Kawasaki Kx

Suomenpaskin
Pyörä:
husaberg 650 -04
Liittynyt:
23.6.2013 2:51
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut Suomenpaskin » 8.4.2014 21:17

Mahdollisesti johonkin letkunmutkaan jääny ilmaa, avaa syylärinkorkki, täytä, käynnistä mopo (syyläri vielä auki) ja täytä sitä mukaa kun tyhjenee. Sitte kun on täysi, korkki kiinni ja kovaa ajoo. ;)
suzukipv82
Liittynyt:
2.1.2011 19:18
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut suzukipv82 » 9.4.2014 7:42

Kiitos! Tartteepi tänään kokeilla jos auttais ;)
kawamään
Liittynyt:
16.4.2014 23:01
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut kawamään » 16.4.2014 23:15

on ne rossit vaan mukavia :paha: :)
Viimeksi muokannut kawamään päivämäärä 7.5.2014 15:34, muokattu yhteensä 1 kerran
Apamies
Pyörä:
KTM exc 125cc -09 & KTM exc 125cc SixDays -09
Paikkakunta:
Kaarina
Liittynyt:
5.5.2012 21:40
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut Apamies » 19.4.2014 22:14

Tuli hankittua KX 125cc vm 2000.. mitenkä paljos polleja näissä on? Huolto välit? Onko samat, kun esim kotareissa?
FMF
Liittynyt:
3.10.2007 15:53
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut FMF » 19.4.2014 22:27

Männän kun vaihdat 40h välein niin pääset aika pitkälle. Paljonkohan tuossa on muuten tunteja? Onko alakerralle tehty mitään?
Apamies
Pyörä:
KTM exc 125cc -09 & KTM exc 125cc SixDays -09
Paikkakunta:
Kaarina
Liittynyt:
5.5.2012 21:40
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut Apamies » 19.4.2014 22:58

Ei hajua, mistään muustakun, että mäntä vaihdettu ja sylinteri pinnotettu 2h sitten.. :eek:
eksuuu
Liittynyt:
15.5.2014 12:24
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut eksuuu » 15.5.2014 12:49

maksda kirjoitti:Moro!. Mikähän mahtaa olla vikana -04 kxf:ssä kun ei meinaa lähtee polkemalla käyntiin kunnolla. Puristukset tuntuis olevan ok ainakin polkemalla kokeiltuna. Toimii kyllä kyvin kun lähtee käyntiin ja vedot tallella. Suuttimien koonhan ei pitäisi vaikuttaa käyntiinlähtöön vai?. N.15 asteisesta hallista poljin äsken käyntiin ja ei millään meinaa lähtee.

Ei vaan seisonut ole kauaa ja bensa käynyt vanhaksi?

Onko muuten 450f:lle omaa topikkia, en mistään ainakaan löytänyt.. Olis vähän ongelmia myös itellä. Ja olen vielä aika keltanokka näissä asioissa.

Ensimmäinen vika on, että tulpanreiästä löytyi ruokalusikallinen moottoriöljyä... Kone kyllä kävi suht nätisti. Ihan sattumalta huomasin kun aloin huoltoa tekemään. Kansi ilmeisesti paskana? Ulospäin ei ole vuotoja.
Hemuli90
Pyörä:
Kawasaki kx 250
Paikkakunta:
forssa
Liittynyt:
4.7.2013 19:19
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut Hemuli90 » 16.5.2014 16:39

-
Hemuli90
Pyörä:
Kawasaki kx 250
Paikkakunta:
forssa
Liittynyt:
4.7.2013 19:19
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut Hemuli90 » 16.5.2014 16:40

-.-.,-.,-.,-
imafinland
Pyörä:
FZR
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
1.12.2010 18:08
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut imafinland » 17.5.2014 0:03

eksuuu kirjoitti:Onko muuten 450f:lle omaa topikkia, en mistään ainakaan löytänyt.. Olis vähän ongelmia myös itellä. Ja olen vielä aika keltanokka näissä asioissa.

Ensimmäinen vika on, että tulpanreiästä löytyi ruokalusikallinen moottoriöljyä... Kone kyllä kävi suht nätisti. Ihan sattumalta huomasin kun aloin huoltoa tekemään. Kansi ilmeisesti paskana? Ulospäin ei ole vuotoja.


Kun käytät kannenpäällystä irti niin siinä on tulpanreiälle oma(riippuu vuosimallista) tai yhtenäinen tiiviste, josse vuotee niin siitä pääsee tai sitten vaan itse kannen tiiviste vuotaa.
Seo hyvä kun sen maalaa!
eksuuu
Liittynyt:
15.5.2014 12:24
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut eksuuu » 18.5.2014 20:30

Ok. Tarkemmin tutkittuna huomasin että venttiilikopan kannesta puuttuu yksi pultti?!?! Ehkäpä se on syy siihen öljyvuotoon :) Pitää tsekata onko kierteet menneet vai mitä ihmettä.. Hienosti oli sikaflexilla sipaistu pultin reikä piiloon, niin en sitä ostaessa nähnyt.. Noh halvalla sain ja ihmekkös.
Naitsu
Liittynyt:
25.5.2014 18:15
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut Naitsu » 25.5.2014 18:26

Terve,
pyörä on KLX 450, mutta laitoin tähän topiciin, koska pyörä on lähes sama kuin KX 450.

Tuli taas kerran kaaduttua pienestä vauhdista. Äkkiseltään en mitään vikaa huomannut, mutta kotimatkalla huomasin kolinaa moottorin vasemmalta puolelta. Kävin vaihteet läpi ja kolina tulee ainoastaa NELOSVAIHTEELLA, muilla vaihteilla se häviää täysin. En uskaltanut kaasutella nelosella enää, mutta äkkiseltään kaikki tuntui kuitenkin toimivan normaalisti. Kaikki vaihteet vaihtuvat ja toimivat, mutta nelonen kolisee tasaista melko kovaäänistä naputusta.

Muilla ollut KX:n vaihteiston kanssa ongelmia? Mistä voisi olla kyse? Oireet kuulostavat hieman rikkinäiseltä vaihteiston rattaalta, mutta miten se voisi olla mahdollista tässä tilanteessa? Voiko vääntynyt vaihdevivun akseli aiheuttaa tällaista ongelmaa? Uskaltaako tuota vielä kokeilla ja kuunnella vauhdissa, vai suoraan purkuun vaan?

PS. mistä saa parhaiten KX:n purkuosia, jos menee osia vaihtoon?
mantsapoika
Liittynyt:
29.10.2011 16:19
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut mantsapoika » 25.5.2014 19:06

Olisko joku siirtäjä saanut osumaa kaatuessa? Jos ratas olisi rikki niin ei se kyllä pyörisi ollenkaan. Purkamaan vaan..
Nimetön
Pyörä:
77cc & 250cc
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
19.10.2004 16:45
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut Nimetön » 26.5.2014 17:36

Parhaiten purkuosia löytyy:

http://www.purkuosat.net/

http://www.kisakone.com/index.php

Sitten ulkomailta tilattaessa hyvä "marmoritiski"

http://www.cmsnl.com/
If speed kills, prepare to die!
eksuuu
Liittynyt:
15.5.2014 12:24
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut eksuuu » 26.5.2014 21:26

Nyt kun tuossa on tuo venttiilikopan kansi auki, niin samalla meinasin irroittaa ruiskun ja ultrapestä sen.. Mitä kaikkea pitää tietää tuota irroittaessa? Onko parempi kun ottaa ilmansuodattimen koteloineen irti, näyttäis ainaki ahdistavan. Onko tuollaisessa ruiskussa jotain tyhjäkäyntisuutinta? Vai mites ihmeessä tuollainen akuton ruisku pelaa.. Kun on vähän ongelmia tosiaan tuon tyhjäkäynnin kanssa.

Niin ja tosiaan, kannenpultin kierteet ovat karanneet.. Onko paha homma irrottaa nokkapukkeja? Joutuuko ketjua löysäämään tms.