Kilpailut, kilpaileminen ja jutustelua kisailusta

33du
Liittynyt:
31.8.2007 18:24

ViestiKirjoittanut 33du » 24.2.2009 16:57

Sääriluun pää otti pientä osumaa
http://sohva.org/~eetu/lipat/20062008rtg.JPG
http://sohva.org/~eetu/lipat/13082008rtg.JPG
Sitten kaikki nivelsiteet polvesta ja lisäksi hermovaurioita joiden takia ei kaikki lihakset ihan toimi niinkuin pitäis
jappis
Pyörä:
kx450f -09
Paikkakunta:
tuusula
Liittynyt:
11.1.2008 0:13

ViestiKirjoittanut jappis » 24.2.2009 17:02

33du kirjoitti:Sääriluun pää otti pientä osumaa
http://sohva.org/~eetu/lipat/20062008rtg.JPG
http://sohva.org/~eetu/lipat/13082008rtg.JPG
Sitten kaikki nivelsiteet polvesta ja lisäksi hermovaurioita joiden takia ei kaikki lihakset ihan toimi niinkuin pitäis

pahan näköset kuvat :eek: .. hyviä paranemisia ja toivottavasti tulee kinttu kuntoon!!
Guuna#243
Pyörä:
EXC 250 '14
Liittynyt:
5.1.2009 0:40

ViestiKirjoittanut Guuna#243 » 24.2.2009 17:44

millasessa tilanteessa muuten meni tuo jalka? Vääntykö jotenki vai ihan jostain kovasta iskusta..?
Kiinteistö- ja konehuolto Heinonen
33du
Liittynyt:
31.8.2007 18:24

ViestiKirjoittanut 33du » 24.2.2009 18:09

Jostain 60vauhist kuperkeikat josta jalkasuorana vastapattiin, tuollainen oli jälki polvitukien kanssa, en tiedä mitä ois ollut ilman
everton
Liittynyt:
2.10.2003 21:16

ViestiKirjoittanut everton » 24.2.2009 19:36

auts...aika raakan näköset kuvat.
xQ
Pyörä:
yz250f -11
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
20.11.2005 23:36

ViestiKirjoittanut xQ » 26.2.2009 19:58

PKS kirjoitti:onko kellään tietoa että onko täällä pohjois-suomessa minkäänlaisia kisoja esim. sarjacrosseja rovaniemellä tai torniossa?

Kesäisin o tiistaisin oulussa sarjat ja torstaisin raahessa.
Sen kummempia kisoja ei oikee pohjosessa oo ku pohjosen kiekka.. sitä odotellessa : P
PKS
Pyörä:
KTM SX 250 -13, Gas Gas EC 300 -07, KTM EXC 525 -06
Paikkakunta:
Pello
Liittynyt:
25.10.2006 21:57

ViestiKirjoittanut PKS » 26.2.2009 21:45

olis ihan mukava käydä kokkeilemassa että miten vauhti riittää muihin verrattuna esim. sarjakrosseissa. Harmi kun tälläperällä on niin helvetin vähän harrastajia että suurimmaksi osaksi joutuu ajelemaan yksin :( Minkäslaisia pyöriä tuolla sarjoissa pruukaa olla,että ajeleeko kukaan enää viime vuosituhannen aikaisilla pyörillä vai onko kaikilla jotkut uudet pikkunelarit (vaikka eipä tuolla ole mitään merkitystä)? Ens kesänä voisi käydä kokkeilemassa vaikka Rovaniemellä ajamassa sarjat, jos vain tuolta armeijasta suinkin kerkeää. Kuinka paljon kuskeja tuolla Roissa yleensä sarjoissa on ajelemassa?
PäRi
Pyörä:
Suzuki RM 125 -03, Aprilia SX 125 -09
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
28.4.2008 17:50

ViestiKirjoittanut PäRi » 26.2.2009 21:50

PKS kirjoitti:olis ihan mukava käydä kokkeilemassa että miten vauhti riittää muihin verrattuna esim. sarjakrosseissa. Harmi kun tälläperällä on niin helvetin vähän harrastajia että suurimmaksi osaksi joutuu ajelemaan yksin :( Minkäslaisia pyöriä tuolla sarjoissa pruukaa olla,että ajeleeko kukaan enää viime vuosituhannen aikaisilla pyörillä vai onko kaikilla jotkut uudet pikkunelarit (vaikka eipä tuolla ole mitään merkitystä)? Ens kesänä voisi käydä kokkeilemassa vaikka Rovaniemellä ajamassa sarjat, jos vain tuolta armeijasta suinkin kerkeää. Kuinka paljon kuskeja tuolla Roissa yleensä sarjoissa on ajelemassa?

No sekä että. Löytyy uudempaa ja vähän vanhempaakin, ehkä enemmän tuota uudempaa. Vähän laisesti tuolla sarjoissa on yleensä kuskeja, mutta kuitenkin yli 15kuskia jokakerta.
~Way of life.
PKS
Pyörä:
KTM SX 250 -13, Gas Gas EC 300 -07, KTM EXC 525 -06
Paikkakunta:
Pello
Liittynyt:
25.10.2006 21:57

ViestiKirjoittanut PKS » 26.2.2009 21:55

tuo 15 tuntuisi ihan sopevalta määrältä näin alkuun. Tähän mennessä täällä Pellon radalla on ollut enimmillään meikäläisen lisäksi 3 kuskia :) Viime kesänä tuli ajettua n. parikymmentä reissua ihan yksikseni tuolla radalla, ja vain pari kertaa saanu houkuteltua muutaman kaverin matkaan :(
PKS
Pyörä:
KTM SX 250 -13, Gas Gas EC 300 -07, KTM EXC 525 -06
Paikkakunta:
Pello
Liittynyt:
25.10.2006 21:57

ViestiKirjoittanut PKS » 26.2.2009 22:19

Tartteeko muuten hommata lisenssiä tuonne Roihin vai riittääkö että kuulluu johonkin moottorikerhoon?
PäRi
Pyörä:
Suzuki RM 125 -03, Aprilia SX 125 -09
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
28.4.2008 17:50

ViestiKirjoittanut PäRi » 27.2.2009 16:38

PKS kirjoitti:Tartteeko muuten hommata lisenssiä tuonne Roihin vai riittääkö että kuulluu johonkin moottorikerhoon?

Ei noihin sarjoihin tarvi.
~Way of life.
janttu..
Liittynyt:
4.3.2007 12:35
päitsi

ViestiKirjoittanut janttu.. » 1.3.2009 21:45

osaako joku sanoo mulle paljon tulee maksamaa päitsin kierto kokonaisuudessaan eli hotellit,lisenssi ja kaikki mahollinen mitä tarvii ostaa?
33du
Liittynyt:
31.8.2007 18:24

ViestiKirjoittanut 33du » 1.3.2009 22:00

hotelli ~160e/1hengen huoneessa. porukalla saa hintaa tiputettua
ilmoittautuminen 180e
kertalisenssi 60e
yhteishuolto ~300e ja saman vähintään saa menemään omaankin huoltoon
ruokaan 30e =2*iltaruoka hotellilla
eväisiin, urheilujuomiin ~30e

renkaisiin 450e =1uusi rengassarja jolla kiertää päitsin kun ei sudittele

Tähän mennessä 1260e, hintaa saa tiputettua jos syö kylmiä eväitä, ei majoitu hotellissa jne

Itse ajoin lenkin 2007 ja silloin siihen upotin noin 2000e, johon sisältyi muutamien varaosien ostellua jotka sain käytettyä myöhemmin. xenonien rakentelut jne

Sniiduilija vetää sen tonnilla ympäri..vetomiehillä tuskin 3ke riittää
janttu..
Liittynyt:
4.3.2007 12:35

ViestiKirjoittanut janttu.. » 1.3.2009 22:20

kiitoksia tiedosta!
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 3.3.2009 0:26

Paljon on myöskin kiinni siitä millaisia varusteita sulla entuudestaan on. Oikeastaan vaihtoehtoja on siihen puolene kaksi: hommaat joko hyvät kamppeet, jolloin et tarvii eriksene vaatehuoltuoa-autoa, tai sitten sulla on kaks huolto-autoo, joista toinen hoitelee sulle aina siirtymille pilkkihaalarit tms. ylle. Mä mieluummin varaudun selviimään mahdollisimman hyvin omin päin, jos vaikka ei huoltoa näykään, eli ainakin tuulenpitävä ja vedenpitävä takki, joka OIKEESTI HENGITTÄÄ = ei mikään Finlaysonin Action-kalvo vaan esim. se IXS:n käyttämä minimissään, Reissa siinä ja siinä, Hipora OK, jne, lisäksi etupuolella tarpeeksi ja riittävän kokosia avattavia tuuletusaukkoja. Takapuolelle tuuletusaukkojen merkitys on pienempi, kun ei niitä kuitenkaan saa itse auki ja kiinni kuin riisumalla takin ensin.

Alusasuksi urheilukerrasto, sen päälle fleece-kerrasto ja kevyet päälikamppeet. Fleece ja urheilukerrasto ovat siksi niin hyvät, etteivät kykene imemään paljoa/juuri lainkaan hikeä, joten pysyvät keveinä ja tiesiirtymän alku tuuletusaukot auki kuivuu, sit kiinni, ei palellu. Ja näitä sit ainakin kaks settiä, mieluummin kolme. Meinaan kokoomahuolloissalauantaina, etnekin jos on satanut ja joutunut kumipussissa ajamaan, niitä vaihtokampeita todella kaipaa jäätymisen välttääkseen. Paalikamppeet myös semmoiset, ettei ime vettä, mutta tosiana se hengittävyys on "must" maastokokeilla.

Ja keleistähän ei ikinä etukäteen tiedä, joten sadekamppeet on varattava mukaan. Mikään noista "vedenpitävistä" ei kellään pitäny 2006, kun koko ajan sato. Kun se vyölaukku tai reppu tarvii kummiskin ottaa, niin ottaa sitten vaikka kertakäyttösadetakin myös. Lämpimästi voin kyllä suositella XC-Ting'n sadeanorakkia, on mukava ja joustava, vaikkei hengitäkään. Vyölaukun kanssa sen voi MK:n ajaksi lykätä takin alle tai nostaa hihansuut kyynäreihin ja helman kainaloihin. Housut noissa on myös ok, mutta lahkeet on sitten sen verran lyhköset, että numeroo-kahta normaalia isommat kantsii ottaa.

Ja se budjetti, jos yhdellä huoltoautolla menet, hotellissa riittää 2hh/Cumulus, renkailla ajat seuraavankin talven ja varusteet on jo valmiiksi, on siinä 1000e minimissään.
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413