Toisaalta Hiace minkä parilla tonnilla saat on kyllä sit jo niiiiiin raato etten kattelin yhtään siihen suuntaan. Ducato yms. taas en 1.9:nä ottais, myös PSA:n koneella liian kovilla kaappiautossa. Hyviä pikkupakuja ei tuohon hintaluokkaan vaan enää ole, Maxit on kalliimpia.
Mä rakensin tuon toisen Ducato Maxini viime vappuna. Väliseinän sijoitus keskelle liukuovea oli hyväks todettu ja siis toistettu ratkasu, tosin vein tällä kertaa m. 5cm taaemmaksi. Takapenkki on 4hlö 160cm leveä (auto siltä korkeudelta aika tarkkaan 180cm) ja penkin etureuna viistetty kulmastaan. Penkin runko/tavaralaatikko on vaan 35cm syvä, istuinosan 43cm. Meidän köriläskin mahtuu noilla kulkemaan hyvin/on tyytyväinen. Lisäks sivuilla on pankit ja keskellä pois nostettava pöytä. Väliseinässä on lukittava käyntiovi/läppä liukuoven reunassa. Väliseinässä on myös kaappi, jonka saa taitettua kokoon tai avattua vuoteeksi kahdelle käppänälle. Vielä kun tuohon saa markiisin, tulee oiva reissuauto.
Onko säädökset sitten viime vapun muuttuneet? Silloin 10/2006 oli raja mitä uudempiin ei noita saa enää tehdä, vain erikseen hyväksytetyt eli tehdastekoiset on enää mahdollisia.
Kapteeninpenkeissä on se huono puoli kun menee etupenkit kahteen ja taaksehan ei saa vöitä laittaa. Jotkut konttorit on hyväksyny niitä hyväksyttyjä penkkejä, joissa on vyöt itsessään, vaikkei pitäisi l. istuinosan kääntyminen pystyyn ei toteudu.