Gas Gas

-MpN
Pyörä:
Ktm 350 exc-f
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
25.3.2010 19:57
Re: Gas Gas

ViestiKirjoittanut -MpN » 15.8.2012 21:55

Luultavasti toinen ylivuoto letku ja toinen näyttäisi tulevan Pakoaukosta? Tiputtaa ylimääräsen kertyneen öljyn pois sieltä. Jos nyt oiken ymmärsin nämä kuvat.
33du
Liittynyt:
31.8.2007 18:24
Re: Gas Gas

ViestiKirjoittanut 33du » 17.8.2012 9:54

Eräänlaisia huohotusletkuja molemmat pakoaukon säätimelle johon kerääntyy muuten öljyä ja muuta moskaa. Jos ei aivan väärin muista niin omassani molemmat meni alaspäin ja toinen taisi olla tulpattu kääntämällä lyttyyn
juuso*
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
11.7.2006 12:41
Re: Gas Gas

ViestiKirjoittanut juuso* » 17.8.2012 14:41

No mitä tuolta ggridersin foorumilta kysyin niin kumpikaan ei pidä olla tulpattuna.
EDU96E
Liittynyt:
1.1.2012 11:26
Re: Gas Gas

ViestiKirjoittanut EDU96E » 21.8.2012 14:33

Minkälainen jousitus ja runko näissä 90-luvun lopun gasgas:eissa on? Tarkoitan piikkisiä, oisko malli sitten MC (?)
nikke700
Liittynyt:
18.11.2008 1:05
Re: Gas Gas

ViestiKirjoittanut nikke700 » 10.3.2013 12:23

terve

kyselisin vähä että mistä sais tietoo tarkemmin gg kilpiin laittamisesta miten se menee ja mistä saa paperit hommattua ku ei olekun pyörä missä runkonumero.
^^jünther^^
Liittynyt:
16.4.2006 20:24
Re: Gas Gas

ViestiKirjoittanut ^^jünther^^ » 26.3.2013 23:52

Perskuta olihan täällä gassustakin juttua. Osaako kukaan sanoa millon noissa gasgaseissa vaihtu nuo muovit uudemman mallisiin. Puhun nyt siis 2002-2009 vuoden pyristä näin karkeasti sanottuna. Ja onko jotain nettisivuja mistä näkee runkonumeron perusteella vuosimallin?
^^jünther^^
Liittynyt:
16.4.2006 20:24
Re: Gas Gas

ViestiKirjoittanut ^^jünther^^ » 27.3.2013 20:58

Noniin tuli sitten tuommonen Ec 300 haettua. Missään ei taida iskunpituutta eikä kuutiotilavuutta pytyssäkään lukea.
Laittohan tossa löytyy vaikka kuinka. Ilmanputsari kotelo ja takakatteet tarvii hommata. Putkea tänään vähän hitsailin joku siihen KTM:n paisarin väsännyt, toellakaan en tiedä miksi. Mistähän sais edukasta vakio putkea? ja ilmanputsari koteloa yms. Tietääkö kukaan edelleenkään mistä tuon vuosimallin saa selvitettyä.
JM82
Pyörä:
KTM 250SX -16, KTM 150SX -13, Honda CR 125R -86, Husaberg FE 650 smoto -08
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
8.5.2003 19:28
Re: Gas Gas

ViestiKirjoittanut JM82 » 27.3.2013 21:32

^^jünther^^ kirjoitti:Tietääkö kukaan edelleenkään mistä tuon vuosimallin saa selvitettyä.


Rungonnumero ylös ja puhelu maahantuojalle
http://www.youtube.com/watch?v=JdXWY6ICs-c
http://www.youtube.com/watch?v=Mod_6dG__Qw
^^jünther^^
Liittynyt:
16.4.2006 20:24
Re: Gas Gas

ViestiKirjoittanut ^^jünther^^ » 27.3.2013 23:43

Pitänee soittaa jos jaksaa. On todella vieraita nämä Gasgasit itelle entisenä hondamiehenä, yksi suzuki kerennyt olemaan ja parit hondat ni ei näistä oikeen tietoa ja kokemusta kertynyt.
Onko Gasgas Ec 300 ja -200 Paljon eroja? Onko rakenettu samaan lohkoon vai onko nekin kokonaan eri? Minkäs kokoset kaasarit noissa on?
^^jünther^^
Liittynyt:
16.4.2006 20:24
Re: Gas Gas

ViestiKirjoittanut ^^jünther^^ » 28.3.2013 17:56

Semmostakin vielä, että missä kaikissa gassuissa on sama putkisto? ainakin 200 ja 300 taitaa olla? Muissa? Alku syömään miestä tuo pakoputki räpellys.
gas gas 04
Liittynyt:
29.3.2013 22:10
Pistetää nyt joka paikkaan tää gassi juttu......

ViestiKirjoittanut gas gas 04 » 2.4.2013 10:12

Joo elikkäs pienen pieni sähkövika? Vaiko helevatin suuri???

Vanha jännitteensäädin oli sökönä no vaihoin uuden niiku yleensä tulee tehytä... No gassi kävi sen 15-30sec ja yhtäkkiä se jännitteensäädin posahti ihan pask****
Tämän jälkeen toi tulppa anto vielä jotenki kipinää.....
Enää se ei anna yhtään.... Kaikki maat kiinni tutkinu piuhoja en niinku keksi mitää..
Staattorista oli kärähtäny sytkän käämi mutta nyt se on käämitty uudestaa.......
Ei vieläkään kipinää...
Staattori on 2k3 kokusan.... Jossai kotarin 125 exe käsikirjassa oli että pitäs saada 35v sähköä cdi boxille no ite laitoin enemmän käämilankaa mitä siel oli ja saan vaan 24v eikä anna kipinän kipinää.... ja cdi boxilt piti mennä 200v puolalle..
No sinne menee 200-240v, että sielläkää ei mitää vikaa pitäs olla.
Mitattu on, että puolakin on kunnossa tulpanjohto on kunnossa tulpan hattu on kunnossa,,,,, Vitalis nyt alkaa niiku pikku hiljaa keittäää..... =/

En tiedä mistä pitäs mittaa mitä pitäs kattoo nyt on niiku neuvoton olo jos jollai olis ollu vähänkää samanlaista vikaa nii kertois mitä on katellu..........
^^jünther^^
Liittynyt:
16.4.2006 20:24
Re: Gas Gas

ViestiKirjoittanut ^^jünther^^ » 6.4.2013 17:28

Mikähän tuossa Gasgas ec 300 (2006) mahtaa olla kun vaihteet menee ylöspäin nätisti, mutta alapsäin tosi tunnottomasti ja välillä vähän huonostikin?. Joku vaihteenvalitsin sieltä kytkinkopasta vääntynyt tjms?
gas gas 04
Liittynyt:
29.3.2013 22:10
Re: Gas Gas

ViestiKirjoittanut gas gas 04 » 6.4.2013 23:04

ei muutaku helpomman kautta ja avaat kytkinkopan ja katot miltä kytkinlevyt näyttää
ja kytkinkruunu onko paljonkin kulumaa... jos väärät öljyt saattaa peräti kytkinlevyt liimaantuu toisiinsa eikä irrota.. En oo ihan siitä varma et onks näis endurois peräti niin että kytkintä ei tarvi jos vaihtaa ylös... (jostain oon kuullu Mutta ei oo ite tehny mieli kokeilla =DD).... jospa semmone mahollisuus on nii alaspäin ei kannata ainakaa väkisin runtata.. Alota helpommasta. Siirry sitte vaikeempaa...
gas gas 04
Liittynyt:
29.3.2013 22:10
Re: Gas Gas

ViestiKirjoittanut gas gas 04 » 6.4.2013 23:07

Sainpa ton sähköpulmanki pois alta. Elikkä vanha Cdi boksi päästi virranläpi mutta ei ymmärtäny pulssikäskyjä että silleen kusahtanu..... No pyörä lähti taas nätisti käyntii =D
mikulov
Pyörä:
KTM SX-F 450 -14, TM 450 -05
Paikkakunta:
Kausala
Liittynyt:
30.4.2010 15:31
Re: Gas Gas

ViestiKirjoittanut mikulov » 7.4.2013 10:50

gas gas 04 kirjoitti: onks näis endurois peräti niin että kytkintä ei tarvi jos vaihtaa ylös... (jostain oon kuullu Mutta ei oo ite tehny mieli kokeilla =DD)

ei todella tarvitse kytkintä käyttää( oikea kaasun käyttö vaan samalla), pienempään vaihtaessa en itse käytä kytkintä kuin lukkojarrutuksessa. ,se vaihdepolkimen palautusjousi voi väsyä ja hankaloittaa vaihtamista, polkimen täytyy palautua jämptisti keskiasentoon.