Ongelmia käyttäjätunnuksen aktivoinnissa? Lue tämä ja lähetä sähköpostia sami (ät) motot.net.

Huolto & korjaus

Pyörä:
701 SM, FC 450, TE 300 , CR 250
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
26.10.2008 20:27
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut SimplemÄÄn » 6.7.2015 20:57

Kevaripuoli on alempana.

Mittaappas puristukset ennenku sähköjen kans alat jumpaamaan jos kipinäkin tulee. Ettei vaan olisi kiinni leikannut.. Tai tarkista ainakin aukoista männän ja sylinterin kunto silmämääräisesti.
Galleria: http://www.motot.net/galleria/kayttaja83302
Pyörä:
(EX CH Racing), (EX Yamaha DT), Yamaha Yz426F
Liittynyt:
18.6.2012 20:09
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut v-v__ » 9.7.2015 17:39

Kysyn nyt täälläkin eli osaisko joku kertoo mahd. syitä miks yz426f ei lähde käyntiin edes työntämällä vaikka on puristuksia,kipinä tulee,ja saa bensaa. Lähti aluksi huonosti käyntiin ja ei pysynyt käynnissä kun pumppaamalla kaasua kunnolla ja ajaessa tuntui laiskalta vähän niinku olis jarru päällä ajanu, ei ollu vetoja suuntaan eikä toiseen. Yläkerran ku purin nii en löytäny mitään omituista muuta kun karstaa imuventtiileissä ei jälkiä pytyssä/männässä eikä venat kanna. Kaasarin putsasin,vaihoin kannentiivisteen ja venttiilivarren kumit mutta ei lähde vieläkään käyntiin.
Pyörä:
701 SM, FC 450, TE 300 , CR 250
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
26.10.2008 20:27
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut SimplemÄÄn » 9.7.2015 20:39

Ajotukset hampaan pielessä? Kuinka vanhaa bensaa tankissa?
Galleria: http://www.motot.net/galleria/kayttaja83302
Pyörä:
(EX CH Racing), (EX Yamaha DT), Yamaha Yz426F
Liittynyt:
18.6.2012 20:09
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut v-v__ » 9.7.2015 21:38

Bensa on uutta, mutta mietin että onko imunokan ratas päässyt liikkumaan nokka akselissa pikkusen ku ei mee merkit kohilleen oikeen kunnolla. hampaan siirrolla nimittäin liikkuu jo liikaa :s
Pyörä:
450 SX-F 2013
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
4.8.2005 13:27
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut Anssi_L » 9.7.2015 22:22

Tulpan varmaan kokeilit vaihtaa heti? Pytyn ulkopuolella tuleva kipinä ei aina kerroa kaikkea. Onko mahdollista, että nokkaketju olisi venynyt niin paljon, että sen takia olisi ajoitus pielessä?
Pyörä:
Ktm exc 200 -04, exc 250 -14
Liittynyt:
14.4.2009 17:51
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut Sappu » 12.7.2015 11:50

Mistä johtuu keulassa väljyys, kun ajaessa keula kevenee ja etupyörä irtoaa maasta, tuntuu "klonksahdus". Etupyöränlaakeri ei ole väljä, ohjauslaakerissa ei tunnu väljyyttä kun ravistaa. Keulaputkissa? Mikä?
Pyörä:
Suzuki TS250R '97
Liittynyt:
1.3.2013 11:50
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut .Juho » 12.7.2015 12:13

Tuntuuko välystä, kun puristat etujarrukahvaa ja yrität töniä pyörää eteenpäin ja taaksepäin?
Jos tuntuu, niin silloin ohjausakselin laakereissa on väljää tai ohjausakselin mutteri on löystynyt.
Pyörä:
-90 Suzuki RMX 250 goes 21st century
Liittynyt:
2.7.2015 20:57
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut Like2run4fun » 16.7.2015 19:19

Osaattekos sanoa ketä tekee Turun alueella iskarin huoltoja?
"Ne piirtää kel on liituu..."
Liittynyt:
3.10.2007 14:53
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut FMF » 16.7.2015 19:58

Saako tuota nro ysiä tarvikeosana yksittäin piikkiseen Hondaan? Orkkis maksaa taas niin että heikompaa hirvittää.

Kuva
Pyörä:
450 SX-F 2013
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
4.8.2005 13:27
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut Anssi_L » 17.7.2015 10:56

Voi olla, ettei ihan helposti löydy tarvikkeena, ei ole varsinaisesti kulutusosa. Jostain vanteita rakentavasta puljusta voisi kysellä, jos sattuisivat käyttämään tarpeeksi samanlaista kuin Honda.

Katoin tosta: http://www.bikebandit.com/oem-parts/200 ... #sch415830 ja jenkeissä pari kybää, ei kai se nyt hunttia voi täälläkään maksaa?
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
27.1.2009 22:49
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut niinvarmaanjoo1 » 20.7.2015 0:17

Jos joltain tutulta löytyy sorvi niin ei tommosta montaa minuuttia kestä veistää. ;)
Pyörä:
gas gas 125, Ktm exc 250
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
9.2.2009 18:07
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut robbani » 26.7.2015 15:29

Sellaiseen ongelmaan tarvitsisin apua että tein pyörääni koneremonttia (ktm 450 sx-f 2009) ja purin nokka-akselit ja otin ketjun pois. En huomannut katsoa vasta kun nokat oli jo pöydällä että en löydä ajoitus merkkejä nokka-akseleista. Nokkaketjun pyörässä on merkki mikä kertoo kun mäntä on yläkuolon kohdassa. Mitenköhän nyt osaan laittaa nokka-akselit oikeeseen asentoon?
Pyörä:
450 SX-F 2013
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
4.8.2005 13:27
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut Anssi_L » 26.7.2015 19:45

Ihan ekaksi suosittelen hakemaan KTM-kauppiaalta Repair Manual-CD:n. Maksaa pari kybää. Näyttäisi siltä, että ajoitus on oikein kun kone on yläkuolokohdassa ja nokka-akselissa olevien laippojen (nokkien välissä) viisteet ovat vaakasuorassa.
Pyörä:
gas gas 125, Ktm exc 250
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
9.2.2009 18:07
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut robbani » 26.7.2015 20:37

Voiko kone toimia siten että nokat olisivat toisiansa vasten.
Muistelin että olisi ollut siten kun kannen avasin. Voi olla että muistan väärin.
Pyörä:
450 SX-F 2013
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
4.8.2005 13:27
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut Anssi_L » 26.7.2015 20:53

Voi toimia, kampura pyörähtää kaksi kiekkaa kun nokka-akselit yhden, joten nokka-akseleille on kaksi "oikeaa" asentoa yläkuolokohdassa.