Hei, olen ajatellut palata täysipäiväisesti ratsastukseen, viimeksi olin pyörällä viime elokuussa syntymäpäivänäni. Ajoin omalla 125:llä ja ystävälläni 125:llä, koska pyöräni oli toiminnassa. Hänen pyöränsä oli 05 ja melko varastossa muuta kuin ruokoa ja putkia. Tunsin oloni erittäin mukavaksi tuolloin ja itse asiassa ajoin 125:llä reunalla 2-4 vaihteella auki, pyörät pyörivät ulos kulmista, mikä on juuri sitä, mitä haluan ajaa. Mutta kun jäljet ​​muuttuvat märiksi/syväksi, en vain voi ajaa niin hyvin, minulla oli vuoden 2014 Ktm 250sx ja se on paras pyörä, jolla olen koskaan ajanut tähän päivään asti. Joten en ole varma, pitäisikö minun valita 250 2-tahti ja vähentää sitä jopa lisäämällä vauhtipyörän painoa, koska en pidä valokytkimen tunteesta 250:ssä, koska pelkään sitä erittäin paljon. Mutta 125:n kanssa en pelkää sitä tehoa, ja useimmiten pidän siitä parempana, mutta monta kertaa toivon, että minulla olisi enemmän tehoa. Haluaisin aggressiivisemman ajotyylin, jolla 125 on valtava rooli, mutta mielestäni 250 olisi parempi etenkin pitkällä aikavälillä ja huoltovapaa jne. Mitä teen?