Hei,

Toivottavasti täällä joku osaisi auttaa...

Minulla on nuorempi sisko, joka on SUURI motocross-fani. Hän on vammainen, eikä hänellä ole paljon valopilkkuja elämässään. Asun ulkomailla hänen luonaan, mutta vierailen hänen luonaan pian, ja siellä sattuu olemaan Loretta Lynnin alueen karsintoja noin 2 tunnin ajomatkan päässä hänen asuinpaikastaan ​​samaan aikaan, kun vierailen Pleasure Valley Racewaylla lähellä Johnstown Pennsylvaniaa. Ajattelin, että voisi olla mukavaa viedä hänet sinne katsomaan joitain kilpailuja.

Huomaan, että se on ajoitettu kahdelle päivälle (sekä lauantaina että sunnuntaina). Onko joku päivä, joka on parempi kuin toinen näiden tapahtumien katsojille? Voimme todennäköisesti mennä vain jonakin kahdesta päivästä. En tiennyt, onko lauantai erityisesti harjoituksia varten tai jotain sellaista. En ole löytänyt netistä kilpailuaikataulua tai mitään, joka osoittaisi, mitkä luokat ajetaan minä päivänä tai mitään. Onko jollain teistä täällä tietoa, jonka voisitte jakaa osallistumisestanne johonkin näistä tapahtumista aiemmin?

Olen ollut MX-amatööritapahtumissa aiemmin, en vain koskaan ollut Loretta Lynnin alueen karsinnassa, joten en oikein tiedä mitä odottaa. Olisin kiitollinen avusta tai vinkeistä, joita joku voisi jakaa.