SMK) kirjoitti:Niin, sanoin kärkikuskit. Kyllä niillä oikeesti on pds:t koko ajan leveellään/iskaria vaihdetaan, vaikka toi tunti olikin "vähän" liioiteltua. Mitä tuossa muutamia olen nyt huoltanut, niin ainakin kuskit sanoo esim. että vaimennukset tuntuis häviivän nopeammin (joutuu säätään) tai sit on tullu mehut pihalle, linkullisissa ei oikeastaan ole kuin kinkkimopot missä ihan uudehkoissakin olis tullu mehut ulos, mut linkullisissahan ei ookaan pds:ää.
Mulla ei ole tullut kuin kerran öljyt ulos pds:tä 4 vuoden aikana mitä olen kotarilla ajanut ja silloinkin iskari oli tallin lattialla kyljellään, kun alkoi mystisesti vuotamaan. Hondan ja kawan takapäästä on tullut öljyt ulos useampaankin kertaan.
Tuota nopeaa vaimennuksen häviämistäkään en ole meikäläisen harrastecrossin ajossa huomannut. Kovilla vetomiehillähän ei tunnetusti kestä mikään laite pitkään... Ja ei tuo Joskokaan mikään kumisaapascrossari ole