Minulla on kysymys mikrofoneista ja äänityksestä

frizoeing
Liittynyt:
1.9.2023 19:46
Minulla on kysymys mikrofoneista ja äänityksestä

ViestiKirjoittanut frizoeing » 1.9.2023 21:23

joten olen halunnut äänittää rapia jo jonkin aikaa, mutta en ole koskaan käyttänyt aikaa hyvän mikrofonin hankkimiseen. Mitkä ovat hyviä mikrofoneja, joilla on hyvä äänenlaatu ja jotka eivät maksa yli 200 taalaa? Ja myös mitä ohjelmaa minun pitäisi käyttää äänen tallentamiseen, Thx
https://19216811.cam/ https://1921681001.id/
LamarPagac
Liittynyt:
19.10.2023 7:35
Re: Minulla on kysymys mikrofoneista ja äänityksestä

ViestiKirjoittanut LamarPagac » 19.10.2023 7:43

Kokeile erityisiä mikrofonilinjoja
Audio-Technica AT2020: AT2020 on laajalti suosittu kondensaattorimikrofoni, joka tunnetaan selkeästä ja tarkasta äänentoistostaan. Sillä on vankka rakennuslaatu ja se sopii lauluun, instrumentteihin ja podcasteihin.

Rode NT1: Rode NT1 on arvostettu kondensaattorimikrofoni, jota on kehuttu alhaisesta itsekohinasta ja lämpimästä äänestä. Se toimitetaan täydellisenä pakettina, jossa on iskunvaimennin, pop-suodatin ja XLR-kaapeli.

Shure SM58: SM58 on legendaarinen dynaaminen mikrofoni, joka tunnetaan kestävyydestään ja monipuolisesta suorituskyvystään. Sitä käytetään yleisesti live-lauluun, ja se tarjoaa selkeän ja vankan äänen. mr mine

Audio-Technica AT2035: AT2035 on monipuolinen suurikalvoinen kondensaattorimikrofoni, joka tuottaa lämpimän ja yksityiskohtaisen äänen. Siinä on kytkettävä 80 Hz:n ylipäästösuodatin ja 10 dB:n tyyny lisäävät joustavuutta.

AKG P220: AKG P220 on kiinteä kondensaattorimikrofoni, joka tarjoaa pehmeän ja tasapainoisen äänen. Se soveltuu laululle, akustisille soittimille ja studioäänityksille.

Blue Yeti: Blue Yeti on suosittu USB-mikrofoni, joka tarjoaa useita napakuvioita, mikä tekee siitä monipuolisen erilaisiin tallennustilanteisiin. Se tarjoaa hyvän äänenlaadun ja sopii podcasteihin, suoratoistoon ja selostukseen.
monnet
Liittynyt:
26.10.2023 12:50
Re: Minulla on kysymys mikrofoneista ja äänityksestä

ViestiKirjoittanut monnet » 5.12.2023 7:00

Outstanding site. Your articles were entertaining to read. This book was extremely entertaining for me. I have bookmarked it and eagerly anticipate reading more of its contents. Keep up the incredible effort! word wipe