KTM 250 EXC 2t/4t

robbani
Pyörä:
gas gas 125, Ktm exc 250
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
9.2.2009 19:07

ViestiKirjoittanut robbani » 22.4.2010 19:01

Onko normaalia kun kiertokanki heiluu sivuttain ei siis pysty suunnassa??
BerZ
Pyörä:
Kotka
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
29.10.2007 19:00

ViestiKirjoittanut BerZ » 22.4.2010 20:38

robbani kirjoitti:Onko normaalia kun kiertokanki heiluu sivuttain ei siis pysty suunnassa??

On.
robbani
Pyörä:
gas gas 125, Ktm exc 250
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
9.2.2009 19:07

ViestiKirjoittanut robbani » 22.4.2010 22:29

Ok. Osia tilatessa sano että pitää koko kampiakseli uusia :lol:
250exc
Liittynyt:
5.5.2010 13:50

ViestiKirjoittanut 250exc » 6.5.2010 18:37

Onko kenelläkään kokemuksia 250exc 2t vm.2000 enskasta valkokilpisenä? Miten paljon kuluttaa, paljon maksaaa vakuutukset, miten usein ja mitä pitää huoltaa?
mihko
Pyörä:
SMR 450
Paikkakunta:
kuhmalahti
Liittynyt:
20.12.2005 18:53

ViestiKirjoittanut mihko » 6.5.2010 22:25

Itellä on ny kuukauden verran ollu tollanen -02:nen 2-tahti. Tankillisella pääsee suurinpiirtein 100km ja tankki on 8 litraa. Vakuutukset on Pohjolassa osakaskolla jotain 440€. Öljyjä ajattelin max. 10h välein vaihdella ja ilmanputsaria nyt kannattaa pestä aina ku se on likanen. Isommista rempoista ei viä toistaseks oo kokemuksia... :)
Vilepål
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
17.8.2007 19:49

ViestiKirjoittanut Vilepål » 7.5.2010 8:44

250exc kirjoitti:Onko kenelläkään kokemuksia 250exc 2t vm.2000 enskasta valkokilpisenä? Miten paljon kuluttaa, paljon maksaaa vakuutukset, miten usein ja mitä pitää huoltaa?

Kadullekko? Vai ihan mettää? kadulla männällä menee varmaan kevyesti 100h, ellei enemmänki.
kotarit on välineurheilijoille!!!!
250exc
Liittynyt:
5.5.2010 13:50

ViestiKirjoittanut 250exc » 7.5.2010 9:57

Vilepål kirjoitti:
250exc kirjoitti:Onko kenelläkään kokemuksia 250exc 2t vm.2000 enskasta valkokilpisenä? Miten paljon kuluttaa, paljon maksaaa vakuutukset, miten usein ja mitä pitää huoltaa?

Kadullekko? Vai ihan mettää? kadulla männällä menee varmaan kevyesti 100h, ellei enemmänki.


Juu kadulle olisin ostamassa.. miten hyvä on varaosien saatavuus noinkin vanhaan pyörään?
OA243
Pyörä:
YZ450F
Liittynyt:
8.12.2007 22:32

ViestiKirjoittanut OA243 » 7.5.2010 15:42

Kyllä kaikkee saa, pienemmät nippelit tilaamalla.
mihko
Pyörä:
SMR 450
Paikkakunta:
kuhmalahti
Liittynyt:
20.12.2005 18:53

ViestiKirjoittanut mihko » 8.5.2010 1:48

Vilepål kirjoitti:
250exc kirjoitti:Onko kenelläkään kokemuksia 250exc 2t vm.2000 enskasta valkokilpisenä? Miten paljon kuluttaa, paljon maksaaa vakuutukset, miten usein ja mitä pitää huoltaa?

Kadullekko? Vai ihan mettää? kadulla männällä menee varmaan kevyesti 100h, ellei enemmänki.

Vähän ihmetyttää et millä perusteella se mäntä kestää kadulla pidempään kun mettässä? Ite ainakin ajan kadulla paljo kovemmilla kierroksilla ja tulee annettua kenkää ihan kunnolla, enskaa tulee ajettua paljo pienemmillä kierroksilla ainakin tälläsessa harrastelussa. Ennemminki siinä kytkin yms. kuluu? Vai oonko ihan väärässä? :D
feedom
Liittynyt:
7.5.2007 18:10

ViestiKirjoittanut feedom » 8.5.2010 12:02

Et. Noinhan se just menee. Kyllä ne tommosessa harraste enskassa kestää vaan hiton pitkään, mutta kadulla tulee kengittyä paljon enemmän.
öräwä
Pyörä:
450 sx-f
Paikkakunta:
Joutsa
Liittynyt:
18.3.2007 18:26

ViestiKirjoittanut öräwä » 8.5.2010 13:04

mihko kirjoitti:
Vilepål kirjoitti:
250exc kirjoitti:Onko kenelläkään kokemuksia 250exc 2t vm.2000 enskasta valkokilpisenä? Miten paljon kuluttaa, paljon maksaaa vakuutukset, miten usein ja mitä pitää huoltaa?

Kadullekko? Vai ihan mettää? kadulla männällä menee varmaan kevyesti 100h, ellei enemmänki.

Vähän ihmetyttää et millä perusteella se mäntä kestää kadulla pidempään kun mettässä?

Pieni perustelu ;)
V-V-VVjalkåkenäläinänen
mihko
Pyörä:
SMR 450
Paikkakunta:
kuhmalahti
Liittynyt:
20.12.2005 18:53

ViestiKirjoittanut mihko » 8.5.2010 19:43

öräwä kirjoitti:Pieni perustelu ;)

No joo mut ei se nyt läheskää aina tollasta kurassa rypemistä oo :D
öräwä
Pyörä:
450 sx-f
Paikkakunta:
Joutsa
Liittynyt:
18.3.2007 18:26

ViestiKirjoittanut öräwä » 8.5.2010 23:32

Kurassa, lumella hiekalla ja turpeella ne oikeesti kovaa menevät kyllä pitää kierrokset korkeella :)
Kivikossa ehkä vähä rauhallisemmin ? :D
V-V-VVjalkåkenäläinänen
BerZ
Pyörä:
Kotka
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
29.10.2007 19:00

ViestiKirjoittanut BerZ » 9.5.2010 3:57

Mutta noi sällithän just sano, ettei aja enskaa mitenkää liian lujaa ja kiarrokset pysyy suht alhaalla.
öräwä
Pyörä:
450 sx-f
Paikkakunta:
Joutsa
Liittynyt:
18.3.2007 18:26

ViestiKirjoittanut öräwä » 9.5.2010 11:24

Juu huomasin. Sitä vaan hain tässä, että välttämättä ei kannata ostaa käytettyä pyörää ennen tod perusteellista tarkastelua.
Kaveri osti mp-racingilta 250 te hussen, tais olla -09. 30h ajettu mutta paikat on lahonnu toinen toisensa jälkeen. Ja nokkaketjun + petilaakereiden kunnosta päätellen oli pyörä saanu kyytiä ihan kunnolla. :D
V-V-VVjalkåkenäläinänen