Kawasaki Kx

Akvava
Liittynyt:
11.10.2009 21:29

ViestiKirjoittanut Akvava » 23.12.2010 21:07

Jaa
myydään ktm jägermeister tarrasarja.
201262
Liittynyt:
18.7.2006 13:50

ViestiKirjoittanut 201262 » 24.12.2010 13:32

Minkälaisia vietereitä piikkiseen kawaan saa, ja miten ne erottaa toisistaan? Siis etu ja takapäähän. Kuski on 55 kiloinen.
Peku96
Liittynyt:
25.4.2010 13:57

ViestiKirjoittanut Peku96 » 25.12.2010 13:47

Mites on, sopiiko mimmoset katesarjat kawasaki kx80cc vm -89 jos pistäis uudemmat, tai mistä saisi ton vm katteet halvimmalla, koska vanhat umpikuluneet? :)

Kiitoksia etukätee!

Ja mistäköhän sais Monojousen? Nykyinen on TODELLA löysä, parikertaa tärähtäny selkään.
KxRider
Pyörä:
ktm 540(400cc pytty), husqvarna wr400 -85, rieska mrt50 pro -09
Paikkakunta:
ilomantsi
Liittynyt:
21.3.2010 10:08
öööh...

ViestiKirjoittanut KxRider » 29.12.2010 21:23

hahhah! tuli tässä sitte mielee et ku miul on toi vm. 92 kx80 ni mitenköhä mahtaa poiketa runko esim. toho vm. 96 kx:ään verrattuna että jos vaihtais katteet tankkia ja satulaa myöten? :P jotta jos ei ole lähellekkään samaa näköä rungoissa ni ei tarvii pistää mitää hirveetä showta tästä minun tietämättömyydestä... :)
jääpoika15
Pyörä:
Honda nsr 125r vm.99 Kawasaki kx 125 vm.97
Paikkakunta:
pohjois-savo
Liittynyt:
13.12.2010 15:17
öljyä vuotaa

ViestiKirjoittanut jääpoika15 » 30.12.2010 19:10

1. se on sitä palamatonta 2-t öljyä, tiivistevika, ei mitään vakavaa.

kun aukasee sylinterin(paisarin alta) kupeesta sen muovisen kotelon jonka sisällä on ne p-a säätimen vivut, sylinteristä tulevan akselin stefa/tiiviste on rikki koska sieltä sitä öljyä tulee? mitehän sen vaihto mahtaa tapahtua ja mistä siihen saisi tiivisteen tai stefan hommattua? kx 125 pyörä. pitäisi saada vuoto kuriin, jääradalla ei oikeen ihmiset hyvällä kato kun valuttaa.


kiitos mahdollisista vastauksista.
puolari
Pyörä:
Honda nsr
Liittynyt:
20.9.2009 12:42

ViestiKirjoittanut puolari » 8.1.2011 2:16

Koska tommoseen piikkiseen kx pitäis mäntää ruveta vaihtaan katukäytössä, jotain 50h tälläsenä villinä veikkauksena vai ajaako vielä enemmän? Entäs koska pitää ruveta alakerran remppaa miettimään?
jääpoika15
Pyörä:
Honda nsr 125r vm.99 Kawasaki kx 125 vm.97
Paikkakunta:
pohjois-savo
Liittynyt:
13.12.2010 15:17
mäntä

ViestiKirjoittanut jääpoika15 » 10.1.2011 14:13

Siis sulla on kx katukäytössä vai joku kdx tai vastaava?

Itse olen enska/crossi käytössä vaihtanu 35-40h ajotunnin jälkeen.

Jääradalla vähän useemmin, suunnilleen 30 ajotuntia. Teho häviön huomaa jäällä nuilla tunneilla helposti,koska se ajo on sitä täysillä huudattamista vaan ja ainoastaan.

Pyörä siis mulla KX 125.

Kadulla varmaan 35-50h riippuen ajosta.


Mistä sais muuten kx:ään tilattua takarattaita?(40,41,42,43 hamppisia),ite en ole löytänyt mistään suomesta, monesta paikkaa kysynyt. Saksasta löytyis mut suomesta mielummin, laittakaa linkkejä jos tiedätte.
Juhelius
Pyörä:
Gsx-r 750 -97
Paikkakunta:
Juupajoki
Liittynyt:
9.4.2004 11:01
Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut Juhelius » 18.1.2011 0:24

Joku joskus tältä foorumilta muisti/tiesi 125 kawan etupään öljypinnan. Eli samaa infoa tartten taas.

Eli vehjes olis Kawa kx 125 vm -93 Ja tarvittava tieto siis etupään öljypinta mm.

Kiitos jo infosta, tod näk helpoimmin saa infon tätä kautta. Toki saan sen muualtakin ,mutta ei tartte soitella pitkin valtakuntaa jos joku sattuu tietämään/omistamaan manuaalin asian tiimoilta.
Revenge
Liittynyt:
18.6.2009 19:08

ViestiKirjoittanut Revenge » 24.1.2011 0:31

Osaisko joku neuvoo miten saan valot ja vilkut toho?
Itseasiassa pyörä on kdx, mutta vain runko on kdx:stä. Ajattelin että joku täällä tietäs.
Lähinnä se häirittee et mihin johtoon akku pitää liittää magneetos.
Monkeyz50
Liittynyt:
30.3.2010 21:27

ViestiKirjoittanut Monkeyz50 » 26.1.2011 10:42

Onko näissä uudemmissa kx:sissä symmetriset takasivunumerokilvet?
201262
Liittynyt:
18.7.2006 13:50

ViestiKirjoittanut 201262 » 26.1.2011 20:50

Revenge kirjoitti:Osaisko joku neuvoo miten saan valot ja vilkut toho?
Itseasiassa pyörä on kdx, mutta vain runko on kdx:stä. Ajattelin että joku täällä tietäs.
Lähinnä se häirittee et mihin johtoon akku pitää liittää magneetos.

jos kone on kx:n, ei siinä ole valopuolaa, ellei sitä ole jälkeenpäin laitettu.mulla olisi, tosin uudemmasta pyörästä.
Revenge
Liittynyt:
18.6.2009 19:08

ViestiKirjoittanut Revenge » 27.1.2011 13:22

Valopuola on ja ny ongelmana on että pitäis saada mitattua paljoko on jännite matalilla ja korkeilla kiekoilla.
Toinen pää yleismittarista tulee kaiketi runkoon mutta se toine pää si johki niistä magneeton johoista mut mihi?
-Monni
Pyörä:
Auto
Paikkakunta:
Tornio
Liittynyt:
27.1.2011 21:14
kawasaki 85 -05

ViestiKirjoittanut -Monni » 27.1.2011 21:25

-
Viimeksi muokannut -Monni päivämäärä 13.6.2011 23:32, muokattu yhteensä 1 kerran
james kekki
Liittynyt:
6.2.2004 23:38

ViestiKirjoittanut james kekki » 28.1.2011 0:59

...luulisin että turbon hukkaportti?
PKS
Pyörä:
KTM SX 250 -13, Gas Gas EC 300 -07, KTM EXC 525 -06
Paikkakunta:
Pello
Liittynyt:
25.10.2006 21:57

ViestiKirjoittanut PKS » 28.1.2011 12:09

-Monni kirjoitti:Hei, mikä olis kawasaki 85 -05 vikana, kun kuuluu semmoista ulinaa ja välillä semmosta sitinää?

Kiitokset jo vastauksista.


eihän tuosta voi päätellä mithään tuosta sinun selityksestä, tiä uliseeko sulla päässä vai missä :)? kerrohan tarkempia tietoja viasta niin mietimä :)