Tekniset ongelmat

EpZa
Pyörä:
Aerox '03
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
23.7.2011 2:42
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut EpZa » 28.5.2012 22:55

Morjesta taas tännekkin!

Tässä roksissa ollu koko ajan vähän vikaa sähköjen kanssa. Kun ei millään vikaa löydy. Ongelmana olis semmonen että liikkelle lähdössä kun heittää kaasun täysille niin alkaa yskiin ja ampuu putkeen mutta kun vähän aikaa pitää kaasua niin lähtee rullaamaan. Myös iskee kipinää iskarin yläpäästä ja subframen ja rungon välistä. En tajua mikä on vialla, maadotukset ovat rungossa penkin pulttien alla, maali on viilattu kokonaan pois joten ei pitäisi olla syy (?) Pikaista vastausta joltain joka enemmän näistä sähköjutuista tietää.
Dont be a pussy, that guy looks legit.
jkoljo Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut jkoljo » 28.5.2012 23:29

Ei voi olla maa kunnossa kun kipinää iskee. Vedä uusi paksu maapiuha, vaikka kaiutinkaapelia, lohkoilta runkoon.
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2
EpZa
Pyörä:
Aerox '03
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
23.7.2011 2:42
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut EpZa » 28.5.2012 23:34

Kiitoksia neuvousta, arvostan. Huomenna semmosta siis värkkäileen. Akkukin muuten oli ehjä, antoi 12,40Volttia kun mittasin ladattuna. Ja muuten tuli mieleen että eikös niin että roksissa on vain yksi maa piuha jollei sitten sähköstartti ole käytössä jolloin on 2 kappaletta. Itsellä on se mikä tulee puolalta ja se mikä tulee kierrosrajoittimesta, olisiko mahdollisuutta saada tarkempaa neuvoa minne mikäkin olisi parasta maadottaa. Ennen ainakin toiminut nykyisissä paikoissa.
Dont be a pussy, that guy looks legit.
jkoljo Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut jkoljo » 29.5.2012 9:46

Maadoita vaikkapa sähköstartin kiinnityspultilta random isoon pulttiin rungossa. Itselläni maadoitu kulkee juurikin startilta runkoon entiseen puolan kiinnityspaikkaan.
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2
erska420
Liittynyt:
29.4.2012 23:54
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut erska420 » 30.5.2012 16:43

mikäs on mbk nitrossa kun ostettiin tollainen malossi 50cc sport sylinteri sarja ja ennen sittä mopo meni huiput 85kmh porautettu pytty ja nyt ottaa piikin mutta vauhti hyytyy heti piikin jälkeen n 35-45kmh eikä jaksa mennä... ollaan kokeiltu nyt suuttimia 100-130 ja jokasella suuttimella sama tulpann väri? ilmaruuviakin ollaan säädelty mutta eroa ei näy huipuissa vaan kiihdytyksessä ? kaasarin koko 17.5 eikö se sillä toimia pitäisi ?
--JogR--
Pyörä:
Yamaha jog-r
Liittynyt:
16.11.2011 21:19
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut --JogR-- » 30.5.2012 16:44

Ootko varia miten säätäny?
Jos nissan motorsport on nismo niin mikäs silloin on honda motorsport?
erska420
Liittynyt:
29.4.2012 23:54
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut erska420 » 30.5.2012 16:50

no sepässe, ajattelin itekkin että kytkin/vp jousista olis kiinni mut aattelin aluksi että ois bensasta, niin voiko olla että tarvitsee jäykempiä vp jousia ?
ttemsu
Pyörä:
Yamaha bw's ng
Liittynyt:
27.7.2011 12:19
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut ttemsu » 30.5.2012 17:54

Terve !

Mikähän olis Yamahassa ongelmana kun ajelin sillä eilen kotiinpäin ja vähän ennen kotia alkoi hyytyä, eli ei mennyt enään kuin n. 40km/h (normaalisti +60). Sitten kun tänään aamulla olin lähdossä kouluun niin ei enään lähtenyt käyntiin. Ei edes meinaa lähteä käyntii, bensa haisee ja suhauttelee putkesta.
--JogR--
Pyörä:
Yamaha jog-r
Liittynyt:
16.11.2011 21:19
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut --JogR-- » 30.5.2012 20:33

erska420 kirjoitti:no sepässe, ajattelin itekkin että kytkin/vp jousista olis kiinni mut aattelin aluksi että ois bensasta, niin voiko olla että tarvitsee jäykempiä vp jousia ?

Riippuu vähän siitä mitkä virit sulla on?Onks sulla teharia nytte?
Ja tuohon hyytymiseen,katoppa antaako tulppa kipinää tai antaako liian pienen?Jos kipinä tulee nii tsekkaat kaasarin että onko tukkeutunut tai muuten joku siellä kussut.Näitte jälkee katot vielä alipaine hanan toiminnan jos sellainen sulta tuosta löytyy!Siinäpä noin alkuun kokeilemista :)
Jos nissan motorsport on nismo niin mikäs silloin on honda motorsport?
rasssee
Liittynyt:
9.4.2011 15:31
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut rasssee » 30.5.2012 21:25

Tuota saisko apua? Kaikki muut viat sain korjattua mutten vaa skodea kiihtymää/kulkemaa hyvi. Virit: pro replica, malossin punaset jouset, 4.2 rullat ja kiinni 118 suutin, ja vapaavirtausfiltteri. Roxi ei jaksanu lähteä oikee liikkeellee ja huiput 65-70... Testasin 110, booas, testasin 114 toimi mutta heikosti, testasin isoimmalla mitä löyty, eli 118 ja jakso se lähteä vähä paremmi liikkeelle kuin 114 suuttimella. Huiput oli sen 60 ku testailin noilla vireillä. Piikki iskee siinä 20 maissa ja loppu tosi nopeaa 45 maissa. Mitä kannattaa lähtiä koittaa? :|
EpZa
Pyörä:
Aerox '03
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
23.7.2011 2:42
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut EpZa » 31.5.2012 1:20

ttemsu kirjoitti:Terve !

Mikähän olis Yamahassa ongelmana kun ajelin sillä eilen kotiinpäin ja vähän ennen kotia alkoi hyytyä, eli ei mennyt enään kuin n. 40km/h (normaalisti +60). Sitten kun tänään aamulla olin lähdossä kouluun niin ei enään lähtenyt käyntiin. Ei edes meinaa lähteä käyntii, bensa haisee ja suhauttelee putkesta.


Koitas nyt eka kattoa tulppa ja onko tulpanhattu kunnolla edes kiinni.
Dont be a pussy, that guy looks legit.
erska420
Liittynyt:
29.4.2012 23:54
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut erska420 » 31.5.2012 12:25

--JogR-- kirjoitti:
erska420 kirjoitti:no sepässe, ajattelin itekkin että kytkin/vp jousista olis kiinni mut aattelin aluksi että ois bensasta, niin voiko olla että tarvitsee jäykempiä vp jousia ?

Riippuu vähän siitä mitkä virit sulla on?Onks sulla teharia nytte?
Ja tuohon hyytymiseen,katoppa antaako tulppa kipinää tai antaako liian pienen?Jos kipinä tulee nii tsekkaat kaasarin että onko tukkeutunut tai muuten joku siellä kussut.Näitte jälkee katot vielä alipaine hanan toiminnan jos sellainen sulta tuosta löytyy!Siinäpä noin alkuun kokeilemista :)




no on stage 6 pro replica ja kaasarissa ei mitään tukossa putsasin ja katoin läpi nii ei mitää ja tulppa antaa täydellisen kipinän ja alipaine hana toimii ? :D en ymmärrä ollenkaa
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 31.5.2012 12:57

Suuttimen oot vaihtanu teharin kanssa?
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
rasssee
Liittynyt:
9.4.2011 15:31
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut rasssee » 31.5.2012 14:52

Comoon jeesakkaa:DAuttasko rikastamalla seosta? eli neula yhen asteen korkeammalle? Ja mikä siihe vaikuttaa että kylmänä pelittää hiton terhakasti, mutta lämpimänä ei?
--JogR--
Pyörä:
Yamaha jog-r
Liittynyt:
16.11.2011 21:19
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut --JogR-- » 31.5.2012 15:08

Laitoin sulle jo tälläset ohjeet:tuohon hyytymiseen,katoppa antaako tulppa kipinää tai antaako liian pienen?Jos kipinä tulee nii tsekkaat kaasarin että onko tukkeutunut tai muuten joku siellä kussut.Näitte jälkee katot vielä alipaine hanan toiminnan jos sellainen sulta tuosta löytyy!Siinäpä noin alkuun kokeilemista :D
Ja rikastaminen vain pahentaa asiaa,tuon perustella se saa lämpösenä liikaa bensaa.
rasssee kirjoitti:Tuota saisko apua? Kaikki muut viat sain korjattua mutten vaa skodea kiihtymää/kulkemaa hyvi. Virit: pro replica, malossin punaset jouset, 4.2 rullat ja kiinni 118 suutin, ja vapaavirtausfiltteri. Roxi ei jaksanu lähteä oikee liikkeellee ja huiput 65-70... Testasin 110, booas, testasin 114 toimi mutta heikosti, testasin isoimmalla mitä löyty, eli 118 ja jakso se lähteä vähä paremmi liikkeelle kuin 114 suuttimella. Huiput oli sen 60 ku testailin noilla vireillä. Piikki iskee siinä 20 maissa ja loppu tosi nopeaa 45 maissa. Mitä kannattaa lähtiä koittaa? :|

Ja sulle en näitä ohjeita laittanut,mutta kannattaa vaihtaa ne jouset jos sulla pro replica on!
Jos nissan motorsport on nismo niin mikäs silloin on honda motorsport?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista