta vaihtaa suurempaan? Kyseessä siis booster ng -02.


Ei.
Evoluutio
Pyörä:
2x Fude, Solifer Sm
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
14.4.2007 22:56
Moi

ViestiKirjoittanut Evoluutio » 11.4.2008 14:58

En jaksa lukee nyt näitäki nii miten ton variaattorin saa aukastuu muuten ku pulttipyssyllä?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista