Jos tuo kuvan pyörä ei ole semmonen sikaleveä klimppi kuten noi sivusta fiksun näköset on tähän mennessä aina olleet, tuo voisi tietty ajettavuudeltaan ollakin jees. Sitä en kuitenkaan usko, että iskarit olisivat sekä samaan aikaan sisuskaluiltaan nykyaikaa, että kestäviä.
Tuo skaitiimin runko on muuten ihan kiinapojan suunnittelua, en ainakaan mitään sinne päinkään ole löytänyt mistään. vrt. esim. XR/XL -rungot, joita lähinnä kone on. Perän geometria on 2% päässä KTM:stä ja 395e siihen saa täysin säädettävän FOX Podium -takaiskarin. Kauden ajettuja Öhlins, WP & Marsun etupäitä saa 500-1200e. Purkaamoilta 300e vähän vanhempia, eurooppalaisiakin löytyy. Kun ei siihen aikuisen tarvitse noiden päälle laittaa kuin n. 200e mieleisekseen sadakseen, niin ei paha.
Itse olen vaihdellut nyt viimeset 15h jo raakana, joskus alaspäinkin, ei valita vieläkään. Laatu ollut kaikin puolin parempaa kuin odotin. Ja mitä tuohon tehoon tulee, niin kaikki on niin suhteellista. Tolla mun pelillä ainakin saa päästää hiekassa hitaimmatkin mutkat kolmosella ja ainakin kuvissa hiekka lentää. Ei se oikeastaan ryydy kuin raskaaseen syvään mutaan, eikä siihenkään enää kakkosella. Vois kawamiehelle sanoa, et piikin säälittävällä keskimäärin 6Nm väännöllä...hitaammassa maastossa, esim. ajellessa enskaa kuusimetsässä, sillä teholla ei tee mitään.
Niin, valkeus tulkoon, trialit on kaikki perinteisellä keulalla.