Ajopaikat

lerppa
Liittynyt:
12.3.2007 19:35

ViestiKirjoittanut lerppa » 6.2.2010 9:51

Paras kun ostais mönkkärin nii sais ajella missävaan,ainakin jos muilta kuskeilta kysyy
ranne putos..
Oo-
Liittynyt:
26.8.2007 10:43

ViestiKirjoittanut Oo- » 6.2.2010 22:57

lerppa kirjoitti:Paras kun ostais mönkkärin nii sais ajella missävaan,ainakin jos muilta kuskeilta kysyy


Ei mönkkärillä saa ajaa missä vaan, samat säännöt niitäkin koskee.
lerppa
Liittynyt:
12.3.2007 19:35

ViestiKirjoittanut lerppa » 7.2.2010 9:14

1550 kirjoitti:
lerppa kirjoitti:Paras kun ostais mönkkärin nii sais ajella missävaan,ainakin jos muilta kuskeilta kysyy


Ei mönkkärillä saa ajaa missä vaan, samat säännöt niitäkin koskee.
kyllä pikkasen tuntuu siltä kun sitä touhua katsoo
ranne putos..
CR250
Pyörä:
Honda XRV 750 Africa Twin -91
Paikkakunta:
Lieksa
Liittynyt:
19.5.2009 20:57
Lunta, Lunta, Lunta,...

ViestiKirjoittanut CR250 » 13.2.2010 0:11

...joo, alkaisi jo riittämään tämä tupruttelu. Jokatapauksessa Lieksan motocrossrata on lingottu ja lanattu lumesta. Muutama kokkare on lanan jäljiltä, mutta ne raivataan poijes.

Jäärata on vähän heikossa hapessa sateiden ja lumituiskujen jälkeen.
LLexxzz
Pyörä:
Yamaha YZ 85 -09
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
20.2.2010 20:37
Hrek

ViestiKirjoittanut LLexxzz » 21.2.2010 11:10

Tietääkö kukaan Hrekin nykytilanteesta?
Olen jostain lukenut, että poliisit ei puutu ajamiseen jos pysytään montun puolella eikä mennä aluetta kiertävien pururadalle tai hiihtoladulle ajamaan.
Kyllä tuolla joskus voisi käydä kokeilemassa mutta Lavanko varmaan on parempi?
aksutus
Pyörä:
Yamaha yz 250 ´84
Liittynyt:
30.9.2008 18:54

ViestiKirjoittanut aksutus » 21.2.2010 13:12

Mönkijällä paljon ajaneena voin sanoa, että ainakaan täällä päin porukka ei katso läheskään niin pahalla ilmeellä kuin monttupyörällä ajettaessa. Mönkijällä tuli porkattua kaikki suot ja metsät mitä täällä päin on, ja ei soitettu kuin luultavasti kerran poliisit perään. Crossilla ku ajaa samoja polkuja, niin näyttää että koirankusettajat oikeen kihisee kiukusta, vaikka ajais kuin hitaasti ohi.

Hiihtoladulla ei tosiaankaan kannate ajaa, muuta ku korkeintaa sen yli.
33du
Liittynyt:
31.8.2007 18:24

ViestiKirjoittanut 33du » 21.2.2010 13:47

LLexxzz kirjoitti:Tietääkö kukaan Hrekin nykytilanteesta?
Olen jostain lukenut, että poliisit ei puutu ajamiseen jos pysytään montun puolella eikä mennä aluetta kiertävien pururadalle tai hiihtoladulle ajamaan.
Kyllä tuolla joskus voisi käydä kokeilemassa mutta Lavanko varmaan on parempi?




Pysykää ihan suosiolla poissa! Alue on Natura aluetta ja monesti jo asetettu ajokieltoon, poliisien täytyy tulla paikalle joka kerta kun joku lähellä asuva tai lenkkeilijä heidät sinne soittaa... Ajaminen monesti kielletyillä mestoilla ei ainakaan helpota uusien ajopaikkojen saantia ja vanhojenkin lupiin se vaikuttaa ihan varmasti!
LLexxzz
Pyörä:
Yamaha YZ 85 -09
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
20.2.2010 20:37

ViestiKirjoittanut LLexxzz » 21.2.2010 21:27

33du kirjoitti:
LLexxzz kirjoitti:Tietääkö kukaan Hrekin nykytilanteesta?
Olen jostain lukenut, että poliisit ei puutu ajamiseen jos pysytään montun puolella eikä mennä aluetta kiertävien pururadalle tai hiihtoladulle ajamaan.
Kyllä tuolla joskus voisi käydä kokeilemassa mutta Lavanko varmaan on parempi?




Pysykää ihan suosiolla poissa! Alue on Natura aluetta ja monesti jo asetettu ajokieltoon, poliisien täytyy tulla paikalle joka kerta kun joku lähellä asuva tai lenkkeilijä heidät sinne soittaa... Ajaminen monesti kielletyillä mestoilla ei ainakaan helpota uusien ajopaikkojen saantia ja vanhojenkin lupiin se vaikuttaa ihan varmasti!

En vaa viittis mennä heti lavankoo ku en oo ikin ajanu motocrossii. Oon ajanu vaa pellolla 4 v asti, mut kuitenki ne vaa naurais mulle siellä lavangossa ku en hyppäis mistää vaik mul on 85cc.
Ranpo
Paikkakunta:
Lahti.
Liittynyt:
1.11.2007 23:06

ViestiKirjoittanut Ranpo » 21.2.2010 21:28

Jostainhan se on aloitettava? Epäilen, ettei ne siellä naura ja jos nauraa ni naurakoot :)
yz250f
Pyörä:
yamaha yz250f,rieju mrt -10
Paikkakunta:
Suonenjoki
Liittynyt:
21.1.2010 21:27

ViestiKirjoittanut yz250f » 21.2.2010 21:50

Ranpo kirjoitti:Jostainhan se on aloitettava? Epäilen, ettei ne siellä naura ja jos nauraa ni naurakoot :)

niinpä,mäkin ku rupesin käymään raalla ni porukkaa lappo molemmin puolin ohi mut ei haitannu yhtään.Ei sillä etteikö vieläki tulis mut vähän voi pistää jo hanttiin ;)
wolvie
Liittynyt:
23.8.2009 23:24

ViestiKirjoittanut wolvie » 21.2.2010 21:58

LLexxzz kirjoitti:En vaa viittis mennä heti lavankoo ku en oo ikin ajanu motocrossii. Oon ajanu vaa pellolla 4 v asti, mut kuitenki ne vaa naurais mulle siellä lavangossa ku en hyppäis mistää vaik mul on 85cc.


En kyllä suosittele lavankoa ekaksi crossiradaksi, ainakaan ruhkaiseen aikaan. Tämä siksi, että siellä on oikeesti nopeita kuskeja ja jos seassa on paljon hitaampi niin saattaa tulla yllättäviä tilanteita.

Itse suosittelen ensimmäiseksi radaksi jotain muuta pääkaupunkiseudun rataa tai tosiaan lavankoa hiljaiseen aikaan.

Nauretuksi tuleminen on kyllä sellainen asia jota ei kannata pelätä. Ainakin meikäläisen kokemus on sellainen, että porukka vaan tykkää kun uusia kuskeja tulee mukaan. Ja aina pitää muistaa, jokainen ajaa omaa kovaa.
crossiblogi.fi / Meikäläisen blogi / Harjoituspäiväkirja
LLexxzz
Pyörä:
Yamaha YZ 85 -09
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
20.2.2010 20:37

ViestiKirjoittanut LLexxzz » 21.2.2010 22:05

wolvie kirjoitti:En kyllä suosittele lavankoa ekaksi crossiradaksi, ainakaan ruhkaiseen aikaan. Tämä siksi, että siellä on oikeesti nopeita kuskeja ja jos seassa on paljon hitaampi niin saattaa tulla yllättäviä tilanteita.

Itse suosittelen ensimmäiseksi radaksi jotain muuta pääkaupunkiseudun rataa tai tosiaan lavankoa hiljaiseen aikaan.

Nauretuksi tuleminen on kyllä sellainen asia jota ei kannata pelätä. Ainakin meikäläisen kokemus on sellainen, että porukka vaan tykkää kun uusia kuskeja tulee mukaan. Ja aina pitää muistaa, jokainen ajaa omaa kovaa.

Mikä sitten olisi hyvä paikka kun en tiedä kun 3 rataa täältä, H-rek, Sipoo ja Lavanko
LLexxzz
Pyörä:
Yamaha YZ 85 -09
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
20.2.2010 20:37

ViestiKirjoittanut LLexxzz » 21.2.2010 22:07

LLexxzz kirjoitti:
wolvie kirjoitti:En kyllä suosittele lavankoa ekaksi crossiradaksi, ainakaan ruhkaiseen aikaan. Tämä siksi, että siellä on oikeesti nopeita kuskeja ja jos seassa on paljon hitaampi niin saattaa tulla yllättäviä tilanteita.

Itse suosittelen ensimmäiseksi radaksi jotain muuta pääkaupunkiseudun rataa tai tosiaan lavankoa hiljaiseen aikaan.

Nauretuksi tuleminen on kyllä sellainen asia jota ei kannata pelätä. Ainakin meikäläisen kokemus on sellainen, että porukka vaan tykkää kun uusia kuskeja tulee mukaan. Ja aina pitää muistaa, jokainen ajaa omaa kovaa.

Mikä sitten olisi hyvä paikka kun en tiedä kun 3 rataa täältä, H-rek, Sipoo ja Lavanko. Olen harrastanut 1,5vuotta Dirt-pyöräilyä mutta siinä ei varmaan ole vaikutusta täs lajissa
OA243
Pyörä:
YZ450F
Liittynyt:
8.12.2007 22:32

ViestiKirjoittanut OA243 » 21.2.2010 22:27

Itellä on auttanu aika paljon rytmisuorilla kun on vähän teknisempää. Itellä on dirttipyörä niin paska että täytyy koittaa osua alastuloihin tosi tarkasti, siinä oppii aika hyvin jalkojen käyttöö.
SoSleazy
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
13.4.2008 22:15

ViestiKirjoittanut SoSleazy » 21.2.2010 22:36

Täysin turhaa pelätä että sinulle naurettaisiin. Rossarit on rentoa porukkaa ja aina on voinut kysyä apua niin tarvittaessa. Homma ei mene niinkuin esim. mikroauto piireissä jossa vinkkien kysyminen on vähänkuin toisen aamukahviin kuseminen. Helpompia ratoja löytyy espoosta, siuntiosta ja tuusulasta. On aina takaatulevan eli nopeamman velvollisuus väistää, sinä huolehdit omasta ajolinjasta.